Team Collaboration Eğitimi
Takım işbirliği, ortak hedeflere ulaşmak için ekip çalışmasını, katılımı, yeniliği ve çatışma yönetimini teşvik eden bir proje yönetimi ve iletişim yöntemidir. Collaboration, yüksek performanslı ve etkili takımlar oluşturmada önemlidir.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (çevrimiçi veya yerinde), takımları içinde takım işbirliği ilkelerini ve en iyi uygulamaları öğrenmek ve uygulamak isteyen ekip üyeleri ve takım liderlerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Ortak bir vizyon, misyon ve hedef belirlemek için ortak bir yön oluşturmak.
- Pozitif değerler geliştirmek ve ekipleri motive etmek için işbirliği kültürünü teşvik etmek.
- İşbirliğini artırmak için ekip oluşturma etkinlikleri, yenilik ve çatışma yönetimi yoluyla ekipleri dahil etmek.
- Ekip çalışmasını ve ekip verimliliğini analiz etmek için takım işbirliği performansını ölçmek.
Kurs Formatı
- Etkileşimli ders ve tartışma.
- Çok sayıda alıştırma ve uygulama.
- Canlı laboratuvar ortamında uygulamalı uygulama.
Kurs Özelleştirme Seçenekleri
- Bu kurs için özelleştirilmiş bir eğitim talep etmek için lütfen bizimle iletişime geçin.
Eğitim İçeriği
Giriş
Ekip Collaboration’ye Genel Bakış
- Ekip işbirliğinin temelleri
- Etkili işbirliği
- Sağlıklı işbirliği
Collaboration İlkelerini Anlama
- Zorluklar ve faydalar
- Rollerin ve sorumlulukların tanımlanması
- İşbirliğinin uygulanması
Yüksek Performanslı Bir Ekip Oluşturma
- Yüksek performanslı bir ekibin özellikleri
- Ortak bir yön belirleme (vizyon, misyon, hedefler)
- Temel yetkinliklerin tanımlanması
- Ekip çeşitliliği ve uyumu
Ekip Dinamiklerini Geliştirme
- Savunmacılığı aşma
- Doğruluk
- Aktif dinleme
- Kendini ve başkalarını farkındalık
Collaboration Kültürü Yaratma
- Takımları motive etme
- İş paylaşımı
- Çalışanları teşvik etme
- Ortak sorumluluk
Takımlarda Liderlik ve Çalışma
- Takımlar ve ekip oluşturma
- Risk alma ve güvenlik
- Sınırların ötesinde çalışma
- Konsensüs oluşturma
İşbirlikçi Bir Ekip Ortamı Liderliği
- İşbirlikçi liderlik becerileri
- Kurum genelinde işbirliği
- Etkili toplantılar yapma
Takımlarda Collaboration’yi Artırma
- Takım çalışması
- Takım oluşturma etkinlikleri
- Yeniliği teşvik etme
- Çatışmaları ve engelleri ele alma
- Mevcut teknolojileri kullanma
Takım Çalışması ve Collaboration’yi Ölçme
- Nicel ve nitel metrikler
- Kıyaslama belirleme ve KPI’lar
- Takım işbirliği en iyi uygulamaları
Özet ve Sonuç
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- Bir organizasyon içinde ekip olarak çalışmak
Hedef Kitle
- Ekip üyeleri
- Ekip liderleri
Açık Eğitim Kursları 5 ve üzeri katılımcı gerektirir.
Team Collaboration Eğitimi - Booking
Team Collaboration Eğitimi - Enquiry
Team Collaboration - Danışmanlık Talebi
Danışmanlık Talebi
Danışanlarımızın Yorumları (4)
Style of trainer although at time very fast and leaving littel rom for thinking. (not all can follow at his pace)
Paul - GEA Refrigeration Netherlands N.V. IT
Eğitim - Communication and Teamwork
all topics from list were addressed but trainer adapt it to the question from the group
Iwona - LKQ Polska Sp. z o. o.
Eğitim - Team Building and Management
Reflecting own my self to learn others
Roy Dekker - Axway GmbH
Eğitim - People and Team Management
the pace, the information provided. the way it as taught with theory and practice cases, handouts, exercises, etc.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Eğitim - Influence in Action
Yaklaşan Etkinlikler
İlgili Kurslar
Team Building and Management
14 SaatKursın Amacı:
Yönetim için: takım liderleri, kariyerlerinin başında olan yöneticiler ve geliştirilmek üzere seçilmiş yüksek potansiyelli çalışanlar. Eğitim aynı zamanda bireysel liderlik rolleri ve insan kaynakları yönetiminin geliştirilmesine bir ön hazırlıktır.
Kursu Tamamlamanın Faydaları:
Takım yönetiminin verimliliğini artırmak, yönetimsel işlevlerle ilgili etkili karar alma, takım durumuna uygun liderlik stilini seçme, iş büyümesi, çatışma çözme becerilerini güçlendirme, zaman yönetimi becerileri kazanma.
Eğitim Yöntemi:
kısa tematik dersler, bireysel egzersizler, simülasyonlar, vaka çalışmaları, rol oyunları
Effective Diversity in the Team with Prism Brain Mapping
21 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), takım liderleri ve üyelerinin Prizm Beyin Haritalamayı kullanarak takım üyelerinin güçlü yönlerini, ihtiyaçlarını ve motivasyon kaynaklarını keşfetmelerini ve çeşitliliği daha etkili bir şekilde yönetmeyi öğrenmelerini amaçlamaktadır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Davranış tercihleri, iletişim, güçlü yönler, ihtiyaçlar ve çalışma motivasyon kaynaklarına ilişkin daha iyi bilgi edinerek takım üyeleri arasında güçlenen bir anlayış oluşturmak.
- Takım güçlü yönlerinin keşfedilmesi ve hedeflere ulaşmada verimliliği artırmak için bunların nasıl kullanılacağı.
- İşbirliği zorluklarına çözümler bulmak ve takımın daha etkili bir şekilde çalışmasını sağlamak.
- Her bir üyenin güçlü yönlerini ve potansiyelini daha iyi kullanabilmesi ve iş yerindeki stres faktörlerini en aza indirebilmesi yoluyla takım üyeleri için iş memnuniyetini artırmak.
- Takım üyelerinin güçlü yönlerini, tercihlerini ve motivasyon kaynaklarını keşfederek ve bireysel çalışan raporlarını tartışarak takımda daha etkili çeşitlilik yönetimi ve insanlara görevlerin daha iyi uyarlanması.
- Liderin liderlik profilini ve bunun takım üzerindeki etkisini keşfederek liderin yönetim tarzı hakkında daha iyi bir anlayışa sahip olmak.
Influence in Action
14 SaatPfizer, Hewlett Packard, DellEMC and VMware have benefited from this programme, developing a better balance in their influencing style and demonstrating a resilient response to challenges in the work place. If you want to : • Create high-performing work teams • Consistently win contracts from pitching • Successfully negotiate the best deals • Build shareholder value, year on year... then you need our influencing programme
People and Team Management
21 SaatHedef Kitle
İnsanlar ve Ekip Management ile ilgili konuların tam olarak farkında olması gereken personel şunlar için:
- Kendileri
- Meslektaşları (eşdeğerleri)
- Amirleri
- Ekip üyeleri
- İç ve dış müşterileri ve paydaşları
Kurs Formatı
Kurs, yüksek düzeyde etkileşimli bir kombinasyon olacaktır:
- Kolaylaştırılmış Tartışmalar
- Slayt Sunumları
- Egzersizler ve
- Vaka Çalışmaları
Kursun sonunda, katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Kendi davranışlarını yönetme ihtiyacını takdir etmek, başkalarının davranışlarını etkilemeden önce
- Kullanılabilir çeşitli iletişim ortamlarının güçlü ve zayıf yönlerini anlamak
- Ekip üyelerini nasıl yöneteceklerini, motive edeceklerini ve geliştireceklerini takdir etmek
- İç ve dış müşterilerini ve paydaşlarını yönetmek
- Ofiste karşılaşabilecekleri zor durumlarla nasıl başa çıkacaklarını açıklamak
Building Team Identity through Personality Types
7 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), takım liderleri ve yöneticilerin, kişilik tiplerini anlayarak ve bunlardan yararlanarak daha güçlü takım uyumu oluşturmalarına, iletişimi geliştirmelerine ve takım dinamiklerini etkili bir şekilde yönetmelerine yardımcı olmayı amaçlamaktadır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Farklı kişilik tiplerini anlayarak ve bunlardan yararlanarak takım uyumunu güçlendirmek.
- Çeşitli kişilikleri etkili bir şekilde yönetmek.
- Takım iletişimini ve çatışma yönetimini geliştirmek.
- Psikolojik güvenliği ve takım kimliğini teşvik etmek.
Communication and Teamwork
7 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), iletişim kurma, işbirliği yapma ve birbirleriyle ilişkilerini geliştirme arzusu duyan ekip liderleri ve ekip üyelerine yöneliktir. Bir dizi uygulamayı takip ederek, ekipler bu becerileri geliştirebilir, bu da daha üretken çalışmaya ve daha mutlu bir iş yaşamına yol açar.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- İş yerinde başkalarıyla iletişim kurma ve tepki verme şekillerindeki yaygın sorunları belirleyip çözebilecekler.
- Bir ekip olarak çalışmanın verimliliğini artırabilecekler.
- Bir ekibin bireysel ve kolektif ihtiyaçlarını anlayarak çabalarını daha iyi yönetip yönlendirebilecekler.
- Duygusal zekanın anlamını ve önemini, iş yerindeki insan ilişkilerini iyileştirmek için bir gösterge ve rehber olarak anlayabilecekler.
Leader Coach and Team Coach Capability for managers
40 SaatHizmetlerimizi genişleyen uluslararası ortak ağımızla işbirliği içinde dünyanın dört bir yanındaki müşterilere çevrimiçi olarak sunuyoruz. Dönüştürücü 10-haftalık grup odaklı öğrenme programlarımız, uzman danışmanlar ve koçların yönettiği çevrimiçi platformda günlük çalışma akışı içinde rahatça sunulmaktadır...
Bu eğitim sonunda, katılımcılar aşağıdaki becerileri geliştirmiş olurlar:
DUYGUSAL ZEKA
Takımlar, insanlar arasındaki ilişkilerin gücü kadar güçlüdür.
KOÇLUK
Liderlerin etkili olması ve çalışanlarından en iyi performansı alması için temel becerilerdir.
LİDERLİK
Management, görev ve süreçle ilgilidir. Leadership, insanlar ve gelişimle ilgilidir.
KÜLTÜR
Sürdürülebilir katılım, yüksek performanslı bir takımın alışkanlıklarını ve normlarını oluşturur.
TAKIMLAR
Bir grup birey bir takım değildir. Go iyi liderler harika takımlar kurar.
Workplace Harassment Prevention
7 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), çalışanlar, ekip liderleri ve İK profesyonelleri dahil olmak üzere, iş yerinde tacizi anlamak, önlemek ve kapsayıcı ve saygılı bir iş yeri kültürü oluşturmak isteyen tüm seviyedeki katılımcılara yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- İş yerinde tacizin ne olduğunu ve çeşitli biçimlerini anlayabilmek.
- Saygılı bir iş yeri ortamına katkıda bulunan davranışları belirleyebilmek.
- Taciz olaylarına etkili bir şekilde yanıt verebilmek.
- Taciz önlemesine ilişkin yasal ve örgütsel politikaları tanıyabilmek.
- Olumlu, kapsayıcı ve saygılı bir iş yeri kültürü teşvik edebilmek.
Generational differences in management. Employees of Generation XYZ. How to function with them
14 Saat“Yönetimde Kuşak Farklılıkları. X, Y ve Z Kuşağı Çalışanları. Onlarla Nasıl Çalışılır?” eğitimi, ekip liderlerine yönelik olup, X, Y ve Z kuşaklarının çalışanlarıyla iletişim ve motivasyon alanında bilgi ve beceriler sunar. Etkileşimli bir metodolojiye dayanan kurs, pratik egzersizlere ve mini derslere odaklanarak, kuşak çeşitliliği gösteren bir ekip yönetimi için gerekli becerilerin etkili bir şekilde kazanılmasını sağlar.