Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ekip üyelerimiz en kısa sürede sizlerle iletişime geçecektir.
Rezervasyonunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz! Ekibimizden bir yetkili kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.
Eğitim İçeriği
Android Sistem Mimarisi. İşletim Ortamı
- Sistemin genel mimarisinin tartışılması (Android çekirdeği, temel kütüphaneler, JVM, vb.)
- Çalışma ortamının hazırlanması (Eclipse + Android SDK). Programı ayıklama yöntemleri. adb, draw9patch, DDMS, emülatör gibi araçların tartışılması.
- Etkinlik yaşam döngüsü. onCreate, onStart, OnResume, OnPause, OnDestroy yöntemlerinin uygulanması ve performans analizi.
- Android veri yapısı tasarımı (src dizinleri, res, xml dosyası AndroidManifest.xml, izinler)
- Düzenlerin oluşturulması için kurallar. Linear sınıf uygulaması, Frame-, table-, RelativeLayout örnekleri.
- XML dosyalarından ve uygulama içinden düzenlerin yüklenmesi. Gravity sınıfı.
- Menüler ve iletişim kutuları oluşturma. Menü sınıfının uygulanması ve diyalogdan türetilen sınıflar.
Grafik ve Dokunmatik Arayüz Desteği
- View sınıfı yöntemlerinin ve çizilebilir öğelerin gözden geçirilmesi ve uygulanması.
- Hareketler - dokunmatik olay işleme. TouchEvent sınıf yöntemlerinin uygulanması
- Android için temel 'yapı taşlarının' uygulanması. TextView, Button, Checkbox, ListView vb. sınıfların uygulanması.)
- Bildirim sınıfının uygulanması
Access diğer etkinliklere ve arka planda çalışan hizmetlere, çoklu iş parçacığına
- Intent sınıfına genel bakış - ne işe yaradığı.
- Diğer etkinlikleri başlatma. startActivity() ve onActivityResult() yöntemlerinin uygulanması.
- Arka planda çalışan hizmetleri başlatma ve iletişim kurma. Service sınıf yöntemlerinin tartışılması ve uygulanması.
- Yayınlar
- İş Parçacıkları ve Çoklu İş Parçacığı. AsyncTask sınıfının uygulanması.
- Senkronizasyon. Senkronize blokların ve senkronize yöntemlerin uygulanması.
Konum Hizmeti
- GPS, WGS84, dijital haritalar (GoogleMaps, OpenStreetMap, BingMaps, vb.) hakkında temel teorik bilgiler
- GPS olay işleme. LocationListener sınıf yöntemlerinin uygulanması.
- Harita üzerinde simgeler ve nesneler çizme.
- Harita üzerindeki bir tıklamanın koordinatlarını çıkarma.
Diğer
- Cihazda saklanan ayar hizmeti. Preferences sınıfı.
- Access uzak ağ hizmetlerine. HttpPost / HttpGet sınıflarının uygulanması.
- XML ve JSON veri yapılarının ayrıştırılması. Cihazda dosya okuma ve yazma.
- SQLite CONTENTMANAGER.
- Sensörler, Kameralar, OpenGL.
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
Programming'e Java Giriş (sınıf, özellik, yöntem, kalıtım, arayüzler, aşırı yükleme vb. kavramlarına hakimiyet)
28 Saat
Danışanlarımızın Yorumları (4)
Trainer was willing to explore additional problems in dagger.
Susheel - Home
Eğitim - Dependency Injection with Dagger 2
Trainer knowledge and easiness with which he presented it.
Piotr - DPDgroup IT Solutions sp. z o.o.
Eğitim - Android Applications Testing
I really enjoyed the fairly broad coverage of topics.
john harrigan
Eğitim - Android Development
Antonio gave is much background information, best practices and showed us useful tools to speed up our development process.