Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ekip üyelerimiz en kısa sürede sizlerle iletişime geçecektir.
Rezervasyonunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz! Ekibimizden bir yetkili kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.
Eğitim İçeriği
Kendimizi ve Başkalarını Anlama
- Bizi davranışlarımızın bu şekilde olmasına ne sebep olur?
- Bu davranışın hangi kısımlarının kabul edilebilir – işimizdeki rolümüz tarafından gerekli – ve hangilerinin kabul edilemez olduğunu nasıl anlayabiliriz?
- Çatışmanın nedenlerini önlemek veya başkaları tarafından yaratılan çatışmayı yatıştırmak için davranışı nasıl “uyarlayabiliriz”?
- Potansiyel ve gerçek çatışma durumlarında Communication Etkili ile ne kastediyoruz?
Duygusal Zeka
- Duygular ve çatışma yaratmada ve onunla başa çıkmada sonuçları
- “EQ”muzun (standart IQ’ya kıyasla) anlaşılmasının önemi
- Goleman’ın Duygusal Zeka modelinin beş aşaması:
- Öz Farkındalık
- Öz-Management
- Motivasyon
- Empati
- Sosyal Beceriler
İşlemsel Analiz
- Neden meslektaşlarımıza ve müşterilerimize belirli bir şekilde davranıyor/tepki veriyoruz?
- Meslektaşlarımız ve müşterilerimizle nasıl ilişki kurabiliriz?
- Kişilerarası ilişkilerimizde “Gerçek İlişki Kurma”nın faydaları nelerdir?
Müşteri ve Paydaş Management
- Paydaşları Memnun Etme
- Paydaş Analizi: iç ve dış paydaşlar
- Müşteri ve/veya Paydaş etkileşimlerinde çatışmayla başa çıkma
Assertiveness
- Saldırgan v Kararlı v Uyumlu
- Kararlı Davranışın Faydaları
Karşılaşma
- Karşılaşma Modeli – Sert Sohbetler
- PRO Modeli: Sert Sohbetleri planlamak ve başarılı bir şekilde gerçekleştirmek için bir şablon
Çatışmayla Başa Çıkma
- Çatışmaya ne sebep olur?
- Çatışmayla Başa Çıkma Aşamaları
- Çatışmayı Anlama
- Çatışmadaki kendi/diğer kişinin konumunu anlama
- Çatışmayı Çözme
- Kilmann’ın Beş Çatışma Yönetimi Modu – ve bunları nasıl uygulayabiliriz
- Aradaki Açığı Kapatma
14 Saat
Danışanlarımızın Yorumları (3)
I enjoyed the trainer Attitude and style, her knowledge and structure of training.
Mahsa Chegini - Albemarle
Eğitim - Handling Conflict with Confidence
The theorie was OK, partly aready known. The excercises and the following analysis were very helpfull.
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Eğitim - Handling Conflict with Confidence
I genuinely enjoyed this course because it was short & to the point.