Graphic techniques (Adobe Photoshop, Corel Draw) Eğitimi
Eğitim sırasında öğrenecekleriniz:
- bilgisayar grafikleri ve masaüstü yayıncılığının ilkeleri
- renk tanımlama ve kullanma yöntemleri
- vektörel ve bitmap grafikler arasındaki farklar
- renkli fotoğraf ve grafiklerin özelleştirme yöntemleri
- rötuşlama ve fotoğraf montajı ilkeleri
- kendi çizimlerinizi ve grafiklerinizi oluşturma
- grafik materyalin kompozisyonunu ve baskısını ihtiyaçlara göre uyarlama
- logo ve logoların nasıl oluşturulacağı
- ilginç grafikler ve tablolar oluşturma
- iş kartları ve antet oluşturma
- etiketler, diplomalar, davetiyeler oluşturma
- broşür hazırlama
- metin biçimlendirme yöntemleri
- spot renklerin kullanımı
- baskıya hazırlama ilkeleri
- dijital baskı, ofset baskı, serigraf baskı
Derslerin örnek konuları:
- posterim
- portre
- genişleme
- katalogum
- yüzüm
- billboard
- logom
Eğitim İçeriği
Photoshop:
- Bilgisayar görüntüsü oluşturmanın temelleri
- Photoshop Araçları
- Belge boyutu
- Seçim ve seçme
- Yol - Yol oluşturma ve düzenleme
- Rötuş
- Geçmiş Paleti
- Katmanlar ve katmanlarla çalışma
- Dönüşümler
- Fotoğrafları ayarlama - renk ve ton düzeltmesi
- Renk düzeltmesi - örnekler
- Metin ve metinle çalışma
- Baskı
- Kayıt
Corel:
- Vektör grafik oluşturma kuralları
- Vektör şekilleri, yollar
- Dönüşümler
- Renklerle çalışma
- Metinle çalışma
- Tablolar ve grafikler oluşturma
- Filtreler ve Efektler
- Bitmap grafiklerle çalışma
- Basit belgeler hazırlama
- Baskı
- Pozlamaya hazırlık
Acrobat:
- PostScript Önizlemesi
- PDF dosyalarını düzenleme
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
Good bilgisayar becerileri.
Açık Eğitim Kursları 5 ve üzeri katılımcı gerektirir.
Graphic techniques (Adobe Photoshop, Corel Draw) Eğitimi - Booking
Graphic techniques (Adobe Photoshop, Corel Draw) Eğitimi - Enquiry
Danışanlarımızın Yorumları (2)
Very interactive with various examples, with a good progression in complexity between the start and the end of the training.
Jenny - Andheo
Eğitim - GPU Programming with CUDA and Python
Trainers energy and humor.
Tadeusz Kaluba - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Eğitim - NVIDIA GPU Programming - Extended
Yaklaşan Etkinlikler
İlgili Kurslar
Autodesk Fusion 360
21 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), 3B tasarım ve 3B yazdırma meraklılarının Fusion 360'ı kullanarak modelleri tasarlamak, simüle etmek ve 3B yazdırmaya hazırlamak isteyen yeni başlayanlardan ileri seviyedekilere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Fusion 360'ı optimum performans için kurmak ve yapılandırmak.
- 3B nesneleri birleşik bir ortamda tasarlamak, modellemek ve simüle etmek.
- Tasarım taslaklarını 3B yazdırma süreci için optimize etmek ve hazırlamak.
- Fusion 360'ın bulut özelliklerini kullanarak tasarımları işbirliği içinde oluşturmak ve paylaşmak.
AMD GPU Programming
28 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye – çevrimiçi veya yerinde), ROCm ve HIP kullanarak AMD GPU’leri programlamak ve paralelliklerinden yararlanmak isteyen başlangıç seviyesi ile orta seviye geliştiricilere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- ROCm Platformu, bir AMD GPU ve Visual Studio Code içeren bir geliştirme ortamı kurmak.
- AMD GPU üzerinde vektör toplama gerçekleştiren ve sonuçları GPU belleğinden alan temel bir ROCm programı oluşturmak.
- Cihaz bilgilerini sorgulamak, cihaz belleği ayırmak ve serbest bırakmak, ana bilgisayar ve cihaz arasında veri kopyalamak, çekirdekleri başlatmak ve iş parçacıklarını senkronize etmek için ROCm API’sini kullanmak.
- AMD GPU üzerinde yürütülen ve verileri işleyen çekirdekleri yazmak için HIP dilini kullanmak.
- Yaygın görevleri ve işlemleri gerçekleştirmek için HIP yerleşik işlevlerini, değişkenlerini ve kitaplıklarını kullanmak.
