Diğer Eğitimlerimize Göz Atın
Formal Etiquette in Hospitality
14 SaatCustomer Care Strategy
21 SaatCustomer Care Academy
28 SaatInfluence in Action
14 SaatSon Güncellenme:
Danışanlarımızın Yorumları(1)
the pace, the information provided. the way it as taught with theory and practice cases, handouts, exercises, etc.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Eğitim - Influence in Action
Yaklaşan Etkinlikler
Diğer Ülkeler
Dünyanın her yerinde eğitim veriyoruz.Danışmanlık
Kişiler Arası Beceriler Danışmanlık
Online Kişiler Arası Beceriler courses, Weekend Kişiler Arası Beceriler courses, Evening Kişiler Arası Beceriler training, Kişiler Arası Beceriler boot camp, Kişiler Arası Beceriler instructor-led, Weekend Kişiler Arası Beceriler training, Evening Person To Person Skills courses, Person To Person Skills coaching, Kişiler Arası Beceriler instructor, Person To Person Skills trainer, Kişiler Arası Beceriler training courses, Kişiler Arası Beceriler classes, Kişiler Arası Beceriler on-site, Person To Person Skills private courses, Kişiler Arası Beceriler one on one training