Eğitim İçeriği
Giriş
- Tasarım nedir?
- C vs Embedded C
Gömülü Bir Uygulamanın Yaşam Döngüsü
- Geliştirme süreci
- Bakım süreci
- Genişletilmiş yaşam döngüsü
Tasarım Araçları
- Açık kaynak vs tescilli
- Derleyici, çeviriciler ve bağlayıcılar
- Kütüphaneler
- Hata ayıklayıcılar
- Simülatörler
- IDE'ler
Gömülü Tasarım Zorlukları
- Gömülü hesaplama tasarım kısıtlamaları
- Maliyet hususları
- Performans ve verimlilik
- Güç tüketimi
- Termal yönetim
Tasarım Hedeflerini Tanımlama
- Basit tutmak
- İşlevselliği tanımlamak
- Program mantığını ve yapısını tanımlamak
Sistem Güvenilirliği
- İnceleme ve bakım
- Çalışma süresi gereksinimleri
- Başarısızlık noktaları
Kodun Yeniden Kullanılabilirliği
- Yinelenmeden kaçınarak tasarım
Kod Soyutlaması
- Bilgi gizleme
- Bağlamdan bağımsız modüller
Kod Modülerleştirilmesi
- Parçalara ayırma
- Gevşek bağlantı
- Güçlü uyum
- Döngüsel olmayan bağımlılıklar
Kodun Sürdürülebilirliği
- Okunabilirlik
- Test edilebilirlik
- Yapılandırılabilirlik
- Performans yükseltmeleri
Donanım Hususları
- ScalaÖlçeklenebilir Termal Tasarım Gücü (TDP)
- Entegre grafikler
- Diğer
Özet ve Sonuç
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- Temel gömülü sistem bilgisi
- Embedded C programlama deneyimi
- Elektronik temellerinin anlaşılması
Hedef Kitle:
- Geliştiriciler
Danışanlarımızın Yorumları (5)
Interaction and communication
Archie Dlamini - Vodacom SA
Eğitim - JavaScript - Advanced Programming
I like the simple but informative example codes.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Eğitim - Design Patterns
I liked the practical exercises for each design pattern introduced.
Carlos Aragones - Roche Diagnostics
Eğitim - Design Patterns in C#
I really enjoyed the real examples and exercises.
Dmitry Baranovsky
Eğitim - Introduction to Domain Driven Design
The interaction and enthusiasm he had about the training.