Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ekip üyelerimiz en kısa sürede sizlerle iletişime geçecektir.
Rezervasyonunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz! Ekibimizden bir yetkili kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.
Eğitim İçeriği
Kendimizi ve Başkalarını Anlamak
- Başkalarını bir toplantıya davet ettiğimizde, öncelik listemizi onlara dayattığımızı anlamak.
- Bizi olduğumuz gibi davranmaya iten nedir?
- Davranışlarımızın başkalarını nasıl etkilediğinin farkında mıyız: onlar her zaman istediğimiz ve olması gerektiği gibi mi tepki veriyor? Değilse, neden?
Toplantı Yönetimi Süreci
- Bir toplantının neden gerekli olduğu; alternatiflerin neler olduğu; bu alternatiflerden herhangi birinin daha tercih edilebilir olup olmadığı.
- Toplantıların çağrılması, yönetilmesi ve hazırlanması süreci:
- Toplantının hedeflerini, ele alınacak konuları ve önerilen zamanlamayı kapsayan anlamlı bir gündem oluşturma.
- Sadece doğru kişileri davet etme – ve başka kimseyi değil.
- Toplantıyı yönetme: sadece ilgili katkıları sağlama (ancak ilgili ile ilgisiz arasındaki farkı dikkatlice ayırt etme); gündeme bağlı kalma; zamana bağlı kalma.
- Çıktılar oluşturma: mutlaka ayrıntılı tutanaklar değil, en azından eylem maddeleri.
- Takip toplantısı/toplantıları düzenleme.
Toplantılara Katılmak
- Davet edildiğim tüm toplantılara katılmam gerekiyor mu?
- Bir toplantıya katılıp katılmamaya nasıl karar veririm?
- Katılmayı reddetmek için hangi gerekçelerim var?
- Katılımcılar, tartışılan konu ve zamanlamayla ilgili olarak bir toplantı sırasında başka neler yapmama izin veriliyor?
Diğer Kişisel Verimlilik ve Zaman Management Konuları
- Hedefler Belirleme – kişisel ve profesyonel – ve bunlara bağlı kalma.
- İş Önceliklendirme:
- Ne yapılması gerektiğine nasıl karar veririm?
- Bu faaliyetleri nasıl önceliklendiririm?
- Çalışan Tarafından Dayatılan Zaman: personel ve meslektaşlarım benim için mi çalışıyor yoksa ben onlar için mi çalışıyorum…?
- Zaman Hırsızları: başka neler zamanımı çalıyor ve ben bu konuda ne yapabilirim?
- E-postalar
- Telefon görüşmeleri
- Plansız kesintiler
- Yer değiştirme faaliyetleri: erteleme…
- Diğer şeyler…
- Etkili Delegasyon
- Assertiveness: bir uzlaşma aramak; etkili bir şekilde “hayır” demeyi öğrenmek.
7 Saat