Eğitim İçeriği

İşbirliği Çalışma Alanı Kurulumu

  • Çalışma alanları, alanlar, klasörler ve listeler oluşturma ve yapılandırma
  • Ekip rolleri, izinleri ve erişim kontrollerini yapılandırma
  • Ekip iş akışları için ClickUp ayarlarını özelleştirme

Ekip için Gelişmiş Görev Management

  • Görev bağımlılıklarını, önceliklerini ve son tarihlerini kullanma
  • Tekrarlayan görevleri ve iş yükü dengelemesini yönetme
  • Özel durumlar ve görev şablonlarını kullanma

Ekip Communication'ünü Geliştirme

  • Gerçek zamanlı güncellemeler için yorumları, etiketlemeleri ve bildirimleri kullanma
  • Paylaşılan belgeler, beyaz tahtalar ve sohbet ile işbirliği yapma
  • ClickUp içinde geri bildirim ve onayları yönetme

ClickUp Raporlama ve Panolar

  • Gerçek zamanlı bilgiler için ekip panoları oluşturma
  • Raporlar ve analizlerle ekip performansını izleme
  • Kaynak yönetimi için zaman takibi ve iş yükü görünümlerini kullanma

Workflow Automation ClickUp içinde

  • Manuel çalışmayı azaltmak için otomasyonlar kurma
  • ClickUp'ü harici işbirliği araçlarıyla entegre etme
  • Ekip verimliliği için tekrarlayan süreçleri optimize etme

Ekip Collaboration için En İyi Uygulamalar

  • ClickUp kısayolları ve şablonlarıyla üretkenliği artırma
  • ClickUp içinde yaygın işbirliği zorluklarından kaçınma
  • Daha büyük ekipler ve kuruluşlar için ClickUp'ü ölçeklendirme

Özet ve Sonraki Adımlar

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • ClickUp kullanma konusunda temel deneyim
  • Proje yönetimi ve ekip işbirliği kavramlarına aşinalık

Hedef Kitle

  • Ekip iş akışlarını düzene koyan proje yöneticileri
  • Verimliliği ve hesap verebilirliği artıran ekip liderleri
  • Çapraz fonksiyonel işbirliğini geliştiren departman yöneticileri
 14 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler