Eğitim İçeriği

Modül 1: Kendimizi ve Başkalarını Anlamak

  • Bizi davranışlarımıza iten faktörler nelerdir?
  • Bu davranışların hangi kısımlarının kabul edilebilir – iş rolümüz tarafından gerekli – ve hangilerinin kabul edilemez olduğunu nasıl anlayabiliriz?
  • Geri bildirim: başkaları bizi nasıl görüyor ve bizimle nasıl ilişki kuruyor?

Modül 2: Communication

  • Diğerleriyle nasıl iletişim kurarız?
  • Çeşitli iletişim araçlarının avantajları / dezavantajları nelerdir?
  • Etkili Communication ile ne kastediyoruz ve ona nasıl ulaşırız?
  • Bireysel düşünme ve öğrenme stillerimiz ve bunların günlük işimize nasıl uygulanabileceği

Modül 3: Duygusal Zeka

  • Duygular ve sonuçları
  • “DQ” (standart IQ’ya kıyasla) anlamanın önemi
  • Goleman’ın Duygusal Zeka modelinin beş aşaması:
    • Öz Farkındalık
    • Öz-Management
    • Motivasyon
    • Empati
    • Sosyal Beceriler

Modül 4: Devretme

  • Devretme nedir?
  • Devretme Aşamaları

Modül 5: İşlemsel Analiz

  • Neden meslektaşlarımız ve müşterilerimizle belirli bir şekilde davranıyor / tepki veriyoruz?
  • Meslektaşlarımız ve müşterilerimizle nasıl ilişki kurabiliriz?
  • Kişilerarası ilişkilerimizde “Gerçek Uyum”un faydaları nelerdir?

Modül 6: Paydaş Management

  • Paydaşları Tatmin Etme
  • Paydaş Analizi: iç ve dış paydaşlar

Modül 7: Değişimle Başa Çıkma

  • 9 temel değişim ilkesi
  • Değişime verilen duygusal tepkiler
  • Değişime direnç – ve direncin faydaları

Modül 8: Çatışmayı Yönetme

  • Çatışmaya ne sebep olur?
  • Çatışma Yönetimi Aşamaları
    • Çatışmayı Anlama
    • Çatışmadaki kendi / diğer kişinin konumunu anlama
    • Çatışmayı Çözme
  • Kilmann’ın Beş Çatışma Yönetimi Modu – ve bunların nasıl uygulanacağı
  • Uçurumu Kapatma
 21 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (2)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler