Eğitim İçeriği

Bölüm 1: Akış - Yeni Müşteriler Kazanma

Odak noktamız doğrudan pazarlama olduğundan, reklam kampanyalarına bakmayacağız, bunun yerine pazarlama kampanyalarını (örneğin, doğrudan posta) anlamaya odaklanacağız. Bu, kursun hemen hemen her şeyinin temelini oluşturur. Kampanya etkinliğini ölçme ve iyileştirme dahil:

  • Test ve kontrol gruplarının önemi. Evrensel kontrol grubu.
  • Teknikler: Kaldırma eğrileri, AUC
  • Yatırım getirisi. Pazarlama harcamalarını optimize etme.

Bölüm 2: Taban Management: Mevcut Müşterileri Yönetme

Birçok işletme için yeni müşteriler edinmenin maliyetini göz önünde bulundurursak, mevcut müşteri tabanları en değerli varlıklardan biri olabilir, ancak çoğu bunu bu şekilde düşünmez. Konular şunları içerir:

1. Çapraz satış ve yukarı satış: _Müşteriye doğru ürünü veya hizmeti doğru zamanda sunmak._ - Teknikler: RFM modelleri. Çok terimli regresyon. - b. Yaşam boyu satın alımların değeri.

2. Müşteri segmentasyonu: _Sahip olduğunuz müşteri türlerini anlama._ - İlk olarak basit karar ağaçları ve ardından - rastgele ormanlar ve diğer, daha yeni teknikler kullanarak sınıflandırma modelleri.

Bölüm 3: Elde Tutma: İyi Müşterilerinizi Koruma

Hangi müşterilerin ayrılma olasılığının yüksek olduğunu anlamak ve bu konuda ne yapabileceğiniz, özellikle tekrarlayan satın alımlar veya abonelikler olan birçok sektörde karlılık için çok önemlidir. Ayrılma eğilimi modellerine bakıyoruz, dahil: - Lojistik regresyon: glm (stats paketi) ve daha yeni teknikler (özellikle genel bir araç olarak gbm) - Modelleri ayarlama (caret) ve topluluk modellerine giriş.

Bölüm 4: Dış Akış: Kimlerin Ayrıldığını ve Neden Ayrıldığını Anlama

Müşteriler sizi terk edecek - bu bir gerçek. Önemli olan, kimlerin ayrıldığını ve neden ayrıldığını anlamaktır. Düşük değerli müşteriler mi ayrılıyor yoksa en iyi müşterileriniz mi? Rakiplere mi ayrılıyorlar yoksa ürünlerinize veya hizmetlerinize artık ihtiyaçları kalmadığı için mi?

Konular şunları içerir: - Müşteri yaşam boyu değer modelleri: Satın alımların değerini, ayrılma eğilimini ve müşteriyi hizmet etme ve elde tutma maliyetini birleştirme. - Anket verilerini analiz etme. (Genel olarak faydalı, ancak burada çıkış anketleri bağlamında kısa bir giriş yapacağız.)

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

Öğrencilerin R'ı kullanma konusunda rahat olmaları ve temel pazarlama kavramlarını anlamaları beklenmektedir.

Öğrencilerin, bağımlılıkları ve önerilen paketleriyle birlikte gbm, caret ve survey ek paketlerinin yüklü olduğu güncel bir R sürümüne erişimleri olması gerekmektedir.

 21 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (5)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler