Eğitim İçeriği
Giriş Monday.com
- Monday.com'e Genel Bakış
- Temel özellikler ve modüller (WorkManagement, CRM ve WorkForms)
- Farklı operasyonel alanlar için Monday'i özelleştirme (satış, pazarlama, İK, proje yönetimi vb.)
- Monday arayüzünü anlama: panolar, öğeler ve sütunlar
Database'leri ve İş Akışlarını Otomatikleştirmek
- Manuel veritabanlarından otomatik olanlara geçiş
- Farklı departmanlar arasında veri takibi için panolar oluşturma
- İşletme ihtiyaçlarına göre sütunları özelleştirme (satış, proje takibi, İK)
- Veri girişi ve güncellemelerini otomatikleştirme
- Tekrarlayan görevleri (örneğin, e-posta takipleri, görev atamaları) otomatikleştirmek için otomasyon kullanma
- Uygulamalı alıştırma: departmana özel takibi (örneğin, proje yönetimi, satış hattı) için bir pano kurma
Harici API aracılığıyla WhatsApp Entegrasyonu
- WhatsApp için harici API'lere giriş
- Çeşitli işlevler için WhatsApp API entegrasyon yeteneklerine genel bakış
- WhatsApp'ı Monday'e bağlama
- Müşteriler, ekip üyeleri veya potansiyel müşterilerle gerçek zamanlı iletişim kurma
- Tetikleyicileri kullanarak yanıtları ve takipleri otomatikleştirme
- Uygulamalı alıştırma: müşteri veya dahili ekip iletişimi için bir WhatsApp API iş akışı kurma
Müşteri veya Proje Durumlarını Yönetme
- Farklı alanlar için özel durumlar tanımlama (örneğin, satış, İK, pazarlama, projeler)
- İş akışları için özel durum sütunları oluşturma (örneğin, potansiyel müşteri durumu, proje ilerlemesi, görev tamamlama)
- Durum güncellemelerini otomatikleştirme
- Durum değişikliklerine göre uyarılar ve bildirimler ayarlama
- Uygulamalı alıştırma: müşteri ilişkilerini veya proje ilerlemesini yönetmek için bir durum güncelleme akışı uygulama
Tam Monday Paketini Kullanma
- Departmanlar arası ekipler için WorkManagement
- Görevleri ve zaman çizelgelerini atama, departmanlar arasında ilerlemeyi takip etme
- Son teslim tarihi hatırlatmaları ve görev güncellemeleri için otomasyon oluşturma
- CRM: potansiyel müşterileri ve ilişkileri yönetme
- Herhangi bir iş alanı için potansiyel müşteri/müşteri bilgilerini ve etkileşim geçmişini düzenleme
- Müşteri besleme, satış takibi veya hizmet güncellemeleri için otomasyon oluşturma
- WorkForms: veri toplamayı otomatikleştirme
- Dahili veya müşteri verilerini toplamak için özel formlar oluşturma
- Formları veritabanlarını otomatik olarak güncellemek için iş akışlarıyla entegre etme
- Uygulamalı alıştırma: bir veri toplama formu oluşturmak ve bir departmana özel iş akışına bağlamak için WorkForms kullanma
Çok Alanlı Otomasyon için En İyi Uygulamalar
- Çeşitli işlevler için Monday.com iş akışlarını optimize etme
- Satış, pazarlama, İK, proje yönetimi ve daha fazlası
- Etkili otomasyon ve entegrasyon için ipuçları
- Yaygın zorluklar ve sorun giderme
- Soru-Cevap bölümü
Özet ve Sonraki Adımlar
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- Web tabanlı uygulamaları kullanma konusunda aşinalık
- Temel bilgisayar becerileri
Hedef Kitle
- Yöneticiler
- Takım liderleri
- CRM yöneticileri
Danışanlarımızın Yorumları (4)
Öğrencilerle etkileşim şekli
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Eğitim - Salesforce for Sales and Administration
Yapay Zeka Çevirisi
Fortunately I was 1 on 1 with my trainer. This was very good. Victor worked at my pace, he explained things clearly and I was very happy with the outcome.
Craig - Superior Minerlas
Eğitim - Salesforce for End Users
application scenarios introduction
Rachel - ge ren
Eğitim - Salesforce CPQ for Administrators
The style and method of Training, it was more interacting than just listening in through the whole training, She gave me chance to practically apply her teachings while she was doing the training. So i really enjoyed that, gave me all the attention and asked where and what needed her to show me and i learned so many new features and have more knowledge now than before, i also gained some confidence in doing my work and using Salesforce.