Eğitim İçeriği

Giriş

  • Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
  • Blender özellik ve faydalarına genel bakış

Başlangıç

  • Blender'nin kurulumu
  • Temel modelleme kavramları
  • Kullanıcı arayüzünde gezinme

Temel Düzenleme

  • Düzenleme türleri
  • Düzenleme ve nesne modları arasında geçiş
  • Köşeler, kenarlar ve yüzler
  • Örgü verilerini ve nesneleri düzenleme

Örgü Modelleme

  • Modelleme modları
  • Örgüleri yapılandırma
  • Temel şekilleri ekleme
  • Örgüleri seçme ve düzenleme
  • Nesne verileri, köşe grupları ve özel veriler
  • UV haritaları ve açma
  • Örgü analizi ve yeniden topoloji

Heykelcilik ve Boyama

  • Seçim maskelemesini etkinleştirme
  • Fırça aracını kullanma
  • Heykel modunda modelleri şekillendirme
  • Uyarlanabilir heykelcilik yöntemleri
  • UV dokularını ve görüntüleri düzenleme

3B Sahneleri Render Etme

  • Blender'deki render motorları
  • Eevee, Cycles ve Workbench
  • Kameraları, ışık nesnelerini ve malzemeleri kullanma
  • Gölgeleme düğümleri ve renk yönetimi
  • Freestyle fotogerçek dışı (NPR) render
  • Katmanları ve geçişleri kullanma
  • Animasyonları render etme ve önizleme

Dosya Dışa Aktarma

  • Desteklenen medya formatları
  • Dosyaları Alembic'e aktarma
  • Collada modülünü kullanma
  • Dosyaları USD, SVG ve PDF olarak aktarma

Sorun Giderme

Özet ve Sonraki Adımlar

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Temel bilgisayar kullanım deneyimi
  • 3D modelleme bilgisi

Hedef Kitle

  • Sanatçılar
  • Oyun geliştiriciler
  • Tamamen yeni başlayanlar
 21 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (3)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler