Eğitim İçeriği

Giriş

Basit Hesaplamalar

  • Octave'i başlatma, hesap makinesi olarak Octave, yerleşik fonksiyonlar

Octave Ortamı

  • İsimlendirilmiş değişkenler, sayılar ve biçimlendirme, sayı gösterimi ve doğruluğu, veri yükleme ve kaydetme

Diziler ve Vektörler

  • Bir vektörden öğe çıkarma, vektör matematiği

Grafik Çizimi

  • Sunumu iyileştirme, çoklu grafikler ve şekiller, şekilleri kaydetme ve yazdırma

Octave Programlama I: Betik Dosyaları

  • Bir betik oluşturma ve düzenleme, betikleri çalıştırma ve ayıklama,

Kontrol İfadeleri

  • If else, switch, for, while

Octave Programlama II: Fonksiyonlar

Matrisler ve Vektörler

  • Matrix, transpoze operatörü, matris oluşturma fonksiyonları, bileşik matrisler oluşturma, matrisleri tablolar olarak kullanma, matrislerin parçalarını çıkarma, temel matris fonksiyonları

Doğrusal ve Doğrusal Olmayan Denklemler

Daha Fazla Grafik

  • Birden fazla grafiği tek bir pencerede birleştirme, 3B çizimleri, görüş açısını değiştirme, yüzeyleri çizme, resimler ve filmler,

Özvektörler ve Tekil Değer Ayrışımı

Karmaşık Sayılar

  • Karmaşık sayıları çizme,

Statistics ve veri işleme

GUI Geliştirme

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Doğrusal cebir, olasılık teorisi ve istatistik gibi lisans düzeyindeki temel matematiksel bilgi kavramları ile birlikte matris
  • Temel bilgisayar işlemleri
  • Tercihen C, PASCAL, FORTRAN veya BASIC gibi başka bir üst düzey programlama dilinin temel kavramları, ancak zorunlu değil
 21 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (4)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler