Corporate Social Responsibility Fundamentals Eğitimi
Kurumsal sosyal sorumluluk, hayırseverlik ve sürdürülebilirliğe yatırım yapmanın değerine dair anlayış ve içgörüler kazanın. Eğitim, etkileşimli bir şekilde yürütülmekte ve çeşitli vaka çalışmaları içermektedir.
Eğitim İçeriği
- Sürdürülebilir kalkınma ve kurumsal sosyal sorumluluk nedir?
- CSR ve sürdürülebilirliğin kuruluşlar için önemi nedir?
- Neden şimdi?
- Tarihçe ve arka plan
- Dünya genelinde CSR
- İşletmelerde CSR'nin uygulanması
- Business CSR için durum:
- riskleri yönetmek,
- itibarı iyileştirmek,
- yatırımları çekmek
- CSR stratejik planlama
- Paydaşlar ve onların sesi
- Bir kuruluşa yönelik olumsuz tanıtımın etkisi
- Paydaşları dahil etme stratejileri
- Faydaları ve yatırım getirisi
- CSR stratejisinin etkinliğinin ölçülmesi
- En iyi uygulamalar CSR Yörüngesi
Açık Eğitim Kursları 5 ve üzeri katılımcı gerektirir.
Corporate Social Responsibility Fundamentals Eğitimi - Booking
Corporate Social Responsibility Fundamentals Eğitimi - Enquiry
Corporate Social Responsibility Fundamentals - Danışmanlık Talebi
Danışmanlık Talebi
Danışanlarımızın Yorumları (4)
Very open and good discussions
Martin - Novelis Deutschland GmbH
Eğitim - Strategic Management
1.The presentation style of Mr. Andrew, engaging with the style of audience.
MUHAMMAD ZAID SALMAN - GAS MALAYSIA DISTRIBUTION SDN BHD
Eğitim - Market Forecasting
The references on the material, and everything else that was provided during the training. However, I would recommend advertising this training so more people can attend.
Freddie Martinez - City of Spruce Grove
Eğitim - Balanced Scorecard
I liked the alistair's knowledge and presentation style.
yvette pranger
Eğitim - Strategic Planning in Practice
Yaklaşan Etkinlikler
İlgili Kurslar
Balanced Scorecard
14 SaatBu eğitim, dengeli bir skor kartı projesi uygulamayı veya üzerinde çalışmayı düşünen herkese yardımcı olmak üzere tasarlanmıştır.
Market Forecasting
14 SaatHedef Kitle
Bu kurs, satış tahmini, ekonomik tahmin, teknoloji tahmini, tedarik zinciri yönetimi ve talep veya arz tahmini gibi alanlarda tahminleme becerilerini geliştirmek veya kullanmak isteyen analistler ve tahminciler için hazırlanmıştır.
Açıklama
Bu kurs, katılımcılara tarihsel verilere dayanarak geleceği tahmin etmek için kullanılabilecek çeşitli metodolojileri, çerçeveleri ve algoritmaları sunar.
Standart araçlar olan Microsoft Excel veya bazı Açık Kaynak programları (özellikle R projesi) kullanılmaktadır.
Bu kursta ele alınan ilkeler, herhangi bir yazılımda (örneğin, SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...) uygulanabilir.
OneStream for Financial Analysts: Certification Preparation
14 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), finansal analiz, raporlama ve veri odaklı karar alma konusunda OneStream'i kullanmayı öğrenmek ve ilgili OneStream sertifikalarına hazırlanmak isteyen yeni başlayan seviyedeki finans analistlerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- OneStream XF'in temel işlevlerini anlayabilecektir.
- OneStream arayüzünde ve çalışma alanında gezinebilecektir.
- Finansal verileri yükleyebilecek, dönüştürebilecek ve doğrulayabilecektir.
- Finansal raporlar ve panolar oluşturabilecek ve analiz edebilecektir.
- Finansal planlama ve konsolidasyon için OneStream'in iş akışı otomasyon özelliklerini kullanabilecektir.
- OneStream sertifikasyon sınavlarına hazırlanabilecektir (örneğin, OneStream Certified Professional - Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant, vb.).
Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
35 SaatGenel Bakış
Bu 5 günlük kurs, delegelerin stratejik düşünme, planlama ve yönetim becerilerini geliştirmelerine yardımcı olacak, yüksek riskli bir ortamda başarılı uygulama için taktiksel ve operasyonel gereksinimleri de kapsayacaktır. Kurs, çatışma yönetimi, değişim yönetimi, iyi bir liderin özellikleri ve bir ekibi nasıl motive edeceğiniz gibi zorlu konuları ele alacaktır. Etkileşimli vaka çalışmaları ve sektör örnekleri kullanılarak, delegeler deneyimlerini ve zorluklarını paylaşmaya teşvik edilecek ve böylece pratik ve iş odaklı çözümler oluşturmaları sağlanacaktır. Bu çözümleri geri dönüp gerçek hayatta kullanabileceklerdir.
Programın temel amacı, yöneticileri iş ortamını tarayarak karlı iş fırsatlarını keşfetme ve giderek rekabetçi bir iş ortamında rekabet avantajı elde etmek için stratejiler geliştirme becerisiyle donatmaktır. Program, liderlik, en iyi uygulamalar ve yüksek performanslı bir organizasyonu yönetmenin karmaşıklığı ve belirsizliğiyle başa çıkma kapasitesini güçlendirecek davranışlar hakkında da bilgiler sunacaktır.
Öğrenme Hedefleri
Bu kursa katıldıktan sonra, delegeler şunları yapabilecektir:
- Bir organizasyonun karşılaştığı temel sorunları tanımlayın;
- Organizasyonel gelişim planlarına yönelik çeşitli yaklaşımları açıklayın;
- Mevcut iş ortamını ve organizasyonu etkileyen faktörleri analiz edin;
- Organizasyonun içindeki ve dışındaki kaynakları analiz edin;
- Strateji yönetiminin çeşitli yaklaşımlarını ve iş planındaki yerini açıklayın;
- Firmanın ihtiyaçlarına en uygun olanı(larını) önermek üzere alternatif gelişim stratejilerini değerlendirin;
- Stratejik gelişim planlarına dair daha derin bir anlayış uygulayın;
- Yeni stratejinin uygulanmasıyla birlikte ortaya çıkan riskleri, faydaları ve maliyetleri objektif olarak tartışın (ekip içindeki çatışmayı yönetmek dahil);
- Belirlenen riskleri yönetmeye yönelik yaklaşımları tanımlayın;
- Yeni stratejinin uygulanmasının sonucunda ortaya çıkacak potansiyel etkileri (hem olumlu hem de olumsuz) firmaları açısından analiz edin;
- Ortaya çıkan stratejik planları başarılı bir şekilde uygulamak için politika, sistem ve süreçler tasarlayın;
- Değişim yönetiminin temel adımlarını kapsayın
Kimler Katılmalı
- Ürün/Hizmet Yöneticileri
- Yeni atanan ve köklü Yöneticiler ve Takım Liderleri
- Operasyon Müdürleri
- Kıdemli Banka Yöneticileri
- İnsan Kaynakları Yöneticileri
- Operasyon Yöneticileri
- Marketing Yöneticiler
Metodoloji
Kurs, yayınlanmış gerçek hayattan örneklerin ve/veya pratik deneyimlerin bir kombinasyonundan elde edilen vaka çalışmalarıyla desteklenen kolaylaştırılmış atölye çalışmalarından oluşmaktadır. Katılımcıların fikirleri ve stratejileri sentezlemek ve materyali kendi kuruluşları/departmanları bağlamında uygulamak için küçük gruplarda çalışmalarına da fırsat verilecektir. Açık forum tartışmaları da önemli bir unsur olacaktır.
Statistical Thinking for Decision Makers
7 SaatBu kurs, hesaplamaları ve analizleri yapmaktan ziyade anlamayı ve kuruluşun stratejik planlamasında hangi istatistiksel yöntemlerin uygun olduğunu seçebilmeyi amaçlayan karar vericiler için oluşturulmuştur.
Örneğin, potansiyel bir katılımcı, ürünü piyasaya sürmeye karar vermeden önce kaç örnek toplanması gerektiğine karar vermelidir.
İstatistiksel düşüncenin temellerini kapsayan daha uzun bir kursa ihtiyacınız varsa, 5 günlük "Statistics Yöneticiler için" eğitimine göz atın.
Strategic Thinking
21 SaatBu Türkiye lokasyonundaki, eğitmen liderliğindeki canlı eğitimde, yeni yöneticileri stratejik düşüncenin en önemli kavramları aracılığıyla yönlendiriyor ve gerçek hayattaki vakalara dayalı, görev temelli etkinliklerle teoriyi pratiğe döküyoruz. Katılımcılar, düşünme yollarını geliştirmek, sorunları çözmek için temel kavramları uygulamak, bu ilkelerin kendi çalışmalarına nasıl uygulanabileceğini değerlendirmek ve eğitmenleri ve sınıf arkadaşlarıyla kendi görüşlerini paylaşmak için eşsiz bir fırsat elde ederler.
Strategic Planning in Practice
14 SaatBu eğitim kursu, stratejik planlama becerilerini geliştirmesi gereken yatırımcılar, iş sahipleri, yöneticiler, müdürler, yöneticiler ve analistler için oluşturulmuştur. Akademik amaçlar için tasarlanmamış olup, hayallerinizi bugün gerçekleştirmeye başlamanıza yardımcı olmayı amaçlamaktadır.
Bu kurs, esneklik ve sürekli öğrenmenin en önemli şey olduğu işletmeler için stratejik planlamaya odaklanmaktadır. Ana vurgu, güncel gerçek dünya örneklerini kullanan kurumsal ve yatırım stratejisidir. Her kurs katılımcısı, stratejik bir plan oluşturma ve bunu uygulamaya nasıl koyacağını öğrenme fırsatına sahip olacaktır.
Strategic Management
21 SaatHedef Kitle
Strategic Management konusuna ve uygulamasına dair bilgi edinmek isteyen üst düzey yöneticiler
Kurs Formatı
Şunların bir kombinasyonu:
- Kolaylaştırılmış Tartışmalar
- Slayt Sunumları
- Vaka Çalışmaları ve Örnekler
Kursun sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Başarılı stratejik liderliğin temelindeki sorunları ve güçlü bir örgütsel iklimle olan bağlantıyı tanımlayabileceklerdir.
- Çeşitli stratejik iş modellerini ve bunların kendi işleri üzerindeki potansiyel etkilerini açıklayabileceklerdir.
- Yüksek performanslı ekipler oluşturmanın ve değişimi yönetmenin temel kavramlarını tanımlayabileceklerdir.
- Stratejik başarının temel finansal ölçütlerini tanımlayabilecek ve kullanabileceklerdir.
Understanding Your Brand and Your Business
21 SaatHedef Kitle
Bu kurs, işlerinin daha geniş bir görünümünü, belirli rollerini ve organizasyona genel katkılarını iyileştirmedeki rolünü anlamak isteyen tüm çalışanlar için tasarlanmıştır.
Kurs Formatı
Şunların bir kombinasyonu:
- Kolaylaştırılmış Tartışmalar
- Slayt Sunumları
- Egzersizler
Atölye Çalışmasının Sonunda Katılımcılar Şunları Yapabilecektir:
- “Marka”nın ne olduğunu ve bunun nasıl etkilenilebileceğini açıklayabilecek
- Değişim stratejileri sürecini ve şirketinizin bu süreçteki konumunu anlayabilecek
- Bir işletmedeki herhangi bir değişikliğin altında yatan ilgili ilkeleri detaylandırabilecek
- Herhangi bir işletmenin başarılı bir şekilde yürütülmesinde Müşteri / Paydaş ilişkilerinin önemini kavrayabilecek
- Bir işletmenin ve katılımcıların bu işletmedeki bölümünün finansal yönlerini tanımlayabilecek
- İşletmelerinin bölümü için mümkün olan en iyi sonucu sağlamak için müzakerelerin önemli yönlerini belirleyebilecek