Marketing for your company: Understand customer, do marketing right Eğitimi
Pazarlamayı anlayın. Müşterilerinizin duygularına dokunun. Kendi planınızı hazırlayın.
Make Pazarlamanızı ve işinizi müşteri beklentileriyle uyumlu hale getirin ve onları aşın.
Eğitim İçeriği
Marketing Giriş
- Tarihsel gelişim
- Hangi aşamadasınız?
- Kendi gelişiminizi çizin
Başarısızlıklar
- Tipik pazarlama başarısızlıkları
- Başarısızlıklardan nasıl kaçınılır
- Uygulamalı egzersizler
Başarı Hikayeleri
- Başarılı şirketlerin analizleri
- İçeriden bakış
- Dışarıdan bakış
- Advertising ve marka yönetimi
- Neler öğrenebilirsiniz
Müşteri
- Müşteri merkezde
- Müşterinizle tanışın ve onu tanıyın
- Müşteri düşüncesi
- Müşteri memnuniyeti
Analizler
- Pazarlama ve işinizin analizleri
- İşletmeniz için yapı oluşturma ve iyileştirmeler yapma
- Kendi stratejinizi oluşturma
Eylem
- Küçük sorunları çözme
- Doğru zamanda doğru şeyleri yapma
- Kendi sırlarınızı ve farkınızı yaratma
Ekstra
- Bir lider olun
- Bir lider gibi düşünün
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
Önceden herhangi bir bilgiye ihtiyaç duyulmamaktadır.
Açık Eğitim Kursları 5 ve üzeri katılımcı gerektirir.
Marketing for your company: Understand customer, do marketing right Eğitimi - Booking
Marketing for your company: Understand customer, do marketing right Eğitimi - Enquiry
Danışanlarımızın Yorumları (3)
Irma was attuned to us as learners and our business needs. It was clear that she was actively listening to us from the informed feedback she then provided.
Siobhan - Raintree
Eğitim - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Responses with solutions and practical use.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Eğitim - Google AdWords: Beginner to Advanced
She was able to answer everyones questions easily...Clearly indication of her expertise.
Yunus - Vodacom
Eğitim - Digital Marketing
Yaklaşan Etkinlikler
İlgili Kurslar
AI in Digital Marketing
7 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), değerli müşteri içgörüleri aracılığıyla dijital pazarlama stratejilerini iyileştirmek için yapay zekayı kullanmak isteyen pazarlamacılara yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Markaların kullanıcılara bağlantı kurma şeklini iyileştirmek için yapay zeka yazılımlarından yararlanmak.
- Kullanıcı deneyimini optimize etmek için sohbet robotlarını kullanmak.
- Görevlerin otomasyonu yoluyla üretkenliği ve geliri artırmak.
Community Manager: Social Media Management
21 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), çevrimiçi topluluklar oluşturmak ve yönetmek, etkili içerik stratejileri oluşturmak ve marka etkileşimini artırmak isteyen başlangıç seviyesinden orta seviyeye sosyal medya yöneticileri ve pazarlama profesyonellerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Hedef kitleleri tanımlamak ve sosyal medya stratejilerini buna göre uyarlamak.
- İşletme hedeflerine göre uygun sosyal medya platformlarını seçmek.
- İçerik sütunları, formatları ve takvimleri içeren etkili içerik stratejileri oluşturmak.
- Sosyal medya taktiklerini geliştirmek için rakipleri analiz etmek.
- Ücretli reklam kampanyaları geliştirmek ve başarılarını ölçmek.
- Çevrimiçi topluluklarla etkili bir şekilde etkileşim kurmak ve bunları yönetmek.
- Sosyal medya krizlerini yönetmek ve marka itibarını korumak.
- Etik en iyi uygulamaları ve sosyal medya politikalarını uygulamak.
Digital Marketing
14 SaatBu eğitim, Digital Marketing ve Stratejilerle ilgilenen kişiler için en uygunudur. Eğitim, dijital medyada ivme kazanmak için gerekli kavramları kapsamaktadır. Katılımcılara, mobil pazarlamadan sosyal medya pazarlamasına, Email pazarlaması, PPC pazarlaması ve SEO'ya kadar temel dijital pazarlama kavramlarına bir giriş sunmaktadır. Eğitimin sonunda, uygun örneklerle birlikte analitiğin ve iyi bir stratejinin önemini anlayacağız.
Digital Marketing in China
14 SaatBu eğitim, Digital Marketing ve Stratejilerle ilgilenen kişiler için en uygundur.
Eğitim, dijital medya aracılığıyla Çin'de ivme kazanmak için gerekli kavramları kapsamaktadır. Mobil pazarlama, sosyal medya pazarlaması, Email pazarlaması, PPC pazarlaması ve SEO gibi temel dijital pazarlama kavramlarını tanıtarak başlamaktadır.
Eğitimin sonunda, uygun örneklerle birlikte analitiğin ve iyi bir stratejinin önemini anlamış olacağız.
Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
7 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), temel dijital pazarlama kavramlarını, doğrudan pazarlama stratejilerini öğrenmek ve pazarlamayı etkili bir şekilde yürütmek için SaaS araçlarını kullanmak isteyen başlangıç seviyesinden orta seviyeye kadar genel personele yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- SaaS sektöründe dijital pazarlamanın kapsamlı bir şekilde anlaşılması.
- Dijital araçları kullanarak etkili doğrudan pazarlama stratejileri geliştirme konusunda pratik beceriler.
- SaaS ürünleri için özel olarak hazırlanmış bir dijital pazarlama planı oluşturma ve uygulama.
Basic Google Ads
7 SaatKatılımcılar, 7 saatlik eğitim boyunca Google reklam ekosistemini, reklamlarını nerede yayınlayabileceklerini ve belirli reklam formatlarının avantajlarını öğreneceklerdir. Eğitim uygulamalıdır; katılımcılar zamanlarının çoğunu Google Reklam hesabında, eğitim lideri tarafından tartışılan kampanyayı manuel olarak yapılandırma fırsatı bularak geçireceklerdir. Katılımcılar, kampanyayı kurmanın yanı sıra, tatmin edici sonuçlar elde etmek için daha sonra bunları nasıl optimize edeceklerini de öğreneceklerdir.
Eğitim, Google üzerinde düzenli olarak reklam kampanyaları yürüten bir uygulayıcı tarafından verilmektedir. Kursun son 30 dakikası, katılımcıların Google Reklamlarında reklamcılıkla ilgili sorularına yanıt alma fırsatı bulacakları soru-cevap bölümüne ayrılmıştır.
Hedef Kitle:
Google Reklam Temel Kursu, internet pazarlaması konusunda zaten temel bilgiye sahip ve bu bilgiyi en büyük Google reklam aracılığıyla derinleştirmek isteyen kişiler için tasarlanmıştır.
Google AdWords: Beginner to Advanced
7 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), pazarlama kampanyaları başlatmak için Google AdWords'ı kullanmak isteyen pazarlamacılara yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Yüksek kaliteli potansiyel müşteriler yakalayan bir Google AdWords kampanyası yürütmek.
- Satışları artırmak için bir Google AdWords kampanyası oluşturmak.
- Reklam harcamalarından kar elde etmek için bir teklif stratejisi uygulamak.
- Google AdWords ile mevcut pazarlama kampanyalarını iyileştirmek.
Make for Marketing Automation
14 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), tekrarlayan görevleri otomatikleştirmek, potansiyel müşterileri etkili bir şekilde geliştirmek ve iş akışı otomasyonu aracılığıyla müşteri etkileşimini optimize etmek isteyen orta düzeydeki pazarlama profesyonellerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Make kullanarak pazarlama kampanyalarını ve potansiyel müşteri geliştirme iş akışlarını otomatikleştirmek.
- Entegre platformlar aracılığıyla kişiselleştirilmiş müşteri yolculuğu haritaları oluşturmak.
- Mailchimp, HubSpot ve sosyal medya platformları gibi pazarlama araçları arasında verileri senkronize etmek.
- Kampanya performansını optimize etmek için otomatikleştirilmiş iş akışlarını izlemek ve analiz etmek.
- Ölçeklenebilir pazarlama otomasyonu stratejileri için en iyi uygulamaları benimsemek.
Internet marketing in practice
7 SaatEğitimden Elde Edecekleriniz:
- İnternet pazarlamasının sunduğu olanakları öğreneceksiniz
- Reklam platformlarının özelliklerini ve hem SEO’nun hem de analitiğin önemini öğreneceksiniz
- Aynı zamanda kendiniz ve şirketiniz için bir pazarlama stratejisi hazırlamayı öğreneceksiniz
- Bir strateji ve süreç oluşturmanın inceliklerini bilerek çıkacaksınız
- Diğer dijital ajanslarla nasıl işbirliği yapacağınızı öğreneceksiniz
Beceriler
- Strateji hazırlama
- Performans açısından strateji değerlendirmesi
- Faaliyet alanında öncelikli platformları seçme yeteneği
- Ajanslarla uygun ve etkili bir işbirliği süreci oluşturma ve sonuçlarını değerlendirme
Tutumlar
- Pazarlama faaliyetlerinin bilinçli yönetimi (dahili ekip veya ajans) ve dijital stratejilerin hazırlanması
- Yapılan faaliyetlere olan güven ve atılan adımların/testlerin farkındalığı
Social Media Campaign Creation
14 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), büyük sosyal medya platformlarında reklam kampanyaları oluşturmak, yönetmek ve optimize etmek isteyen başlangıç seviyesinden orta seviyeye kadar pazarlamacılara yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Sosyal medya kampanyası oluşturmaya yönelik yapılandırılmış bir yaklaşım geliştirmek.
- Facebook, Google ve TikTok'ta reklam kampanyaları kurmak ve yönetmek.
- Kampanya hedeflerini tanımlamak ve doğru reklam formatlarını seçmek.
- Reklam kampanyaları için ideal hedef kitleyi belirlemek ve hedeflemek.
- Analitik ve A/B testi kullanarak reklam performansını optimize etmek.
- Yatırım getirisini en üst düzeye çıkarmak için bütçeleri etkili bir şekilde tahsis etmek.
Successful Google Ads for 2023
7 SaatBu kursta, 2023 için geçerli olan tüm teknikleri, süreçleri ve güncellemeleri öğreneceksiniz.
Ayrıca, gelirinizi ikiye katlamanıza yardımcı olabilecek Performance Max ve Shopping kampanyalarını aynı anda çalıştırma gibi gelişmiş Google Ads tekniklerini, son derece rekabetçi bir PPC dünyasında başarılı olmanıza yardımcı olacak gelişmiş Arama, YouTube ve Discovery kampanyası ayarlarını öğreneceksiniz.
Kurs, işletmenize ve ihtiyaçlarınıza göre uyarlanabilir. E-ticaret, finans, gayrimenkul, farmakoloji, tıp, mobil uygulama ve daha fazlası gibi belirli PPC nişlerini hedefliyorsanız, kursun gündemi özel isteğinize göre değiştirilebilir.
Ayrıca, işletmeniz için önemli tüm satışları ve olayları izleyebilmek için GTM aracılığıyla veri analizini ve izleme kodlarının uygulanmasını öğreneceksiniz.
Kurs, işletmenize ve ihtiyaçlarınıza göre uyarlanabilir. E-ticaret, finans, gayrimenkul, farmakoloji, tıp, mobil uygulama ve daha fazlası gibi belirli PPC nişlerini hedefliyorsanız, kursun gündemi özel isteğinize göre değiştirilebilir.
Kurs, size Google Ads güncellemelerinin kursun sağlandığı anda en güncel halini sunmak için sürekli olarak güncellenmektedir.