Eğitim İçeriği

Giriş

  • Autodesk 3ds Max nedir ve neden kullanılır?
  • 3ds Max ve diğer 3D yazılımları
  • 3ds Max özelliklerine ve mimarisine genel bakış
  • Geliştirme ortamının kurulumu

Başlangıç

  • Yeni bir proje oluşturma ve kaydetme
  • Kullanıcı arayüzünü ve navigasyonu keşfetme
  • Kullanıcı arayüzünü ve tercihlerini özelleştirme
  • Yardım ve dokümantasyonu kullanma

3D Modeling

  • 3D modelleme kavramlarını ve terminolojisini anlama
  • 3D nesneleri oluşturma ve düzenleme
  • 3D nesneleri değiştirme ve manipüle etme
  • 3D nesnelerini iyileştirme ve optimize etme

3D Doku ve Gölgelendirme

  • 3D doku ve gölgelendirme kavramlarını ve terminolojisini anlama
  • 3D nesnelerine renkler, dokular ve efektler uygulama
  • Malzemeler ve haritalar oluşturma ve yönetme
  • UV'leri açma ve düzenleme

3D Aydınlatma ve Kameralar

  • 3D aydınlatma ve kamera kavramlarını ve terminolojisini anlama
  • Sahneyi ışıklar ve kameralarla kurma
  • Işık ve kamera özelliklerini ve efektlerini kontrol etme ve değiştirme
  • Arka plan, sis, atmosfer vb. ekleme

3D Animation

  • 3D animasyon kavramlarını ve terminolojisini anlama
  • 3D nesnelerini canlandırma ve ana kareler, eğriler ve yörüngeler oluşturma
  • Animasyonu düzenleme ve iyileştirme
  • İkincil animasyon ve dinamikler ekleme

3D Render

  • 3D render kavramlarını ve terminolojisini anlama
  • Sahneyi render etme ve görüntü veya video dışa aktarma
  • Render kalitesini ve performansını ayarlama
  • Post-işleme efektleri ekleme

Özet ve Sonraki Adımlar

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Bilgisayar grafikleri ve 3D modelleme kavramlarına ilişkin temel bilgi
  • Windows işletim sistemi ve dosya yönetimi bilgisi

Hedef Kitle

  • Grafik tasarımcıları
  • Sanatçılar
 14 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (3)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler