Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ekip üyelerimiz en kısa sürede sizlerle iletişime geçecektir.
Rezervasyonunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz! Ekibimizden bir yetkili kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.
Eğitim İçeriği
Giriş
Tarayıcının WebGL İçeriği Render Etmesi İçin Hazırlanması
Grafik Oluşturma Sürecine Genel Bakış
2 Boyutlu Statik Bir Nesne Oluşturma
Nesneye Renk Ekleme
Nesneyi Döndürme
Nesneyi 3 Boyutlu Hale Getirme
Noktaları, Vektörleri ve Ağları Anlama
Nesneyi Dönüştürme
Yönlü ve Ortam Işığı Ekleme
Şeffaflık, Doku ve Yansıma Ekleme
Diğer Nesneleri Tanıtma
Kamera Hareketlerini Simüle Etme
Programming Köşe ve Piksel Gölgelendiricileri
Nesneyi Canlandırma
Nesneyle Etkileşim Kurmak İçin Fareyi Kullanma
Özet ve Sonuç
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- JavaScript programlama deneyimi
- Vektörler ve matrisler hakkında bilgi sahibi olmak faydalıdır, ancak zorunlu değildir.
- Doğrusal cebir bilgisi (çarpma, toplama matris/vektör)
- Trigonometri bilgisi (kosinüs ve sinüs bilgisi...)
21 Saat