Eğitim İçeriği

Jenerikler

  • Jeneriklerin neden, ne zaman ve fayda/maliyetleri
  • Tür Silme
  • Tür Sınırları
  • Joker Karakterler
  • Jenerik Metotlar

Çoklu İş Parçacığı

  • Java İş Parçacığı Sistemi
  • İş Parçacıklarını Yönetme
  • İş Parçacıkları ve İş Parçacığı Durumu ile Etkileşim
  • İş Parçacığı Senkronizasyonu
  • Uçucu Alanlar ve Senkronize Metotlar
  • wait ve notify deseni
  • join ve sleep deseni
  • Eşzamanlılık API'si
  • Atomik İşlemler
  • İş Parçacığı Havuzları

Yansıma

  • Yansımayı ne zaman kullanmalı ve ne zaman kullanmamalı
  • Meta Veri Kullanımları
  • Yansıma API'si
  • Class<T> Sınıfı
  • java.lang.reflect Paketi
  • Tür Bilgilerini Okuma
  • Kalıtım Ağaçlarında Gezinme
  • Dinamik Örnekleme
  • Dinamik Çağırma
  • Jenerikler Üzerine Yansıma
  • Access Yansıma kullanarak özel alanlara erişme

Açıklamalar

  • Yönelimli Açıklamalar Programming (AOP)
  • Yerleşik Açıklamalar
  • Açıklama Modeli
  • Açıklama Türleri ve Açıklamalar
  • Açıklamalar ve Tanımlayıcılar (XML)

Çoklu Süreç İletişimi

  • Paylaşılan Bellek
  • Soketler
  • Engellemeyen Soketler
  • TCP
  • URL Nesneleri
  • HTTP ve Diğer TCP Sunucuları
  • Datagram İstemcileri ve Sunucuları
  • Sunucularda Çoklu İş Parçacığı

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

Nesne yönelimli programlama (OOP) kavramlarına, yani arayüzlere, kalıtıma, çok biçimliliğe, jeneriklere, koleksiyonlara, özyinelemeli yöntemlere, açıklamaların kullanılmasına ve değişken sayıda argümanlara (varargs) dair sağlam bilgi.

 7 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler