Eğitim İçeriği

Tasarım Kalıplarının Teorik Temelleri

  • Tasarım Kalıplarının Tarihçesi
  • Tasarım Kalıpları Kategorileri

Kalıplar (Teori ve Uygulama) - Oluşturucu Design Patterns

  • Soyut Fabrika
  • İnşaatçı
  • Fabrika Metodu
  • Nesne Havuzu
  • Prototip
  • Tekilton

Kalıplar (Teori ve Uygulama) - Yapısal Design Patterns

  • Adaptör
  • Köprü
  • Bileşik
  • Dekoratör
  • Cephe
  • Ağırlıksız
  • Özel Sınıf Verisi
  • Vekil

Kalıplar (Teori ve Uygulama) - Davranışsal Design Patterns

  • Sorumluluk Zinciri
  • Komut
  • Yorumlayıcı
  • Yineleyici
  • Arabulucu
  • Anı
  • Boş Nesne
  • Gözlemci
  • Durum
  • Strateji
  • Şablon Yöntemi
  • Ziyaretçi

Karmaşık Design Patterns

  • MVC (Model - Görünüm - Denetleyici)
  • Etkin Kayıt
  • Depo

Mimari Tasarım Simülasyonu - Uygulamalı Laboratuvarlar

  • Belirtilen Business Duruma dayalı olarak gruplar halinde Sistem Mimarisi geliştirme

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

Yazılım geliştirmenin temel ifadelerine hakimiyet. Programming eğitimine C# 5.0 ile Visual Studio 2012'de katılmak şiddetle tavsiye edilir.

 14 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (7)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler