Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ekip üyelerimiz en kısa sürede sizlerle iletişime geçecektir.
Rezervasyonunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz! Ekibimizden bir yetkili kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.
Eğitim İçeriği
Jira Servis Management'ya Giriş
- Jira Servis Management'nın Genel Bakışı
- Kullanıcı profillerinin ve rollerinin anlaşılması
Jira Servis Management Temelleri
- Ajan çalışma alanının kullanılması
- İsteklerin yönetimi
- Bilgi tabanının yönetimi
Jira Servis Management Arka Ucu
- Projeler ve sorunlar
- İş akışlarının anlaşılması
- Güvenlik özelliklerinin kullanılması
- Portal ayarlarının yapılandırılması
- İstek türlerinin anlaşılması
- Hizmet Seviyesi Anlaşmaları (SLA'lar) oluşturulması
- Eklentilerin kurulması ve yönetimi
Jira Servis Management Otomasyonu
- Tekrarlayan görevler için otomasyon kurallarının oluşturulması
- Tetikleyicilerin ve eylemlerin uygulanması
- Otomasyon ile iş akışlarının optimize edilmesi
Jira Servis Management ile Confluence
- Confluence'a Genel Bakış
- Jira Servis Management'nın Confluence ile entegrasyonu
- Confluence'u bir bilgi tabanı olarak Jira Servis Management ile kullanma
Jira Servis Management Entegrasyonu
- Bir Jira Yazılım örneği ile entegrasyon
- Bir LDAP ile entegrasyon
- CMDB'ler
Özet ve Sonraki Adımlar
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- Jira hakkında temel bilgi
Hedef Kitle
- Jira yöneticileri
7 Saat
Danışanlarımızın Yorumları (1)
I like the way how Sebastian was taughting about too many complicated things in such an interesting way and having only 2 days, the training wasn't boring. In my opinion he's a guy with a great knowledge, knows very well what he is talking about, the language which he tries to talk with the audience is intelligible. Just keep the level I think.