Eğitim İçeriği
İnsan Kaynakları'na Giriş Management (HRM)
- İK fonksiyonlarının ve sorumluluklarının genel bakışı
- İK yaşam döngüsünün anlaşılması
- İK'nın organizasyonel hedeflere ulaşmadaki rolü
Çalışan Şikayetlerinin Yönetimi
- Şikayetlerin tanınması ve sınıflandırılması
- Güven oluşturma ve personel için güvenli bir ortam yaratma
- Etkili şikayet çözümü stratejileri
Performans Management
- Açık ve ölçülebilir hedefler belirleme
- Yapıcı geri bildirim ve koçluk sağlama
- Performans değerlendirmeleri yapma
Disiplin Cezaları
- Adil ve şeffaf politikalar oluşturma
- Yanlış davranış ve yetersiz performansı yönetme
- Disiplin toplantılarını belgeleme ve yürütme
İK Sorunlarına Yaklaşım
- Devamsızlığı ve işyeri çatışmalarını yönetme
- İş kanunlarına ve yönetmeliklere uyumu sağlama
- Çalışan bağlılığını ve refahını teşvik etme
Pozitif İşyeri Kültürü Oluşturma
- Organizasyonel kültürü anlama
- Çeşitliliği, eşitliği ve kapsayıcılığı teşvik etme
- Ekip işbirliğini ve moralini güçlendirme
Vaka Çalışmaları ve Rol Oynama
- Gerçek dünya İK senaryolarını analiz etme
- İletişim ve çatışma çözümü tekniklerini uygulama
- Sonuçları ve öğrenilen dersleri gözden geçirme
Özet ve Sonraki Adımlar
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- Önceden İK deneyimi gerekmez
- Organizasyonel yapıların temel bilgisi faydalıdır
Hedef Kitle
- Yeni ve gelecek vaat eden İK profesyonelleri
- İK sorumluluklarına sahip amirler ve yöneticiler
- İnsan yönetimi becerilerini geliştirmek isteyen ekip liderleri
Danışanlarımızın Yorumları (5)
Excellent trainer, with the speech completely tailorerd to the audience. A lot of content.
Carole - Axway
Eğitim - Communicating and Influencing For Team Members
Open atmosphere without judgment
Agnieszka - AXA XL
Eğitim - Business Communication Skills
Reflecting own my self to learn others
Roy Dekker - Axway GmbH
Eğitim - People and Team Management
We could practice on real situation and Helen gave to me a lot of practical tips.
Elisa Venturini
Eğitim - Assertiveness
I genuinely enjoyed this course because it was short & to the point.