Eğitim İçeriği

Eğriler ve Yüzeyler

  • Araçlar ve yapı
  • Bézier ve NURBS
  • Nesneleri dönüştürme
  • Şekiller ve eğriler

Metaball'lar ve Kıl Partikülleri

  • Araçlar ve yapı
  • Meta nesneleri ekleme ve düzenleme
  • Grease pencil kullanımı
  • Partikülleri değiştirme

Animation ve Rigging

  • Ana kareler ve anahtar setleri
  • Rigging için armatür kullanımı
  • Lattice uygulama
  • Kısıtlamalar, eylemler ve sürücüler

İşaretleyiciler, şekil anahtarları ve hareket yolları

Tahribatsız modelleme

  • Geometri düğümlerine giriş
  • Animasyon düğümlerine giriş

3B Sahneleri Renderlama

Animasyon için Blender’deki render motorları

  • Eevee, cycles ve workbench
  • Kameralar, ışık nesneleri ve materyaller kullanma
  • Gölgeleme düğümleri ve renk yönetimi
  • Freestyle fotogerçek dışı (NPR) renderlama
  • Katmanlar ve geçişler kullanma
  • Animasyonları renderlama ve önizleme

Dosya Dışa Aktarma

  • Desteklenen medya formatları
  • Dosyaları Alembic'e aktarma
  • Collada modülünü kullanma
  • Dosyaları USD, SVG ve PDF olarak aktarma

Sorun Giderme

Özet ve Sonraki Adımlar

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Temel bilgisayar kullanım deneyimi
  • 3D modelleme bilgisi

Hedef Kitle

  • Sanatçılar
  • Oyun geliştiriciler
  • Tamamen yeni başlayanlar
 14 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (3)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler