Eğitim İçeriği
Giriş
- Microsip SCM ve ERP nedir ve neden kullanılmalıdır?
- Microsip SCM ve ERP özellik ve modüllerine genel bakış
- Microsip SCM ve ERP'nin kurulumu ve yapılandırılması
- Temel bir projenin oluşturulması
Envanter Management
- Envanter öğelerinin, kategorilerin ve konumların oluşturulması ve kullanılması
- Envanter hareketlerinin, transferlerinin ve ayarlamalarının yönetilmesi
- Envanter değerlemesi ve maliyetlendirme yapılması
- Envanter raporlarının ve gösterge panellerinin kullanılması
Satın Alma Management
- Tedarikçilerin, satın alma siparişlerinin ve makbuzların oluşturulması ve kullanılması
- Satın alma taleplerinin, onayların ve iadelerin yönetilmesi
- Satın alma planlaması ve tahmini yapılması
- Satın alma raporlarının ve gösterge panellerinin kullanılması
Üretim Management
- Ürünlerin, malzeme listelerinin ve yönlendirmelerin oluşturulması ve kullanılması
- Üretim siparişlerinin, operasyonların ve kaynakların yönetilmesi
- Üretim planlaması ve kapasite planlaması yapılması
- Üretim raporlarının ve gösterge panellerinin kullanılması
Dağıtım Management
- Müşterilerin, satış siparişlerinin ve teslimatların oluşturulması ve kullanılması
- Satış tekliflerinin, faturaların ve iadelerin yönetilmesi
- Dağıtım planlaması ve optimizasyonu yapılması
- Dağıtım raporlarının ve gösterge panellerinin kullanılması
Lojistik Management
- Depoların, taşıyıcıların ve rotaların oluşturulması ve kullanılması
- Depo operasyonlarının, toplama, paketleme ve sevkiyatın yönetilmesi
- Lojistik planlaması ve optimizasyonu yapılması
- Lojistik raporlarının ve gösterge panellerinin kullanılması
Tedarik Zinciri Performansı Management
- Tedarik zinciri temel performans göstergelerinin (KPI'lar) tanımlanması ve ölçülmesi
- Tedarik zinciri verimliliğinin, etkinliğinin ve çevikliğinin analiz edilmesi ve iyileştirilmesi
- İş zekası ve analitik araçlarının kullanılması
Tedarik Zinciri Collaboration ve Communication
- Diğer Microsip ERP modülleriyle entegrasyon
- Diğer sistem ve uygulamalarla entegrasyon
- Tedarikçiler, müşteriler ve ortaklarla veri paylaşımı ve alışverişi
- Tedarikçiler, müşteriler ve ortaklarla iletişim ve koordinasyon
Özet ve Sonraki Adımlar
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- Tedarik zinciri yönetimi (SCM) ve kurumsal kaynak planlaması (ERP) kavramlarına ilişkin temel bilgi
Hedef Kitle
- Tedarik zinciri yöneticileri ve analistleri
- ERP danışmanları ve yöneticileri
Danışanlarımızın Yorumları (2)
I liked the approach of the teacher from the very beginning. The fact that he/she tailored the teaching to our needs, and when we encountered problems, he helped us with great interest.
flavia - ASOCIATIA PENTRU VIITORII PROFESIONISTI IN TEHNOLOGIA INFORMATIEI
Eğitim - SAP Financial Accounting and Controlling (FICO) for Consultants
I found NobleProg very easy to work with, considering the timezone challenges and our difficulty with trainees requiring support in Japanese. Overall, working with you on this training was satisfactory and I would have no hesitation recommending your organisation. If a training need occurs for us in the ASPAC region again, I will be in touch with NobleProg.