- Veri aktarımlarını ve bellek erişimlerini optimize etmek için ROCm ve HIP bellek alanlarını (global, paylaşılan, sabit ve yerel) kullanmak.
- Paralelliği tanımlayan iş parçacıklarını, blokları ve ızgaraları kontrol etmek için ROCm ve HIP yürütme modellerini kullanmak.
- ROCm Hata Ayıklayıcısı ve ROCm Profil Oluşturucu gibi araçları kullanarak ROCm ve HIP programlarını hata ayıklamak ve test etmek.
- Birleştirme, önbellekleme, ön getirme ve profil oluşturma gibi teknikleri kullanarak ROCm ve HIP programlarını optimize etmek.
Adobe Animate: Basics to Advanced
21 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), çarpıcı animasyonlar, etkileşimli medya ve ilgi çekici web içeriği oluşturmak isteyen başlangıç seviyesinden orta seviyeye kadar grafik tasarımcıları ve animatörlere yöneliktir. Adobe Animate kullanılarak eğitim verilmektedir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Adobe Animate arayüzünü ve araçlarını kullanabilme.
- Ana kareler, hareket geçişleri ve şekil geçişleri kullanarak animasyonlar oluşturma ve düzenleme.
- ActionScript ve JavaScript ile etkileşimli animasyonlar ve uygulamalar tasarlama.
- Projelere ses ve video öğeleri ekleme.
- Animasyonları web, video ve mobil platformlar için dışa aktarma.
Administration of CUDA
35 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), CUDA ortamlarını kurmak, yapılandırmak, yönetmek ve sorun gidermek isteyen başlangıç seviyesindeki sistem yöneticilerine ve BT profesyonellerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- CUDA'nın mimarisini, bileşenlerini ve yeteneklerini anlayabilecektir.
- CUDA ortamlarını kurup yapılandırabilecektir.
- CUDA kaynaklarını yönetip optimize edebilecektir.
- Yaygın CUDA sorunlarını ayıklayıp çözebilecektir.
GPU Programming with CUDA and Python
14 SaatBu danışmaoduğucu, canlı eğitim (çevrimiçi veya yerel olarak) Türkiye'ta, CUDA'yı kullanarak NVIDIA GPU cihazlarında paralel olarak çalışan Python uygulamalar oluşturmak isteyen orta seviye geliştiricilere yönelik tasarlanmıştır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Numba derleyicisini kullanarak NVIDIA GPU cihazlarında çalışan Python uygulamaları hızlandırın.Özel CUDA çekirdekleri oluşturun, derleyin ve başlatın.GPU belleğini yönetin.CPU tabanlı bir uygulamayı GPU ile hızlandırılmış bir uygulamaya dönüştürün.
Introduction to GPU Programming
21 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), GPU programlamanın temellerini ve GPU uygulamaları geliştirmek için ana çerçeveleri ve araçları öğrenmek isteyen yeni başlayan ve orta seviyedeki geliştiricilere yöneliktir.
- Bu eğitimin sonunda katılımcılar:
GPU işlem ve CPU arasındaki farkı ve GPU programlamanın avantajlarını ve zorluklarını anlayabilecektir. - GPU uygulamaları için doğru çerçeveyi ve aracı seçebilecektir.
- Çerçevelerden ve araçlardan bir veya daha fazlasını kullanarak vektör toplama gerçekleştiren temel bir GPU programı oluşturabilecektir.
- Cihaz bilgilerini sorgulamak, cihaz belleği ayırmak ve serbest bırakmak, ana bilgisayar ile cihaz arasında veri kopyalamak, çekirdekleri başlatmak ve iş parçacıklarını senkronize etmek için ilgili API'leri, dilleri ve kitaplıkları kullanabilecektir.
- Veri transferlerini ve bellek erişimlerini optimize etmek için ilgili bellek alanlarını (global, yerel, sabit ve özel) kullanabilecektir.
- Paralelliği kontrol etmek için iş öğeleri, çalışma grupları, iş parçacıkları, bloklar ve ızgaralar gibi ilgili yürütme modellerini kullanabilecektir.
- CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK ve NVIDIA Nsight gibi araçları kullanarak GPU programlarını hata ayıklayabilecek ve test edebilecektir.
- Birleştirme, önbelleğe alma, ön getirme ve profil oluşturma gibi teknikleri kullanarak GPU programlarını optimize edebilecektir.
GPU Programming with CUDA
28 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye – çevrimiçi veya yerinde), CUDA'yı kullanarak NVIDIA GPU'leri programlamak ve onların paralelliğinden yararlanmak isteyen başlangıç seviyesi ile orta seviye geliştiricilere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- CUDA Toolkit, bir NVIDIA GPU ve Visual Studio Code içeren bir geliştirme ortamı kurmak.
- NVIDIA GPU üzerinde vektör toplama gerçekleştiren ve sonuçları NVIDIA GPU belleğinden alan temel bir CUDA programı oluşturmak.
- Cihaz bilgilerini sorgulamak, cihaz belleğini ayırmak ve serbest bırakmak, ana bilgisayar ve cihaz arasında veri kopyalamak, çekirdekleri başlatmak ve iş parçacıklarını senkronize etmek için CUDA API'sini kullanmak.
- NVIDIA GPU üzerinde yürütülen ve verileri işleyen çekirdekleri yazmak için CUDA C/C++ dilini kullanmak.
- Yaygın görevleri ve işlemleri gerçekleştirmek için CUDA yerleşik işlevlerini, değişkenlerini ve kitaplıklarını kullanmak.
- Veri transferlerini ve bellek erişimlerini optimize etmek için global, paylaşımlı, sabit ve yerel gibi CUDA bellek alanlarını kullanmak.
- Paralelliği tanımlayan iş parçacıklarını, blokları ve ızgaraları kontrol etmek için CUDA yürütme modelini kullanmak.
- CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK ve NVIDIA Nsight gibi araçları kullanarak CUDA programlarını hata ayıklamak ve test etmek.
- Birleştirme, önbellekleme, ön getirme ve profil oluşturma gibi teknikleri kullanarak CUDA programlarını optimize etmek.
Müşterilerin %97'si memnun.
GPU Programming with OpenACC
28 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), heterojen cihazları programlamak ve paralelliklerinden yararlanmak için OpenACC kullanmak isteyen başlangıç seviyesinden orta seviyeye kadar olan geliştiricilere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Bir OpenACC geliştirme ortamı kurmak.
- Temel bir OpenACC programı yazmak ve çalıştırmak.
- Kodu OpenACC direktifleri ve maddeleriyle etiketlemek.
- OpenACC API'leri ve kütüphanelerini kullanmak.
- OpenACC programlarını profillemek, hata ayıklamak ve optimize etmek.
GPU Programming with OpenCL
28 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye – çevrimiçi veya yerinde), farklı türdeki cihazları programlamak ve paralelliklerinden yararlanmak isteyen başlangıç seviyesinden orta seviyeye kadar olan geliştiricilere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- OpenCL SDK'sını, OpenCL'yi destekleyen bir cihazı ve Visual Studio Code'u içeren bir geliştirme ortamı kurmak.
- Cihaz üzerinde vektör toplama gerçekleştiren ve sonuçları cihaz belleğinden alan temel bir OpenCL programı oluşturmak.
- Cihaz bilgilerini sorgulamak, bağlamlar, komut kuyrukları, arabellekler, çekirdekler ve olaylar oluşturmak için OpenCL API'sini kullanmak.
- Cihaz üzerinde yürütülen ve verileri işleyen çekirdekleri yazmak için OpenCL C dilini kullanmak.
- Yaygın görevleri ve işlemleri gerçekleştirmek için OpenCL yerleşik işlevlerini, uzantılarını ve kitaplıklarını kullanmak.
- Veri transferlerini ve bellek erişimlerini optimize etmek için OpenCL ana bilgisayar ve cihaz bellek modellerini kullanmak.
- İş öğelerini, iş gruplarını ve ND aralıklarını kontrol etmek için OpenCL yürütme modelini kullanmak.
- CodeXL, Intel VTune ve NVIDIA Nsight gibi araçları kullanarak OpenCL programlarını hata ayıklamak ve test etmek.
- Vektörleştirme, döngü açma, yerel bellek ve profil oluşturma gibi teknikleri kullanarak OpenCL programlarını optimize etmek.
GPU Programming - OpenCL vs CUDA vs ROCm
28 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye – çevrimiçi veya yerinde), GPU programlama için farklı çerçeveleri kullanmak ve özelliklerini, performansını ve uyumluluğunu karşılaştırmak isteyen başlangıç seviyesinden orta seviyeye kadar olan geliştiricilere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- OpenCL SDK, CUDA Toolkit, ROCm Platformu, OpenCL'u destekleyen bir cihaz, CUDA veya ROCm ve Visual Studio Code içeren bir geliştirme ortamı kurmak.
- OpenCL, CUDA ve ROCm kullanarak vektör toplama gerçekleştiren temel bir GPU programı oluşturmak ve her bir çerçevenin sözdizimini, yapısını ve yürütülmesini karşılaştırmak.
- Cihaz bilgilerini sorgulamak, cihaz belleği ayırmak ve serbest bırakmak, ana bilgisayar ve cihaz arasında veri kopyalamak, çekirdekleri başlatmak ve iş parçacıklarını senkronize etmek için ilgili API'leri kullanmak.
- Cihazda yürütülen ve verileri işleyen çekirdekleri yazmak için ilgili dilleri kullanmak.
- Yaygın görevleri ve işlemleri gerçekleştirmek için ilgili yerleşik işlevleri, değişkenleri ve kitaplıkları kullanmak.
- Veri aktarımlarını ve bellek erişimlerini optimize etmek için global, yerel, sabit ve özel gibi ilgili bellek alanlarını kullanmak.
- Paralelliği tanımlayan iş parçacıklarını, blokları ve ızgaraları kontrol etmek için ilgili yürütme modellerini kullanmak.
- CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK ve NVIDIA Nsight gibi araçları kullanarak GPU programlarını hata ayıklamak ve test etmek.
- Birleştirme, önbellekleme, ön getirme ve profil oluşturma gibi teknikleri kullanarak GPU programlarını optimize etmek.
Learning Maya
14 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (online veya yerinde), 3B animasyonlar oluşturmak için Maya'yı kullanmak isteyen web tasarımcılarına yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Maya'da gerçekçi modeller ve dokular oluşturmak.
- Yüksek kaliteli oynatma için projeleri canlandırmak ve işlemek.
- Su ve duman gibi doğal efektleri simüle etmek.
NVIDIA GPU Programming - Extended
21 SaatBu eğitmen liderliğindeki canlı eğitim kursu, Türkiye’da paralel hesaplama için GPU’leri nasıl programlayacağınızı, çeşitli platformları nasıl kullanacağınızı, CUDA platformu ve özellikleriyle nasıl çalışacağınızı ve CUDA kullanarak çeşitli optimizasyon tekniklerini nasıl gerçekleştireceğinizi kapsamaktadır. Uygulamalardan bazıları derin öğrenme, analitik, görüntü işleme ve mühendislik uygulamalarını içerir.
WebGL: Create an Animated 3D Application
21 SaatWebGL (Web Graphics Library), tarayıcı eklentileri kullanmadan web tarayıcısı içinde 3D grafikler oluşturmak için bir JavaScript API'sidir.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitimde katılımcılar, bir tarayıcıda çalışan animasyonlu bir 3D uygulama oluşturarak 3D grafikler kullanarak gerçekçi bilgisayar görüntüleri oluşturmayı öğreneceklerdir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- WebGL'nin çeşitli işlevlerini, yani ağları, dönüşümleri, kameraları, materyalleri, aydınlatmayı ve animasyonu anlayıp kullanmak
- WebGL ile nesneleri canlandırmak
- WebGL kullanarak 3D nesneler oluşturmak
Hedef Kitle
- Geliştiriciler
Kurs Formatı
- Kısmen ders anlatımı, kısmen tartışma, egzersizler ve yoğun uygulamalı çalışma
ROCm for Windows
21 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye – çevrimiçi veya yerinde), AMD GPU'ları programlamak ve paralelliklerinden yararlanmak isteyen başlangıç seviyesi ve orta seviye geliştiricilere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- ROCm Platformu, bir AMD GPU ve Visual Studio Code içeren bir geliştirme ortamı Windows üzerinde kurmak.
- AMD GPU üzerinde vektör toplama gerçekleştiren ve sonuçları GPU belleğinden alan temel bir ROCm programı oluşturmak.
- Cihaz bilgilerini sorgulamak, cihaz belleği ayırmak ve serbest bırakmak, ana bilgisayar ve cihaz arasında veri kopyalamak, çekirdekleri başlatmak ve iş parçacıklarını senkronize etmek için ROCm API'sini kullanmak.
- GPU üzerinde yürütülen ve verileri işleyen çekirdekleri yazmak için HIP dilini kullanmak.
- Yaygın görevleri ve işlemleri gerçekleştirmek için HIP yerleşik işlevlerini, değişkenlerini ve kitaplıklarını kullanmak.
- Veri aktarımlarını ve bellek erişimlerini optimize etmek için ROCm ve HIP bellek alanlarını (global, paylaşılan, sabit ve yerel) kullanmak.
- Paralelliği tanımlayan iş parçacıklarını, blokları ve ızgaraları kontrol etmek için ROCm ve HIP yürütme modellerini kullanmak.
- ROCm Hata Ayıklayıcısı ve ROCm Profil Oluşturucu gibi araçları kullanarak ROCm ve HIP programlarını hata ayıklamak ve test etmek.
- Birleştirme, önbellekleme, ön getirme ve profil oluşturma gibi teknikleri kullanarak ROCm ve HIP programlarını optimize etmek.