Eğitim İçeriği

Marketing ile Zapier Kullanımına Giriş

  • Zapier nedir ve nasıl çalışır?
  • Tetikleyicileri, eylemleri ve Zaps'leri anlama
  • Dijital pazarlamada otomasyonun faydaları

Potansiyel Müşteri Oluşturma için Zapier Kurulumu

  • Web formlarından ve sosyal medyadan potansiyel müşterileri yakalama
  • CRM sistemlerine veri girişini otomatikleştirme
  • Takip e-postalarını ve bildirimleri tetikleme

Marketing Araçlarıyla Zapier Entegrasyonu

  • Zapier'i e-posta pazarlama platformlarıyla bağlama
  • Sosyal medya gönderilerini ve reklamlarını otomatikleştirme
  • Potansiyel müşteri verilerini birden çok uygulama arasında senkronize etme

Potansiyel Müşteri Besleme Kampanyalarını Otomatikleştirme

  • Kişiselleştirilmiş e-posta dizileri ve otomatik yanıtlayıcılar
  • Potansiyel müşterileri bölümlere ayırma ve hedeflenmiş içerik gönderme
  • Zapier kullanarak potansiyel müşteri etkileşimini güncelleme ve izleme

Otomasyon İş Akışlarını Analiz Etme ve Optimize Etme

  • Zap performansını izleme ve hataları giderme
  • Zapier filtrelerini ve çok adımlı Zaps'leri kullanma
  • Pazarlama otomasyonunu ölçeklendirmek için en iyi uygulamalar

Marketing Takımları için Gelişmiş Zapier Stratejileri

  • İçgörüler için Zapier'i analiz araçlarıyla entegre etme
  • Kampanya raporlamasını ve performans takibini otomatikleştirme
  • Vaka çalışmaları: Gerçek dünya pazarlama otomasyonu başarı hikayeleri

Özet ve Sonraki Adımlar

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Dijital pazarlama kavramlarına temel düzeyde hakimiyet
  • E-posta pazarlaması ve CRM sistemleri gibi yaygın pazarlama araçlarını kullanma deneyimi
  • Otomasyon kavramlarına aşinalık faydalı olmakla birlikte zorunlu değildir

Hedef Kitle

  • Dijital pazarlamacılar
  • Satış ekipleri
  • Büyüme korsanları (Growth hackers)
 14 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler