Mastering Communication and Collaboration Eğitimi
Amaç
Güçlü iş zekasına, kişilerarası becerilere ve liderlik yeteneklerine sahip bireylere olan ihtiyaç hiç olmadığı kadar büyük. Bu kurs, tüm uzmanlık alanlarındaki profesyonellere işbirliği yapmak ve etkili bir şekilde iletişim kurmak için gerekli bilgi ve becerileri kazandırmayı amaçlamaktadır.
Communication ve Collaboration'ü öğrenmek, uzman ve uzman olmayan kişiler arasında ortak bir zemin bulmayı ve işletmenin tüm alanlarında iletişimi iyileştirmeyi amaçlamaktadır. Uygulanabilir stratejiler ve gerçek dünya örnekleri ve ipuçları içerir ve becerilerinizi geliştirmenize ve ister yükselen bir lider olun ister deneyimli bir profesyonel olun, daha etkili bir iletişimci ve işbirlikçi olmanıza yardımcı olacaktır.
Kursun amacı, katılımcıların teknik 'sert becerilerini' temel 'yumuşak becerilerle' tamamlayarak profesyonel yaşamlarında daha etkili olmalarına yardımcı olmaktır. Katılımcılar
- Uzmanlık alanlarının dışındaki kuruluşların dinamiklerini anlayarak kuruluşlara daha iyi entegre olabileceklerdir
- Teknik sorunları konuşmacı ve dinleyici için karşılıklı fayda sağlayacak şekilde işbirliği yapmanın ve iletmenin en iyi yollarını öğreneceklerdir
- Uzman bilgileri genel izleyiciye daha iyi sunabileceklerdir
Kurs Formatı
- Etkileşimli ders ve tartışma.
- Etkileşimli problem çözme oturumları.
Kurs Özelleştirme Seçenekleri
- Bu kurs için özelleştirilmiş bir eğitim talep etmek için lütfen bizimle iletişime geçin.
Eğitim İçeriği
1. Gün
GİRİŞ
- Arka plan
- Rol tanımı
- Yumuşak beceriler
- Algı, sayısal okuryazarlık ve insan doğası
- Para, metrikler ve pazarlar
1. İLETİŞİM – PARADOKS, AMAÇ VE NİYET
- İletişimin amacı ve niyeti
- Eğitmek
- Bilgilendirmek
- İkna etmek
- Sonuçlar
2. KİMLE KONUŞTUĞUNUZU BİLİN
- Kime konuşuyorsunuz?
- Dünya görüşleri, mercekler ve şemalar
- Jargon ve karmaşık kitleler
- Konum ve ülke
- Seviye ve soyutlama
3. İLETİŞİM YÖNTEMLERİ VE ARAÇLARI
- Araçlar
- Ekran tabanlı metin ve özet
- Üçler kuralı
- Örnekler ve benzetmeler
4. HİKAYE ANLATIMI
- Yaygınlık, döngüler ve çocuklar için kablolanmış
- Hikayeleri iş yerinde nasıl kullanabiliriz?
- Hikaye nasıl anlatılır
- Sözsüz iletişim
- Hikayelerin uzun ömrü ve gücü
2. Gün
5. VERİ VE BİLGİ SUNUMU
- Veri ve bilgi – fark ne?
- Detay – ne kadar?
- Güvenilir kaynaklar
- Veri ve bilgi görselleştirme
6. VERİ YORUMLAMASI
- Onay yanlılığı
- Communication niyet
- Communication durum
7. GERİ BİLDİRİM
- Geri bildirim modelleri
- Durum, davranış ve etki (SBI) modeli
- Sandviç geri bildirim modeli
- Pendleton geri bildirim modeli
- Durum, görev, eylem ve sonuç (STAR) geri bildirim modeli
- SAID geri bildirim modeli
- İyi geri bildirim ALMAK nasıl yapılır
- Aktif dinleme
- İyi geri bildirim VERMEK nasıl yapılır
- Yapıcı geri bildirim
- Sonuçlar
3. Gün
8. İŞBİRLİĞİ
- Neden işbirliği yapmalısınız?
- İşbirliği nedir?
- Collaboration kültür
- Sonuçlar
9. İŞBİRLİĞİ ARAÇLARI
- Yaygın işbirliği araçları ve paketleri
- MS SharePoint
- Google Workspace
- Atlassian
- Kahootz
- HighQ
- Bir işbirliği aracı nasıl seçilir
10. İŞBİRLİĞİ BECERİLERİNİZİ ANALİZ ETME
- Johari modeli
- Özlülük
- Assertiveness
- Temel onaylama
- Empatik onaylama
- Sonuç onaylama
- Uyuşmazlık tekniği
- Tekrar tekniği
- Sis tekniği
11. DUYGUSAL ZEKA VE İŞBİRLİĞİ
- Öz farkındalık
- Öz yönetim
- Sosyal farkındalık
- İlişki yönetimi
12. KİŞİSEL MARKALAŞMA
- Açıklama ve niyet
- Kişisel markanızı nasıl oluşturursunuz
- Adım 1: ne yapmak istiyorsunuz?
- Adım 2: hedef uyumu
- Adım 3: kime konuşuyorsunuz – ve neden?
- Adım 4: etkileşim
- Marka özellikleri
13. OLUMLU TUTUM
- PMA'nın tarihi
- “Yapabilirim” ve inanç
- PMA'yı nasıl geliştirir ve sürdürürsünüz
- Damıtılmış pozitiflik
- Sonuç
14. AĞ KURMA
15. ÖZET VE SONUÇLAR
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
Ön Bilgi ve Beceriler
Katılımcılar için özel bir ön koşul bulunmamaktadır, ancak herhangi bir alanda bazı mesleki deneyimlerin faydalı olabileceği düşünülmektedir.
Katılımcılar
Katılımcılar genellikle birkaç yıllık deneyime sahip profesyonellerdir, ancak kurs içeriği temelde evrenseldir ve çoğu disipline uygulanabilir. Karmaşık ve alışılmadık kavramları genel izleyiciye açıklamakla görevlendirilebilecek uzmanlar için faydalı olması muhtemeldir.
Açık Eğitim Kursları 5 ve üzeri katılımcı gerektirir.
Mastering Communication and Collaboration Eğitimi - Booking
Mastering Communication and Collaboration Eğitimi - Enquiry
Mastering Communication and Collaboration - Danışmanlık Talebi
Danışmanlık Talebi
Danışanlarımızın Yorumları (5)
Clarity of the discussion. Trainer connects to the participants. Pleasant and happy aura of the trainer.
Mona Liza - IT
Eğitim - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Excellent trainer, with the speech completely tailorerd to the audience. A lot of content.
Carole - Axway
Eğitim - Communicating and Influencing For Team Members
Open atmosphere without judgment
Agnieszka - AXA XL
Eğitim - Business Communication Skills
I really like the trainer's attitude and humor
zherald ametlli - SPOC S.A.
Eğitim - Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
It had a lot of practical exercises
Fernando Sousa - GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Eğitim - Effective communication skills
Yaklaşan Etkinlikler
İlgili Kurslar
Effective communication skills
21 SaatKimler Katılmalı
Başarısı açık ve etkili iletişime, anlaşılabilirliğe, başkalarının performansını etkileme yeteneğine ve olumlu çalışma ilişkileri kurmaya bağlı olan bireysel katkıda bulunanlar, yöneticiler ve takım liderleri.
Kurs Açıklaması
Bireysel ve ekip başarısı, bireylerin başkalarıyla yüz yüze ve sanal ortamda iletişim kurma becerisine bağlıdır. Her bir kişiyle yapılan etkileşim, sizin nasıl algılandığınızı belirler ve her etkileşim, güven geliştirmek ve olumlu etki yaratmak için bir fırsattır. Tek bir kişiye sunum yaparken veya bin kişilik bir kitleye hitap ederken, bir proje ekibine bilgi aktarırken veya zor bir mesaj iletirken, etkili iletişim, hedeflerinize ulaşmak için en güçlü becerilerden biridir.
Bu kurs, sonucunuza odaklanma, hedef kitlenizi anlamaya çalışma ve mesajınızı netlik ve etki için geliştirme becerinizi geliştirir. Açık tartışma ve sürekli diyalog için bir ortam yaratma yeteneğiniz, iletişim başarısı için çok önemlidir. Bu kursta ele alınan iletişim becerileri, her türlü konuşmada seçim yapma ve kontrol etme yeteneğinizi, otorite olmadan etkileme yeteneğinizi, ilişkilerin kalitesini ve üretkenliği artıracaktır.
Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
14 SaatGoal
Bu eğitim, bireysel çalışmalarında ve ekip çalışmasında iş hedeflerine ulaşmak için gerekli yetkinlikleri gözden geçirmeyi ve geliştirmeyi amaçlamaktadır. Bu, katılımcıların aşağıdaki becerileri kazanması yoluyla gerçekleştirilecektir:
- Başkalarıyla etkili bir iletişim tarzı oluşturma
- İletişim engellerinin pratik analizi ve bunların oluşmasını önlemek için aktif teknikler
- Destekleyici ilişkiler kurma
- Etkili ekip çalışması
- Ekip-birlik ve birlik-ekip ilişkisi bağlamında karşılıklı etkileşimin farkındalığı
- Çatışmayı yönetmek için çeşitli teknikleri kullanma becerisi
- Yapıcı (örneğin, iddialı duruş) tutum ve davranışları modelleme
Çalışma Yöntemi
Eğitim, katılımcıların zamanının %80'inden fazlasını paylaştığı interaktif bir şekilde tasarlanmıştır. Her oturum benzer bir dinamik izler: yeni alışkanlıkları açma (farkındalık oluşturmak için), teknikler üzerine mini ders (bilgi), yeni taktik ve teknikleri uygulama (beceriler). Her oturumun sonunda, katılımcılar tartışılan oturumlar için destek materyalleri alırlar.
Pratik materyal, katılımcıların eğitim odasında çalışırken deneyimledikleri teorik temeli ve temel psikolojik mekanizmaları açıklayan mini bir dersle özetlenmektedir.
Business Communication Skills
35 SaatProfesyonel başarı için uzun zamandır Communication beceriler vazgeçilmez olarak kabul edilmektedir ve iletişim becerisi eksikliği nedeniyle birçok kariyer duraklamış, tökezlemiş veya çıkmaza girmiştir. Şehir efsanesinin aksine, çoğumuz bu beceriyle doğmuyoruz; bunun yerine çoğu kişi ya pratik yaparak ya da hatalarından ders çıkararak bu beceriyi kazanmıştır. Bu kurs, delege adaylarının iletişim becerilerini geliştirmelerine ve sonuç olarak başkalarıyla çalışma yeteneklerini artırmalarına yardımcı olmak üzere tasarlanmıştır.
Arabuluculuk becerileri ise ince fakat anlamlı bir şekilde farklıdır. ExcelEtkili iletişim ön koşuldur, ancak daha önemlisi söylenenleri dinleme ve not alma yeteneğidir. Arabulucunun rolü, tarafların sorunlarına bir çözüm bulmalarına ve her iki tarafın da kabul edebileceği bir sonuca varmalarına yardımcı olmaktır. Arabulucular taraf tutmaktan, yargıda bulunmaktan veya rehberlik etmekten kaçınırlar. Onların sorumluluğu, etkili iletişim geliştirmek ve taraflar arasında fikir birliği oluşturmaktır. Bu kurs ayrıca, etkili bir arabulucu olmak için gerekli olan iletişim becerilerinin yanı sıra daha geniş bir beceri yelpazesini de kapsamaktadır.
Business English for Non-Native Speakers
14 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), uluslararası bir iş ortamında çalışan ve liderlik ve ekip üyeliği becerilerini geliştirmek için dinleme, konuşma ve yazma becerilerini hızla geliştirmek isteyen kişilere yöneliktir.
";s:9:"timestamp";i:1639825666;}i:1;a:2:{s:7:"content";s:83:"Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
";s:9:"timestamp";i:1639825666;}i:2;a:2:{s:7:"content";s:583:"- İş yerinde İngilizce kelime dağarcıklarını hızla genişletmek için araçlar ve taktikler öğrenin.
- İş yerinde daha etkili olmak için yalnızca ilgili İngilizce dilinin bölümlerine odaklanın.
- Telefon, e-posta ve toplantılarda yetkiyle iletişim kurma becerisine güven kazanın.
- Müşterileri, yöneticileri ve meslektaşlarını etkilemek ve ikna etmek için teknikler uygulayın.
- Eğitimden sonra Business İngilizce becerilerini geliştirmeye yönelik sistematik bir yaklaşım uygulayın.
Effective Coaching and Communication
14 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), koçluk ve iletişim becerilerini geliştirmek isteyen herkese yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Koçluğun ve etkili iletişimin, meslektaşlar arası etkileşim üzerindeki etkisini anlayabilecektir.
- Farklı koçluk ve iletişim en iyi uygulamalarını öğrenecek ve uygulayabilecektir.
- İletişim ve ikna becerilerini geliştirebilecektir.
- Güvenle koçluk oturumları gerçekleştirebilecektir.
Communicating and Influencing For Team Members
14 SaatKursun sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Kendi davranışlarını yönetme ihtiyacını anlayarak başkalarının davranışlarını etkileyebilecekler
- Mevcut çeşitli iletişim araçlarının güçlü ve zayıf yönlerini kavrayacaklar
- İç ve dış müşterilerini ve paydaşlarını yönetecekler
Kurs Formatı
Kurs, yüksek düzeyde etkileşimli bir şekilde şunların bir kombinasyonu olacaktır:
- Kolaylaştırılmış Tartışmalar
- Slayt Sunumları
- Egzersizler ve
- Vaka Çalışmaları
Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
14 SaatHedef Kitle
İletişim ve Etkileme ile ilgili konuların tam olarak farkında olması gereken personel:
- Mesai arkadaşları
- Yöneticileri
- İç ve dış müşterileri ve paydaşları
Kurs Formatı
Kurs, yüksek düzeyde etkileşimli bir kombinasyon olacaktır:
- Kolaylaştırılmış Tartışmalar
- Slayt Sunumları
- Egzersizler ve Vaka Çalışmaları
Kursun sonunda, katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Başkalarının davranışlarını etkilemeden önce kendi davranışlarını yönetmenin gerekliliğini kavrayabilecekler
- Kullanılabilir çeşitli iletişim araçlarının güçlü ve zayıf yönlerini anlayabilecekler
- İç ve dış müşterilerini ve paydaşlarını yönetecekler
- Ofiste karşılaşabilecekleri zorlu durumlarla nasıl başa çıkacaklarını açıklayabilecekler
Communication
14 SaatEğer şunları yapmak istiyorsanız:
- Bazı insanların söylediklerinize neden tepki vermediğini anlamak,
- eşiniz, çocuklarınız, patronunuz, iş arkadaşlarınız vb. ile olan ilişkinizi geliştirmek,
- diğer insanlarla iletişim becerilerinizi genişletmek,
- nasıl daha hızlı iyi, güvende, sakin ve istediğiniz gibi hissedeceğinizi öğrenmek,
- insanların sizinle ilgilenmesini ve sizi beğenmesini sağlamak
bu kurs tam size göre!
Communication Bu kursta öğreneceğiniz araçlar, NLP, psikoloji, psikoterapi ve hipnoterapi gibi farklı alanlardan gelmektedir. Bu birikmiş bilgi, bu alanlardaki en son araştırmalara ve gelişmelere dayanmaktadır. Yüzlerce saatlik çalışma, okuma, dinleme ve izleme materyalleri, kitaplar, filmler ve psikolojik danışmanlıklar, egzersizlerle birlikte bir ders formatında sunulmaktadır.
Effective English Communication: One-Day Training Program
8 SaatÖğrenme Hedefleri:
Oturumun sonunda katılımcılar şunları yapabilecekler:
✅ Sözlü ve yazılı iletişimde açıklık, güven ve profesyonelliği artırın.
✅ Farklı kitlelere yönelik mesajları etkili bir şekilde yapılandırma tekniklerini uygulayın.
✅ İş iletişiminiz için dilbilgisi, kelime bilgisi ve üslubunuzu geliştirin.
✅ Yaygın iletişim hatalarından ve yanlış anlaşılmalardan kaçının.
✅ Daha iyi iş yeri etkileşimleri için aktif dinleme ve geri bildirim verme becerilerinizi geliştirin.
Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
14 SaatEtkili kişilerarası iletişim, hem kişisel hem de profesyonel ilişkilerde temel bir beceridir. Karşınızdaki kişiye odaklanmayı, onun bakış açısını anlamayı ve söylediklerine ilgi göstermeyi içerir. Açık ve basit mesajlar kullanarak yanlış anlaşılmaları önlemek, başkalarının duygularını, ihtiyaçlarını ve bakış açılarını anlamak ve takdir etmek önemlidir. Etkili iletişim, düşüncelerinizi ve duygularınızı başkalarının sınırlarını ihlal etmeden, sorumlulukla ifade etmek ve kültürel farklılıkların bilincinde olmak, kültürler arası iletişimde ortaya çıkabilecek yanlış anlaşılmaları önlemeye yardımcı olur. Etkili kişilerarası iletişim, kalıcı ilişkiler kurmanın, sorunları çözmenin, ekip çalışmasını sağlamanın ve hem profesyonel hem de kişisel hayatta başarıya ulaşmanın anahtarıdır. Sürekli geliştirilmesi ve mükemmelleştirilmesi gereken bir beceridir.
Effective Communication in the Workplace
14 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), çeşitli rollerdeki orta seviyedeki profesyonellerin iş ortamında sözlü ve yazılı iletişim becerilerini geliştirmeyi amaçlamaktadır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Mesaj iletiminde netliği ve doğruluğu artırarak yanlış anlaşılmaları azaltmak.
- Takım etkileşimlerini güçlendirmek için aktif dinleme ve empati becerilerini geliştirmek.
- Toplantılarda, e-postalarda ve sunumlarda fikirleri etkili bir şekilde yapılandırmak.
- Kendinden emin olmayı ve yapıcı geri bildirim verme ve alma yeteneğini teşvik etmek.
- Çatışma, müzakere ve ekip çalışması durumlarında iletişimi geliştirmek.
Feedforward: A New Approach to Leadership Communication
7 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), iletişim becerilerini Feedforward yaklaşımıyla geliştirmek isteyen, başlangıç seviyesindeki liderler ve yöneticiler hedeflenmektedir. Bu eğitim, etkili ekip gelişimi için ileriye dönük, büyüme odaklı geri bildirim sağlamaya odaklanmaktadır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Feedforward kavramını ve geleneksel geri bildirimlere göre avantajlarını anlayabilecektir.
- Ekip büyümesini teşvik eden, geleceğe yönelik yapıcı girdiler verme becerilerini geliştirebilecektir.
- Daha iyi ekip katılımı için açık diyaloglar ve aktif dinleme tekniklerini öğrenebilecektir.
- Feedforward uygulamaları aracılığıyla sürekli iyileşmeyi destekleyen bir kültür oluşturabilecektir.
Hosting Online Meetings
7 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), farklı sanal platformları kullanarak web konferanslarını verimli ve etkili bir şekilde yönetmek isteyen tüm alanlardaki eğitimciler, danışmanlar, liderler ve iletişimciler için tasarlanmıştır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Uzaktan katılımcılar için çevrimiçi toplantıları etkili bir şekilde nasıl yönetileceğini öğrenecekler.
- Doğru tonu ve zihniyeti belirleyerek web konferansları için güvenli ve ilgi çekici bir sanal ortam oluşturacaklar.
- Uygun bir platform seçerek ve teknolojiye aşina olarak çevrimiçi toplantıları daha verimli bir şekilde yönetecekler.
- Çevrimiçi sohbetleri teşvik ederek katılımcıları etkileşimde tutacaklar.
- Katılımcılar ve diğer uygulayıcılarla daha derin bağlantılar kurarak kolektif olarak öğrenecek ve değerli bilgiler edinecekler.
Managing Remote Teams
7 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), uzaktan ekipleri yönetmek için doğru araçları, becerileri ve metodolojileri uygulamak isteyen yöneticilere ve yöneticilere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Uzaktan liderliği, yapıları ve bileşenleri keşfederek uzaktan çalışma kurulumuna başarılı bir şekilde uyum sağlayabilecektir.
- Güven, hedefler, kültür ve takım çalışması geliştirerek etkili ve üretken bir uzaktan ekip oluşturabilecektir.
- Mevcut araçları ve teknolojileri sanal iletişimi ve işbirliğini geliştirmek için kullanabilecektir.
- Bir uzaktan ekibin performansını ölçmek için hedef belirleme ve proje yönetimi yöntemlerini uygulayabilecektir.
Personal Efficiency and Managing Meetings
7 SaatHedef Kitle
Yöneticiler, Takım Liderleri ve şunları hisseden çalışanlar:
- Çok fazla toplantıya katılıyorlar
- Zamanları başkaları tarafından “çalınıyor”
- Planlama, öngörü veya önceliklendirme eksikliği nedeniyle günlerinin işlerine yetişemiyorlar
Kurs Formatı
Kurs, yüksek düzeyde etkileşimli bir kombinasyon olacaktır:
- Kolaylaştırılmış Tartışmalar
- Slayt Sunumları
- Egzersizler ve Vaka Çalışmaları
Kursun sonunda, katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Toplantıları etkili bir şekilde yönetme ihtiyacını kavrayacaklar – davet ettikleri kişilerin zaman baskısını gözetecekler
- Toplantı çağrısı, yönetimi ve çıktısının hazırlanması için standart süreçleri takip edecekler
- Kendilerini ve zamanlarını daha verimli bir şekilde yönetmenin bazı yollarını daha geniş bir şekilde kavrayacaklar: daha akıllı çalışmak, daha çok çalışmak değil…