Diğer Eğitimlerimize Göz Atın
Formal Etiquette in Hospitality
14 SaatCustomer Care Strategy
21 SaatCustomer Care Academy
28 SaatInfluence in Action
14 SaatSon Güncellenme:
Danışanlarımızın Yorumları (1)
the pace, the information provided. the way it as taught with theory and practice cases, handouts, exercises, etc.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Eğitim - Influence in Action
Yaklaşan Etkinlikler
Diğer Ülkeler
Dünyanın her yerinde eğitim veriyoruz.Danışmanlık
Kişiler Arası Beceriler Danışmanlık
Online Kişiler Arası Beceriler training, Online Kişiler Arası Beceriler training courses, Online Weekend Kişiler Arası Beceriler courses, Online Evening Kişiler Arası Beceriler training, Online Person To Person Skills instructor-led, Online Person To Person Skills private courses, Online Person To Person Skills on-site, Online Person To Person Skills coaching, Online Person To Person Skills trainer, Online Person To Person Skills boot camp, Online Kişiler Arası Beceriler classes, Online Weekend Kişiler Arası Beceriler training, Online Evening Person To Person Skills courses, Online Person To Person Skills one on one training, Online Person To Person Skills training, Online Kişiler Arası Beceriler instructor, Online Person To Person Skills instructor-led