Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ekip üyelerimiz en kısa sürede sizlerle iletişime geçecektir.
Rezervasyonunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz! Ekibimizden bir yetkili kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.
Eğitim İçeriği
Modül 1: Kendimizi ve Başkalarını Anlamak
- Bizi davranışlarımıza iten faktörler nelerdir?
- Bu davranışların hangi kısımlarının kabul edilebilir – iş rolümüz tarafından gerekli – ve hangilerinin kabul edilemez olduğunu nasıl anlayabiliriz?
- Geri bildirim: başkaları bizi nasıl görüyor ve bizimle nasıl ilişki kuruyor?
Modül 2: Communication
- Diğerleriyle nasıl iletişim kurarız?
- Çeşitli iletişim araçlarının avantajları / dezavantajları nelerdir?
- Etkili Communication ile ne kastediyoruz ve ona nasıl ulaşırız?
- Bireysel düşünme ve öğrenme stillerimiz ve bunların günlük işimize nasıl uygulanabileceği
Modül 3: Duygusal Zeka
- Duygular ve sonuçları
- “DQ” (standart IQ’ya kıyasla) anlamanın önemi
- Goleman’ın Duygusal Zeka modelinin beş aşaması:
- Öz Farkındalık
- Öz-Management
- Motivasyon
- Empati
- Sosyal Beceriler
Modül 4: Devretme
- Devretme nedir?
- Devretme Aşamaları
Modül 5: İşlemsel Analiz
- Neden meslektaşlarımız ve müşterilerimizle belirli bir şekilde davranıyor / tepki veriyoruz?
- Meslektaşlarımız ve müşterilerimizle nasıl ilişki kurabiliriz?
- Kişilerarası ilişkilerimizde “Gerçek Uyum”un faydaları nelerdir?
Modül 6: Paydaş Management
- Paydaşları Tatmin Etme
- Paydaş Analizi: iç ve dış paydaşlar
Modül 7: Değişimle Başa Çıkma
- 9 temel değişim ilkesi
- Değişime verilen duygusal tepkiler
- Değişime direnç – ve direncin faydaları
Modül 8: Çatışmayı Yönetme
- Çatışmaya ne sebep olur?
- Çatışma Yönetimi Aşamaları
- Çatışmayı Anlama
- Çatışmadaki kendi / diğer kişinin konumunu anlama
- Çatışmayı Çözme
- Kilmann’ın Beş Çatışma Yönetimi Modu – ve bunların nasıl uygulanacağı
- Uçurumu Kapatma
21 Saat
Danışanlarımızın Yorumları (2)
Training was tailored to my needs
Patricia - Embraer
Eğitim - Influencing and Avoiding Conflict
As it was a 1:1, the personalization of the content.