Eğitim İçeriği

Giriş

QML Programming

  • QML sözdizimi
  • Özellik bağlama
  • Qt Hızlı Küresel Nesneler

Qt Hızlı Element’lar

  • Öğeler, dikdörtgenler ve metin
  • Resimler
  • Sinyaller ve yuvalar

Geliştirme Ortamının Hazırlanması

  • QtQuick’in kurulması ve yapılandırılması

QML Temel Kavramlar

  • Basit widget’lar oluşturma
  • Basit widget’ları uygulama
  • Kaynakları girme
  • QML’de Görünümleri kullanma
  • İçerik temsilcilerini değiştirme

Qt Hızlı Konumlandırma

  • Sabitler kullanma
  • Konumlayıcılar, düzenler ve akış ile çalışma

Animation’ler, geçişler ve dönüşümler

  • Animasyonlar ve parçacıklar uygulama
  • Geçişler kullanma
  • Dönüşümlerle çalışma
  • Durum ve gradyanları uygulama

Qt Hızlı Kontroller ve modüller

  • Widget’lar oluşturmak için Qt Hızlı kontrolleri kullanma
  • Qt Hızlı kontrol widget’ları uygulama
  • Widget’lar için özel stiller oluşturma
  • Bir widget’ta özel bir stil kullanma

Gösterge Paneli Uygulamaları ve Prototip Oluşturma

  • Uygulamaların işlevlerini tanımlama
  • Bileşenleri ve yapıyı uygulama
  • Ana kullanıcı arayüzünü ekleme
  • Uygulama geçiş mekanizmasını kullanma
  • Widget’ları ve uygulama açılır pencerelerini uygulama
  • Modeller oluşturma
  • Bir kullanıcı arayüzü teması ekleme
  • Kullanıcı arayüzünü duyarlı hale getirme

Özet ve Sonuç

 7 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler