Kuruluşunuzda Agile'yi uygulamakta zorlanıyor musunuz? Değişim çok mu kısıtlayıcı? Takımlarınız aşırı yüklenmiş ve daha az üretken mi, ancak yine de devrim niteliğinde bir değişikliğe direnç gösteriyor mu?
“Çeviklik Alternatif Yolu”nu seçin ve sürecinizi değiştirmek yerine iyileştiren evrimsel ve insancıl Change Management Yöntemini uygulayın.
Kanban Yöntemi, başarılı evrimsel değişim için pragmatik, uygulanabilir, kanıta dayalı rehberlik sağlar. Mevcut yaptığınızla başlar ve mevcut rollere, sorumluluklara ve iş unvanlarına saygı duyar. Bu, kuruluşların iş süreçlerini kademeli olarak geliştirmesine, ilerlemeyi ölçmek için ilgili metrikleri tanımlamasına ve kullanmasına ve karmaşık değişim programlarıyla ilişkili riski önemli ölçüde azaltmasına olanak tanır.
Ekibiniz bunalmışsa, Kanban işinizi kontrol altına almanıza yardımcı olabilir. Kanban, sürecinizi dinamik olarak yönetmek ve darboğazları ortaya çıkarmak için yeni bir tekniktir.
Bu eğitim, Kanban'ı işinize uygulamak için gereken beceri ve bilgileri sağlar ve şimdi hangi üzerinde çalışacağını, hangisini daha sonra bırakacağını ve hangisini yapılacaklar listesinden sonsuza dek çıkaracağını öğrenmenizi sağlar.
Öğrenme Çıktıları
Bu 1 günlük kurs, Kanban Yöntemi®'nin temellerini öğretir ve alternatif bir çeviklik yoluna giriş seviyesi ve başlangıç noktasıdır.
Katılımcılar Kanban Yöntemi'ne aşina olmalıdır. Temel bir Kanban panosu tasarlayabilmeli ve uygulayabilmelidirler. İş öğesi türlerini ve belirli iş öğeleriyle ilişkili riskleri anlayabilmelidirler. Çeşitli Team Kanban panosu tasarımları ve stilleriyle aşina olmalı ve bağlamlarına en uygun tasarımı nasıl seçeceklerini bilmelidirler. “Çeviklik alternatif yolu” üzerindeki her adımda elde edilecek değer ve faydaları bilmelidirler.
Kimler Katılmalı
Bu kurs, ürün geliştirme veya bilgi iş ortamının bir parçası olan ve Kanban'ın çalışma ortamlarını nasıl iyileştirebileceğini keşfetmekle ilgilenen tüm profesyoneller için tasarlanmıştır. Kanban, Lean Management'u benimsemek isteyen üst düzey yöneticilerden, çalışma uygulamalarını iyileştirmek isteyen teslimat ekibi üyelerine kadar bir kuruluşun çeşitli fonksiyonlarında çalışır. Önceki kurs katılımcıları şu rollerdeydi:
- Üst Düzey Management Pozisyonları (CxO)
- Program ve Proje Yöneticileri
- Ürün Yöneticileri, Ürün Sahipleri ve Business Analistleri
- Scrum Ekip Üyeleri
- Scrum Ustaları, Takım Liderleri ve Değişim Temsilcileri
- Ürün ve Yazılım Geliştiricileri ve Test Uzmanları
- Agile Koçları ve Uygulayıcıları (Scrum, XP, DSDM, AgilePM, vb.)
- İnsan Kaynakları ve Finance profesyonelleri gibi diğer roller
Daha Fazla...