Eğitim İçeriği

Giriş

Tarayıcının WebGL İçeriği Render Etmesi İçin Hazırlanması

Grafik Oluşturma Sürecine Genel Bakış

2 Boyutlu Statik Bir Nesne Oluşturma

Nesneye Renk Ekleme

Nesneyi Döndürme

Nesneyi 3 Boyutlu Hale Getirme

Noktaları, Vektörleri ve Ağları Anlama

Nesneyi Dönüştürme

Yönlü ve Ortam Işığı Ekleme

Şeffaflık, Doku ve Yansıma Ekleme

Diğer Nesneleri Tanıtma

Kamera Hareketlerini Simüle Etme

Programming Köşe ve Piksel Gölgelendiricileri

Nesneyi Canlandırma

Nesneyle Etkileşim Kurmak İçin Fareyi Kullanma

Özet ve Sonuç

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • JavaScript programlama deneyimi
  • Vektörler ve matrisler hakkında bilgi sahibi olmak faydalıdır, ancak zorunlu değildir.
  • Doğrusal cebir bilgisi (çarpma, toplama matris/vektör)
  • Trigonometri bilgisi (kosinüs ve sinüs bilgisi...)
 21 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler