Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ekip üyelerimiz en kısa sürede sizlerle iletişime geçecektir.
Rezervasyonunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz! Ekibimizden bir yetkili kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.
Eğitim İçeriği
“Marka”yı Anlamak
- “Marka” nedir?
- Şirketinizin markası nedir?
- Şirketimin markasının gücünü etkilemek için ben ne yapabilirim?
Temel Değişim Stratejileri
- Bir şirketin yöneticilerinin, kendi bölümlerinin mevcut durumunu sürekli olarak değerlendirme ihtiyacı – özellikle akranları ve rakipleriyle karşılaştırıldığında – ve proaktif (tepkisel değil) değişiklikler yapma ihtiyacı
- Değişim Stratejileri ve Planlaması için “YILDIZLAR” modeli
Change Management
- Daha önceki değişimlerin neden/nasıl iyi gitti?
- Daha önceki değişimlerin neden/nasıl iyi gitmedi?
- Daha önceki değişim girişimlerinden çıkarılacak dersler (şirketinizde ve başka yerlerde)
- 9 Değişim ilkesi – ve bunları uygulamaya koymak
- Lewin’in Değişim Uygulama Modeli
- Değişim Kaleydoskopu
Değişimin Psikolojik Etkileri
- Şu anda kendimi nasıl hissediyorum? Meslektaşlarım şu anda nasıl hissediyor?
- Bir değişim süreci ilerledikçe ben/onlar nasıl hissedebiliriz?
Müşteri / Paydaş İlişkileri
- Müşteri nedir?
- Paydaş nedir?
- Her Müşteri / Paydaş etkileşiminden en iyi şekilde nasıl yararlanabilirim?
- Hizmet : Kâr Zinciri
Bir Business’ın Finansal Yönleri
- Finansal Tablolar:
- Bilançolar
- Kâr & Zarar Hesapları
- Finansal Tahminler:
- Bütçeler
- Nakit Akışı Tahminleri
- Business Örnek Olaylar
Hedef Belirleme
- Vizyon / Misyon Beyanları
- Misyon Beyanlarını karşılamak için Hedef Belirleme
- Kararlaştırılan Hedefleri aşmak için Performans Management
En İyi Sonuçlar İçin Pazarlık Yapma
- Communication Pazarlıkta
- Etkili Sunumların Önemi
- Farklı Pazarlık Stratejileri
- Stratejileri Karşılaştırma
- İlişki Kurma
- 3 Aşamalı Pazarlık Süreci
21 Saat
Danışanlarımızın Yorumları (4)
Irma was attuned to us as learners and our business needs. It was clear that she was actively listening to us from the informed feedback she then provided.
Siobhan - Raintree
Eğitim - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Responses with solutions and practical use.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Eğitim - Google AdWords: Beginner to Advanced
She was able to answer everyones questions easily...Clearly indication of her expertise.
Yunus - Vodacom
Eğitim - Digital Marketing
I liked the alistair's knowledge and presentation style.