Eğitim İçeriği
Modern Müşteri Hizmetlerini Anlamak
- Müşteri başarısı nedir ve neden önemlidir?
- Müşteri hizmetleri ve satış otomasyonundaki temel trendler
- Yapay zeka ve otomasyonun müşteri hizmetleri üzerindeki etkisi
Yapay Zeka ile Müşteri Memnuniyetini Artırmak
- Yapay zeka destekli müşteri hizmetleri araçlarına genel bakış
- Müşteri destek yanıt sürelerini iyileştirme
- Yapay zeka ile kişiselleştirilmiş müşteri deneyimleri oluşturma
Otomasyon ile İş Akışlarını Optimize Etmek
- Müşteri hizmetleri ve satışta tekrarlayan görevleri otomatikleştirme
- Operasyonel verimliliği artırmak için iş akışları kurma
- Otomasyon performansını ölçme ve analiz etme
Yapay Zeka ile Satış ve Etkileşimi Geliştirmek
- Satış büyümesi için yapay zeka odaklı stratejiler
- Fırsatları belirlemek için öngörülü analizleri kullanma
- Veriye dayalı içgörülerle çapraz satış ve yukarı satış yapma
Uzaktan Ekip Eğitimi ve Yetkilendirmesi
- Etkili uzaktan eğitim programları tasarlama
- Ekip üyelerini müşteri başarısı ve satış için araçlarla donatma
- Yapay zeka ve otomasyon uygulamalarının tutarlı bir şekilde benimsenmesini sağlama
Ölçeklenebilir Çözümler Oluşturma
- Müşteri başarısı için uzun vadeli stratejiler geliştirme
- Yeni teknolojileri mevcut iş akışlarına entegre etme
- Müşteri hizmetleri ve satış girişimlerinin yatırım getirisini (ROI) ölçme
Özet ve Sonraki Adımlar
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- Müşteri hizmetleri ve satış iş akışlarına ilişkin temel anlayış
- CRM araçları ve süreçlerine aşinalık
Hedef Kitle
- Müşteri destek ekipleri
- Satış profesyonelleri
- Müşteri başarısından sorumlu yöneticiler ve ekip liderleri
Danışanlarımızın Yorumları (4)
Öğrencilerle etkileşim şekli
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Eğitim - Salesforce for Sales and Administration
Yapay Zeka Çevirisi
Fortunately I was 1 on 1 with my trainer. This was very good. Victor worked at my pace, he explained things clearly and I was very happy with the outcome.
Craig - Superior Minerlas
Eğitim - Salesforce for End Users
application scenarios introduction
Rachel - ge ren
Eğitim - Salesforce CPQ for Administrators
The style and method of Training, it was more interacting than just listening in through the whole training, She gave me chance to practically apply her teachings while she was doing the training. So i really enjoyed that, gave me all the attention and asked where and what needed her to show me and i learned so many new features and have more knowledge now than before, i also gained some confidence in doing my work and using Salesforce.