Negotiation and Persuasion Eğitimi
Günlük hayatımızdaki tüm etkileşimlerde hem başkalarını etkiler, hem de başkalarından etkileniriz ve bu durumların çoğu bilinçaltında gerçekleşir.
Bu eğitimin amacı, müzakere stratejilerini, ikna psikolojisi ve davranış ilkelerini ve müzakere becerilerinizi geliştirmek için en önemli 7 adımı tartışmaktır.
Eğitim İçeriği
1. What is negotiation and what is the usefulness of this process
2. Types of negotiations
3. Situations where negotiation is the solution
4. How do we make negotiation a logical, scientific, rational process....winning
5. 7 principles of influence and persuasion
6. Structured techniques of persuasion
7. What it means to speak the language of persuasion
8. Understand how interests relate to satisfaction in negotiations
Q&A Session & Feedback
Obtained results:
At the end of this training participants:
- they will have a deep understanding of the key analysis of the negotiation process and how to influence others to get more of what they need;
- they will develop a series of highly effective negotiation skills and strategies that can be used in a variety of situations;
- they will analyze, plan and be prepared for each negotiation;
- they will become more efficient and confident negotiators;
- they will develop their skills to influence people more effectively and to control the negotiation table;
- they will gain the essential tools and knowledge to plan and manage a range of negotiation scenarios and be able to persuade much more easily.
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
-
Açık Eğitim Kursları 5 ve üzeri katılımcı gerektirir.
Negotiation and Persuasion Eğitimi - Booking
Negotiation and Persuasion Eğitimi - Enquiry
Negotiation and Persuasion - Danışmanlık Talebi
Danışmanlık Talebi
Danışanlarımızın Yorumları (1)
The games, practical exercises, and explanations of process and techniques related to these games
Raluca - Siemens
Eğitim - Negotiation and Persuasion
Yaklaşan Etkinlikler
İlgili Kurslar
Leadership 101
7 SaatBu eğitmen öncülüğündeki canlı eğitim, Türkiye'da (çevrimiçi veya yerel) liderlikte etkili olmak için temel kavramları ve uygulamaları anlamak isteyen yeni başlayan profesyoneller veya gelecek liderler için tasarlanmıştır.
Eğitim sonunda, katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Liderliğin ne olduğunu ve yönetiminle farklarını anlayacaklar.
- Temel liderlik becerilerini ve stillerini tanımlayacak ve geliştirebilecekler.
- Anlamlı hedefler belirleyecek ve etkili bir şekilde iletme yeteneğine sahip olacaklar.
- Etkili iletişim yoluyla güven oluşturacak ve diğerleri üzerinde etki yapabilecekler.
Advanced Personal Leadership
14 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), liderlik stilleri hakkında daha derin içgörüler kazanmak, Korn Ferry Leadership Değerlendirmelerinden yararlanmak ve liderlik uyarlanabilirliği ve ekip performansı için uygulanabilir stratejiler geliştirmek isteyen yönetici düzeyindeki ve kıdemli profesyonellere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Organizasyon bağlamlarını ve liderlik etkinliği üzerindeki etkisini analiz etmek.
- Kullanılan liderlik stilleri yelpazesini ve bunların etkisini değerlendirmek.
- Liderlik yaklaşımlarının ekip katılımı, dinamikleri ve performansı nasıl etkilediğini değerlendirmek.
- Liderlik değerlendirmelerinden alınan geri bildirimleri güçlü yönleri ve gelişim alanlarını belirlemek için uygulamak.
- Liderlik davranışlarını ve bunların iş yeri iklimi üzerindeki doğrudan etkisini keşfetmek için nedensel bir model kullanmak.
- Liderlik uyarlanabilirliğini ve ekip performansını artırmak için uygulanabilir stratejiler geliştirmek.
Advisory & Leadership Skills
14 SaatTürkiye'da gerçekleştirilen bu eğitmen yönetimi altında olan canlı eğitim (çevrimiçi veya yerel), Data Scientist beceri kümesinin bir parçasıdır (Alan: Danışmanlık & Leadership) ve veri bilimi veya analiz ekibi içinde başarılı olmak için etkili iletişim, problem çözme ve liderlik becerilerini geliştirmek isteyen profesyonellere yönelik olup, bu amaçla tasarlanmıştır.
Eğitim sonunda, katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Yapılandırılmış problem çözme ve kök neden analizi tekniklerini uygulayabilme.
- Etkileyici hikaye anlatımı ve görselleştirme yoluyla bulguları etkili bir şekilde iletişim kurabilme.
- Değişimi yöneten girişimleri yönetmek ve güvenle ilgili tarafları etkileme.
- Açık ve uygulanabilir bir çerçeveyi kullanarak veri ile ilgili projeleri yönetme.
Coaching Skills
7 SaatHedef Kitle
Yüksek kaliteli Koçluk oturumları sunmaya tamamen hazır olmak isteyen personel
- Kendi personelinin bireysel üyelerine
- Takımlarına
- Kendi takımlarıyla doğrudan bağlantılı olmayan ancak bağımsız – ve yargılayıcı olmayan – girdilerini değerli bulacak kişilere
- Delege Koçluk oturumları – tam geri bildirim ile
- Anlamlı Koçluk Oturumları gerçekleştirin
Kurs Formatı
Şunların bir kombinasyonu:
- Kolaylaştırılmış Tartışmalar
Kursun sonunda, katılımcılar şunları yapabilecektir:
- “Koçluk”u tanımlayın ve bireysel ve ekip performansını iyileştirmek için Koçluk kullanımını ayrıntılı olarak açıklayın – özellikle bunun kullanımını, performans düşüklüğünün nedenlerini anlamak ve düzeltmekle ilişkilendirerek
Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
14 SaatHedef Kitle
İletişim ve Etkileme ile ilgili konuların tam olarak farkında olması gereken personel:
- Mesai arkadaşları
- Yöneticileri
- İç ve dış müşterileri ve paydaşları
Kurs Formatı
Kurs, yüksek düzeyde etkileşimli bir kombinasyon olacaktır:
- Kolaylaştırılmış Tartışmalar
- Slayt Sunumları
- Egzersizler ve Vaka Çalışmaları
Kursun sonunda, katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Başkalarının davranışlarını etkilemeden önce kendi davranışlarını yönetmenin gerekliliğini kavrayabilecekler
- Kullanılabilir çeşitli iletişim araçlarının güçlü ve zayıf yönlerini anlayabilecekler
- İç ve dış müşterilerini ve paydaşlarını yönetecekler
- Ofiste karşılaşabilecekleri zorlu durumlarla nasıl başa çıkacaklarını açıklayabilecekler
Innovative Leadership through Design Thinking
14 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), inovasyonu teşvik etmek, problem çözme becerilerini geliştirmek ve ekipleri etkili bir şekilde dahil etmek için Design Thinking metodolojilerini öğrenmek ve uygulamak isteyen yeni başlayan liderlere ve İK profesyonellerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Katılımcıları inovasyonu ve ekip katılımını teşvik etmek için araçlar ve metodolojilerle donatın.
- Karmaşık zorlukları çözmek için empati haritalama, fikir üretme ve prototipleme becerileri geliştirin.
- Design Thinking ilkelerini liderlik ve İK senaryolarına uygulayın.
- Teknik ekipler içinde bir inovasyon kültürünü teşvik edin.
Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
7 SaatBu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Çağdaş öğrenme sunumu yaklaşımları konusunda daha güçlü bir anlayış geliştirmek.
- Mevcut sunum yöntemlerini öğrenme sunumundaki yeni ve taze yaklaşımlarla ilişkilendirebilmek.
- Dijitalleşmenin tüm faydalarını en üst düzeye çıkaracak uyarlanabilir ve proaktif bir müfredat oluşturmak.
- Kuruluşu öğrenmeye yönelik dijital dönüşümün uygulanmasında yönlendirmek.
Kurs Formatı
- Online Sunum Yoluyla Eğitmen Led Eğitim
- Çıktılarla İnteraktif Planlama
- Dijital Buz Kırıcılar
- Kurs Çalışmaları
DZM – delegating tasks and motivating employees
14 SaatGörev devri ve çalışanları motive etmek, etkili bir ekip yönetimi için temel becerilerdir. Çalışanların yetkinliklerini anlamayı, beklentileri net bir şekilde belirlemeyi ve aynı zamanda güvenip sorumlulukları devretmeyi içerir. Çalışanları motive etmek için düzenli olarak ilerlemeyi kontrol edin ve yapıcı geri bildirimde bulunun: Başarıları takdir edin: Çalışanların başarılarını kamuya açık ve özel olarak takdir etmek, daha fazla çalışma motivasyonunu artırır. Çalışanları karar alma süreçlerine dahil etmek, onlara şirkette önemli bir rol oynadıklarını hissettirir. Saygı, destek ve iş-yaşam dengesini teşvik eden bir organizasyon kültürü, çalışanları daha iyi performans göstermeye motive eder. Çalışanlarınızdan beklediğiniz değerlere ve beklentilere uygun davranarak onları harekete geçirin. Görevleri etkili bir şekilde devretmek ve çalışanları motive etmek esneklik, empati ve ekibin ihtiyaçlarına sürekli uyum sağlamayı gerektirir. Çalışanları desteklemek, motivasyonlarını anlamak ve becerilerini geliştirmek, bu alanda başarının temel unsurlarıdır.
Enneagram for Organizational Excellence (OE) Leadership
7 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), liderlik becerilerini geliştirmek, ekip dinamiklerini iyileştirmek ve organizasyonel başarıyı artırmak isteyen orta düzey yöneticilere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Enneagram sistemine sağlam bir temel oluşturmak, dokuz kişilik tipini, kanatlarını, gelişim seviyelerini ve zeka merkezlerini anlamak.
- Enneagram'ı kullanarak kişilik tipini keşfetmek ve belirlemek, güçlü yönleri, zayıf yönleri ve gelişim fırsatlarını ortaya çıkarmak.
- Ekip üyelerini daha iyi anlamak, iletişimi geliştirmek, çatışmaları çözmek ve işbirliğine dayalı bir ekip ortamı oluşturmak.
- Ekip ve organizasyonel hedefleri uyumlu hale getirmek, değişimi etkili bir şekilde yönetmek ve yenilikçi ve uyarlanabilir bir organizasyonel kültür geliştirmek.
Feedforward: A New Approach to Leadership Communication
7 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), iletişim becerilerini Feedforward yaklaşımıyla geliştirmek isteyen, başlangıç seviyesindeki liderler ve yöneticiler hedeflenmektedir. Bu eğitim, etkili ekip gelişimi için ileriye dönük, büyüme odaklı geri bildirim sağlamaya odaklanmaktadır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Feedforward kavramını ve geleneksel geri bildirimlere göre avantajlarını anlayabilecektir.
- Ekip büyümesini teşvik eden, geleceğe yönelik yapıcı girdiler verme becerilerini geliştirebilecektir.
- Daha iyi ekip katılımı için açık diyaloglar ve aktif dinleme tekniklerini öğrenebilecektir.
- Feedforward uygulamaları aracılığıyla sürekli iyileşmeyi destekleyen bir kültür oluşturabilecektir.
Leadership Development for Engineers
14 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (online veya yerinde) mühendislik liderleri ve liderlik becerilerini analiz etmek, yönetmek ve geliştirmek isteyen mühendisler için tasarlanmıştır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar, güçlü yönlerini kullanabilecek, değerlerini uygulayabilecek, stresi yönetebilecek, sorunları çözebilecek ve etkili bir mühendislik lideri olmak için bir gelişim planı oluşturabilecektir.
Leadership and Strategic Execution for Product Owners and Managers
14 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), stratejik hedefleri operasyonel projelerle uyumlu hale getirmek ve çapraz fonksiyonlu ekipleri etkili bir şekilde yönetmek için liderlik tekniklerinde ustalaşmak isteyen orta seviyedeki ürün yöneticilerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Liderlik ve karar verme becerilerini güçlendirmek.
- Stratejik planlama ve uygulama becerilerini geliştirmek.
- Etkili proje teslimi için proje yönetimi uzmanlığı oluşturmak.
- Bankacılık ve finans sektöründeki projelerde odaklanarak ürün sahipliğine özgü beceriler geliştirmek.
- Stratejik hedefleri operasyonel proje hedefleriyle dengelemeyi öğrenmek.
Leadership in the new economy
21 SaatKursun sonunda katılımcılar şunları yapabilmelidir:
- Özdenetim kavramını, ilham veren liderler için bir temel olarak kavrayabilmeli
- Yürütme becerilerini güçlendirebilmeli ve yüksek performanslı bir kültürün yaratılmasına katkıda bulunabilmeli
- Duygusal zeka ve değişim yönetimi araçlarını kullanarak kendi etki alanlarında kültürel dönüşüm ve değişim süreçlerini yönetebilmeli
Metodoloji:
- Ders anlatımı
- Atölye çalışmaları
- Video gösterimi
- Rol yapma
Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
35 SaatGenel Bakış
Bu 5 günlük kurs, delegelerin stratejik düşünme, planlama ve yönetim becerilerini geliştirmelerine yardımcı olacak, yüksek riskli bir ortamda başarılı uygulama için taktiksel ve operasyonel gereksinimleri de kapsayacaktır. Kurs, çatışma yönetimi, değişim yönetimi, iyi bir liderin özellikleri ve bir ekibi nasıl motive edeceğiniz gibi zorlu konuları ele alacaktır. Etkileşimli vaka çalışmaları ve sektör örnekleri kullanılarak, delegeler deneyimlerini ve zorluklarını paylaşmaya teşvik edilecek ve böylece pratik ve iş odaklı çözümler oluşturmaları sağlanacaktır. Bu çözümleri geri dönüp gerçek hayatta kullanabileceklerdir.
Programın temel amacı, yöneticileri iş ortamını tarayarak karlı iş fırsatlarını keşfetme ve giderek rekabetçi bir iş ortamında rekabet avantajı elde etmek için stratejiler geliştirme becerisiyle donatmaktır. Program, liderlik, en iyi uygulamalar ve yüksek performanslı bir organizasyonu yönetmenin karmaşıklığı ve belirsizliğiyle başa çıkma kapasitesini güçlendirecek davranışlar hakkında da bilgiler sunacaktır.
Öğrenme Hedefleri
Bu kursa katıldıktan sonra, delegeler şunları yapabilecektir:
- Bir organizasyonun karşılaştığı temel sorunları tanımlayın;
- Organizasyonel gelişim planlarına yönelik çeşitli yaklaşımları açıklayın;
- Mevcut iş ortamını ve organizasyonu etkileyen faktörleri analiz edin;
- Organizasyonun içindeki ve dışındaki kaynakları analiz edin;
- Strateji yönetiminin çeşitli yaklaşımlarını ve iş planındaki yerini açıklayın;
- Firmanın ihtiyaçlarına en uygun olanı(larını) önermek üzere alternatif gelişim stratejilerini değerlendirin;
- Stratejik gelişim planlarına dair daha derin bir anlayış uygulayın;
- Yeni stratejinin uygulanmasıyla birlikte ortaya çıkan riskleri, faydaları ve maliyetleri objektif olarak tartışın (ekip içindeki çatışmayı yönetmek dahil);
- Belirlenen riskleri yönetmeye yönelik yaklaşımları tanımlayın;
- Yeni stratejinin uygulanmasının sonucunda ortaya çıkacak potansiyel etkileri (hem olumlu hem de olumsuz) firmaları açısından analiz edin;
- Ortaya çıkan stratejik planları başarılı bir şekilde uygulamak için politika, sistem ve süreçler tasarlayın;
- Değişim yönetiminin temel adımlarını kapsayın
Kimler Katılmalı
- Ürün/Hizmet Yöneticileri
- Yeni atanan ve köklü Yöneticiler ve Takım Liderleri
- Operasyon Müdürleri
- Kıdemli Banka Yöneticileri
- İnsan Kaynakları Yöneticileri
- Operasyon Yöneticileri
- Marketing Yöneticiler
Metodoloji
Kurs, yayınlanmış gerçek hayattan örneklerin ve/veya pratik deneyimlerin bir kombinasyonundan elde edilen vaka çalışmalarıyla desteklenen kolaylaştırılmış atölye çalışmalarından oluşmaktadır. Katılımcıların fikirleri ve stratejileri sentezlemek ve materyali kendi kuruluşları/departmanları bağlamında uygulamak için küçük gruplarda çalışmalarına da fırsat verilecektir. Açık forum tartışmaları da önemli bir unsur olacaktır.
Servant Leadership
14 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), hizmet odaklı liderlik becerilerini geliştirmek, ekip katılımını artırmak ve işbirliği ve güven kültürünü oluşturmak isteyen liderler ve yöneticiler için tasarlanmıştır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Hizmet odaklı liderliğin prensiplerini ve felsefesini anlayacaklardır.
- Empati, aktif dinleme ve işbirliği gibi temel hizmet odaklı liderlik becerilerini geliştireceklerdir.
- Ekip performansını ve motivasyonunu artırmak için hizmet odaklı liderlik uygulamalarını uygulayabileceklerdir.
- Kurumları içinde güven ve yetkilendirme kültürü oluşturabileceklerdir.