Eğitim İçeriği

Gün 1:

  1. Nesne Yönelimli Programlama (OOP) kavramları
  2. Yazılım nedir?
  3. Düzenli ve düzensiz odalar
  4. Neden Yazılım?
  5. Neden iOS?
  6. Apple Tarihi
  7. iOS Tarihi
  8. Apple’ın Benzersiz Satış Noktaları (USP)
  9. Apple ne ile ünlüdür?
  10. Kullanıcı Deneyimi (UX) ve Kullanıcı Arayüzü (UI)
  11. IDE nedir?
  12. XCode
  13. XCode kurulumu
  14. Neden Objective-C ve şimdi neden Swift?
  15. Swift’daki Etkileyici Özellikler
  16. Swift Temelleri
  17. Değişkenler
  18. Sabitler
  19. Swift’da “Merhaba Dünya”
  20. Kodu kullanarak Label oluşturma
  21. ImageView
  22. ImageView animasyonları
  23. NSTimer
  24. Responder Chain - touchBegan, touchMoved vb. yöntemler
  25. UiApplication ana delegesi
  26. Uygulama Yaşam Döngüsü
  27. Görünüm Yaşam Döngüsü
  28. Any
  29. Optionals (İsteğe Bağlılar)
  30. internal, public, private
  31. init
  32. deinit
  33. Playground

Yapılacak Uygulama: Dots Oyunu: https://apps.apple.com/app/the-dots-free/id850315430

Gün 2:

  1. UIView animasyonları
  2. Extension (Uzantılar)
  3. UITable View
  4. Tablo Görünümünde Özel Hücre
  5. Delegeler ve Veri Kaynağı Yöntemleri
  6. Tablo Görünümünün Başlığı, Altlığı, Yüksekliği vb.
  7. Collection View’a Kısa Bakış
  8. Tablo Görünümünde Dequeue
  9. Mark
  10. Optionals (İsteğe Bağlılar)
  11. didSet
  12. willSet
  13. Guard
  14. 2x ve 3x kavramları
  15. Bir görünümden diğerine geçiş
  16. UINavigation Controller
  17. Bir Controller’ı Sunma
  18. Storyboards
  19. Xibs
  20. Constraints (Kısıtlamalar)
  21. Size classes (Boyut sınıfları)
  22. Protokoller - Gerekli ve isteğe bağlı
  23. Bellek yönetimi

Yapılacak Uygulama: Notlar uygulaması: Not ekleme, silme ve güncelleme

Gün 3:

  1. Gestures (Hareketler)
  2. Closure (Kapanışlar)
  3. Gruplar ve klasörler
  4. Hareket Tanıyıcılar
  5. XML Ayrıştırma
  6. NSJSon Serialization
  7. Veriyi Json’a Dönüştürme
  8. File Manager
  9. Tuples (Demetler)
  10. Enum (Numaralandırma)
  11. For-in
  12. While
  13. Webservices
  14. URL Session
  15. URLRequest
  16. Neden Apple ekosistemi en iyisi?
  17. Prinable - description
  18. Hashable
  19. UIAlerView
  20. UIActivityIndicatorView

Yapılacak Uygulama: Açık bir API’den veri alma, bir tablo görünümü oluşturma, verileri doldurma ve ayrıntılarını gösterme.

Gün 4:

  1. Görüntülerin tembel yüklenmesi
  2. Tembel özellikler
  3. NSOperationQueue
  4. GCD
  5. Dizin kavramı ve uygulamaların güvenliği NSSearchDomain
  6. Tab Bar controller
  7. Localization (Yerelleştirme)
  8. Key Chain
  9. User Defaults
  10. PLists
  11. FileManager
  12. SQlite
  13. Extensiosn (Uzantılar)
  14. Sosyal medya entegrasyonu: Make kendi paylaşılabilir içeriği
  15. UITextField
  16. UITextView
  17. UISeSegmentControl
  18. UISlider
  19. UiSwtich
  20. UIProgessBar
  21. UIPageControl
  22. UIStepper
  23. UIScrollView
  24. UIPicker
  25. UIActionSheet
  26. UIWebView
  27. SearchBar
  28. Yeni hedef: Apple Watch, Uzantılar, Klavye, Bugün vb.
  29. NSNotifications in IOS
  30. Üçüncü taraf kütüphaneleri ekleme
  31. Core Data
  32. Dağıtım ve yayınlama
  33. Uygulamayı gerçek cihazlarda çalıştırma

Yapılacak Uygulama: Açık bir API’den veri alma, bir tablo görünümü oluşturma, verileri doldurma ve ayrıntılarını gösterme, bir arama çubuğu ekleme ve bir şeyler arama ve Core

Gün 5:

  1. Push Notification - Silent ve Push
  2. Localization (Yerelleştirme)
  3. Objective-C’ye Genel Bakış
  4. Properties (Özellikler)
  5. Categories (Kategoriler)
  6. Functions syntax (Fonksiyon sözdizimi)
  7. .h ve .m dosyası
  8. Property attributes readWrite ve readOnly
  9. Property attributes strong, weak ve copy
  10. Property attributes atomic ve non-atomic
  11. Uygulamayı uygulama mağazasına yükleme

Kendi fikrinizin uygulaması

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

Geçmişte en az bir programlama dili deneyiminiz olmalıdır.

 35 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (4)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler