Eğitim İçeriği

a:16:{i:0;a:2:{s:7:"content";s:51:"

Çin'deki Digital Marketing'ye Giriş

";s:9:"timestamp";i:1731490086;}i:1;a:2:{s:7:"content";s:65:"
  • Arka Plan
  • Yaklaşan Trendler ve Örnekler
";s:9:"timestamp";i:1731490086;}i:2;a:2:{s:7:"content";s:75:"

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) ve Arama Motoru Marketing (SEM)

";s:9:"timestamp";i:1731490086;}i:3;a:2:{s:7:"content";s:147:"
  • Çin'de SEO'nun Anlaşılması
  • Çin'de Arama Motoru Marketing (SEM)
  • Çin'de PPC Marketing
  • Anahtar Kelime Analizi
";s:9:"timestamp";i:1731490086;}i:4;a:2:{s:7:"content";s:36:"

Dijital Görüntüleme Advertising

";s:9:"timestamp";i:1731490086;}i:5;a:2:{s:7:"content";s:78:"
  • Reklam Oluşturma ve Görüntüleme
  • Hedef Kitlenizi Belirleme
";s:9:"timestamp";i:1731490086;}i:6;a:2:{s:7:"content";s:24:"

Email Marketing

";s:9:"timestamp";i:1731490086;}i:7;a:2:{s:7:"content";s:324:"
  • Çin'deki Social Media Kanallarının Genel Bakışı
  • Batı'daki Social Media ile Çin'deki Social Media'nın Karşılaştırılması
  • İçerik Oluşturma ve Yönetme
  • Kullanıcılarınızı Sosyal Medyada Etkileşimde Bulundurma
  • Otomatik Gönderim ve Gönderi Zamanlama
  • Kampanyalar
  • Forumların Önemi
  • Vaka Çalışması
";s:9:"timestamp";i:1731490086;}i:8;a:2:{s:7:"content";s:32:"

Social Media Marketing

";s:9:"timestamp";i:1731490086;}i:9;a:2:{s:7:"content";s:174:"
  • Çin'deki Mobil Marketing'in Anlaşılması
  • Taktikler ve araçlar - SMS'ten WeChat'e
  • Potansiyel kullanıcıları hedefleme
  • Dönüşümler ve başarısızlıklar
";s:9:"timestamp";i:1731490086;}i:10;a:2:{s:7:"content";s:18:"

Analizler

";s:9:"timestamp";i:1731490086;}i:11;a:2:{s:7:"content";s:178:"
  • Çin'deki analizlere genel bakış
  • Baidu analiz araçlarını kullanma
  • Kampanyalarınızı iyileştirmek için mevcut metriklerin kullanılması
  • Demografik Yapının Anlaşılması
";s:9:"timestamp";i:1731490086;}i:12;a:2:{s:7:"content";s:32:"

Strateji ve Planlama

";s:9:"timestamp";i:1731490086;}i:13;a:2:{s:7:"content";s:175:"
  • Çinli müşterilerle etkileşim
  • Bütçenin önemi
  • En uygun kanalların seçilmesi
  • Strateji tartışması
  • Vaka Çalışmaları
";s:9:"timestamp";i:1731490086;}}

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • İnternet ve bilgisayarlar hakkında genel bir anlayış
  • Digital Marketing kavramları (batı tarzı) hakkında genel bir anlayış, karşılaştırma amacıyla faydalı olacaktır
 14 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (2)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler