Eğitim İçeriği

Introduction to Android

  • Android SDK Özellikleri
  • Geliştirme Çerçevesinin Tanıtımı
  • Dalvik Sanal Makinesi
  • Android Uygulama Mimarisi
  • Android SDK’sını İndirme ve Kurma

Bir Android Uygulaması

  • Yeni Bir Android Projesi Oluşturma
  • Bir Android Sanal Cihazı Oluşturma
  • Ön Plan ve Arka Plan Uygulamaları
  • Android Emülatörü

Uygulamalar ve Activiti’ler

  • Uygulama Manifest Dosyasının Tanıtımı
  • Kaynakları Kullanma
  • Android Uygulama Yaşam Döngüsü
  • Bir Uygulamanın Önceliğini ve Süreç Durumlarını Anlama
  • Activiti’ler Oluşturma ve Aktivite Yaşam Döngüsü
  • Temel Android Kullanıcı Arayüzü Tasarımı
  • Düzenleri Tanımlama
  • Yeni Parçalar Oluşturma
  • Android Widget Araç Kutusu
  • Adapter’ları Tanıtma

Stilleri Tanımlama ve Kullanma

  • Stil Türleri (Element’ler)
  • Bir Stili Nereye Uygulayabilirsiniz
  • Kullanılabilir Özellikler
  • Bir Stili Devralma

Intent’leri ve Broadcast Receiver’ları Kullanma

  • Intent’leri Activiti’leri Başlatmak İçin Kullanma
  • Intent’leri Olayları Yayınlamak İçin Kullanma
  • Intent Filtreleri ve Broadcast Receiver’lar Oluşturma
  • Yerel Broadcast Intent’lerini Dinleme
  • Broadcast Intent’leri Kullanarak Cihaz Durumundaki Değişiklikleri İzleme

İnternet Kaynaklarını Kullanma

  • Bir İnternet Kaynağına Bağlanma
  • Download Manager’ı Kullanma
  • İnternet Hizmetlerini Kullanma

Dosya, Durum Kaydetme ve Tercihler Kullanma

  • Paylaşılan Tercihler Oluşturma ve Kaydetme
  • Paylaşılan Tercihleri Alma
  • Tercih Çerçevesini ve Tercih Aktivitesini Tanıtma
  • Statik Dosyaları Kaynak Olarak Dahil Etme
  • Dosya Sistemiyle Çalışma

Database’lar ve İçerik Sağlayıcıları

  • Android Database’ları Tanıtma
  • SQLite’ü Tanıtma
  • İçerik Değerleri ve İmleçler
  • SQLite Database’larla Çalışma
  • Bir Database’u Sorgulama
  • İçerik Sağlayıcıları Oluşturma
  • İçerik Sağlayıcılarını Kullanma

Arka Planda Çalışma

  • Hizmetleri Tanıtma
  • Hizmetleri Activiti’lere Bağlama
  • Arka Plan İş Parçacıklarını Kullanma
  • Eşzamansız Görevleri Yürütmek İçin AsyncTask Kullanma
  • Alarmları Kullanma

Olayları Bildirme

  • Eylem Çubuğunu Tanıtma
  • Menüler ve Eylem Çubuğu Eylem Öğeleri Oluşturma ve Kullanma
  • Diyalogları Tanıtma
  • Bildirim Yöneticisini Tanıtma
  • Bildirimler Oluşturma

Coğrafi Kodlama ve Konum Tabanlı Hizmetler

  • Konum Tabanlı Hizmetleri Kullanma
  • Konum Tabanlı Hizmetlerle Emülatörü Kullanma
  • Bir Konum Sağlayıcısı Seçme
  • Mevcut Konumunuzu Bulma
  • Yakınlık Uyarılarını Kullanma
  • Harita Tabanlı Activiti’ler Oluşturma

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

Katılımcıların Java'da programlamanın temel prensiplerine aşina olmaları gerekmektedir.

 21 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (4)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler