Eğitim İçeriği
Bölüm 1: Akış - Yeni Müşteriler Kazanma
Odak noktamız doğrudan pazarlama olduğundan, reklam kampanyalarına bakmayacağız, bunun yerine pazarlama kampanyalarını (örneğin, doğrudan posta) anlamaya odaklanacağız. Bu, kursun hemen hemen her şeyinin temelini oluşturur. Kampanya etkinliğini ölçme ve iyileştirme dahil:
- Test ve kontrol gruplarının önemi. Evrensel kontrol grubu.
- Teknikler: Kaldırma eğrileri, AUC
- Yatırım getirisi. Pazarlama harcamalarını optimize etme.
Bölüm 2: Taban Management: Mevcut Müşterileri Yönetme
Birçok işletme için yeni müşteriler edinmenin maliyetini göz önünde bulundurursak, mevcut müşteri tabanları en değerli varlıklardan biri olabilir, ancak çoğu bunu bu şekilde düşünmez. Konular şunları içerir:
1. Çapraz satış ve yukarı satış: _Müşteriye doğru ürünü veya hizmeti doğru zamanda sunmak._ - Teknikler: RFM modelleri. Çok terimli regresyon. - b. Yaşam boyu satın alımların değeri.
2. Müşteri segmentasyonu: _Sahip olduğunuz müşteri türlerini anlama._ - İlk olarak basit karar ağaçları ve ardından - rastgele ormanlar ve diğer, daha yeni teknikler kullanarak sınıflandırma modelleri.
Bölüm 3: Elde Tutma: İyi Müşterilerinizi Koruma
Hangi müşterilerin ayrılma olasılığının yüksek olduğunu anlamak ve bu konuda ne yapabileceğiniz, özellikle tekrarlayan satın alımlar veya abonelikler olan birçok sektörde karlılık için çok önemlidir. Ayrılma eğilimi modellerine bakıyoruz, dahil: - Lojistik regresyon: glm (stats paketi) ve daha yeni teknikler (özellikle genel bir araç olarak gbm) - Modelleri ayarlama (caret) ve topluluk modellerine giriş.
Bölüm 4: Dış Akış: Kimlerin Ayrıldığını ve Neden Ayrıldığını Anlama
Müşteriler sizi terk edecek - bu bir gerçek. Önemli olan, kimlerin ayrıldığını ve neden ayrıldığını anlamaktır. Düşük değerli müşteriler mi ayrılıyor yoksa en iyi müşterileriniz mi? Rakiplere mi ayrılıyorlar yoksa ürünlerinize veya hizmetlerinize artık ihtiyaçları kalmadığı için mi?
Konular şunları içerir: - Müşteri yaşam boyu değer modelleri: Satın alımların değerini, ayrılma eğilimini ve müşteriyi hizmet etme ve elde tutma maliyetini birleştirme. - Anket verilerini analiz etme. (Genel olarak faydalı, ancak burada çıkış anketleri bağlamında kısa bir giriş yapacağız.)
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
Öğrencilerin R'ı kullanma konusunda rahat olmaları ve temel pazarlama kavramlarını anlamaları beklenmektedir.
Öğrencilerin, bağımlılıkları ve önerilen paketleriyle birlikte gbm, caret ve survey ek paketlerinin yüklü olduğu güncel bir R sürümüne erişimleri olması gerekmektedir.
Danışanlarımızın Yorumları (5)
Day 1 and Day 2 were really straight forward for me and really enjoyed that experience.
Mareca Sithole - Africa Health Research Institute
Eğitim - R Fundamentals
I genuinely enjoyed the hands passed exercises.
Yunfa Zhu - Environmental and Climate Change Canada
Eğitim - Foundation R
The pace was just right and the relaxed atmosphere made candidates feel at ease to ask questions.
Rhian Hughes - Public Health Wales NHS Trust
Eğitim - Introduction to Data Visualization with Tidyverse and R
the matter was well presented and in an orderly manner.
Marylin Houle - Ivanhoe Cambridge
Eğitim - Introduction to R with Time Series Analysis
Michael the trainer is very knowledgeable and skillful about the subject of Big Data and R. He is very flexible and quickly customize the training meeting clients' need. He is also very capable to solve technical and subject matter problems on the go. Fantastic and professional training!.