Communication and Teamwork Eğitimi
Takım içinde çalışmak, iletişim, ekip çalışması ve verimlilik açısından zorluklar içerir. Bu zorlukların üstesinden gelme teknikleri karmaşık olmasa da, bunları gerçek hayatta uygulamak özveri ve pratik gerektirir.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (çevrimiçi veya yerinde), iletişim, işbirliği ve birbirleriyle ilişkilerini geliştirmek isteyen takım liderleri ve ekip üyelerine yöneliktir. Bir dizi uygulamayı takip ederek, takımlar bu becerileri geliştirebilir, daha üretken çalışmaya ve daha mutlu bir iş yaşamına yol açabilir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- İş yerinde iletişimlerinde ve başkalarına verdikleri tepkilerde yaygın sorunları belirleyip çözebilecekler.
- Bir ekip olarak çalışmanın verimliliğini artırabilecekler.
- Bir ekibin bireysel ve kolektif ihtiyaçlarını anlayarak çabalarını daha iyi yönetip yönlendirebilecekler.
- Duygusal zekanın anlamını ve önemini, iş yerindeki insan ilişkilerini iyileştirmeye yönelik bir gösterge ve rehber olarak anlayabilecekler.
Kurs Formatı
- İnteraktif ders ve tartışma.
- Çok sayıda alıştırma ve uygulama.
- Canlı laboratuvar ortamında uygulamalı uygulama.
Kurs Özelleştirme Seçenekleri
- Bu kurs için özelleştirilmiş bir eğitim talep etmek için lütfen bizimle iletişime geçerek ayarlama yapınız.
Eğitim İçeriği
Giriş
- İletişimin bir şirketi nasıl başarıya ulaştırabileceği veya başarısızlığa sürükleyebileceği
- Organizasyonel ekiplerin evrimi
- Duygusal zeka nedir?
Communication
- İletişimde iyileştirme alanlarının belirlenmesi
- İletişimi iyileştirme yaklaşımları
- Objektif kalmak (kişisel algılamamak)
- Gerçekten söylemek istediğinizi söylemek
- Duyguların rolü
- Empatinin önemi
Takım Çalışması
- Verimli takımlar ve verimsiz takımlar
- Ortak amacın belirlenmesi
- Bireysel ihtiyaçların belirlenmesi
- Hedef belirleme ve sonuçları izleme
- Sinerjiye ulaşmak
Bir Takımı Yönetmek
- Liderin önemi
- Sorumluluk almak (sorunu sahiplenmek)
- Örnek olarak liderlik etmek
- Toplantıları kısa, öz ve ilgi çekici hale getirmek
- İlerlemenin ölçülmesi
- Geleceğin liderlerini yetiştirmek
Duygusal Zeka
- Duygusal zeka nedir?
- Duygusal zekanın ölçülmesi
- Daha iyi ilişkiler kurmak için duyguları anlama ve kullanma
- Ekibinizdeki kişilik tiplerinin belirlenmesi
- Duygusal zekayı geliştirme – araçlar ve teknikler
Özet ve Sonuç
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- Bir ekip içinde çalışma deneyimi
Hedef Kitle
- Takım liderleri ve üyeleri
- Yöneticiler
Açık Eğitim Kursları 5 ve üzeri katılımcı gerektirir.
Communication and Teamwork Eğitimi - Booking
Communication and Teamwork Eğitimi - Enquiry
Communication and Teamwork - Danışmanlık Talebi
Danışmanlık Talebi
Danışanlarımızın Yorumları (7)
Training Management and Training Lectures
Tahsina - Ministry of Civil Aviation and Tourism
Eğitim - Communication and Teamwork
Training Management
Md. Mehedi - Ministry of Civil Aviation and Tourism
Eğitim - Communication and Teamwork
The way how all the day was conducted, well structured and giving us space to talk about important subjects (space that we usually don't have).
Manoela - Enhesa NV-Sucursal em Portugal
Eğitim - Communication and Teamwork
It is interactive and give us the chance to practice what we just learned
Ohana - Enhesa NV-Sucursal em Portugal
Eğitim - Communication and Teamwork
It was well paced.
Francisco - Enhesa NV-Sucursal em Portugal
Eğitim - Communication and Teamwork
To know what my colleagues think and how we relate in certain topics/problems. Also to be aware of other topics that I dont always pay attention to naturally
Liv - Enhesa NV-Sucursal em Portugal
Eğitim - Communication and Teamwork
Been able to understand a bit mor about yourself and how can you improve your communication skills, was amazing.
David - Enhesa NV-Sucursal em Portugal
Eğitim - Communication and Teamwork
Yaklaşan Etkinlikler
İlgili Kurslar
Effective communication skills
21 SaatKimler Katılmalı
Başarısı açık ve etkili iletişime, anlaşılabilirliğe, başkalarının performansını etkileme yeteneğine ve olumlu çalışma ilişkileri kurmaya bağlı olan bireysel katkıda bulunanlar, yöneticiler ve takım liderleri.
Kurs Açıklaması
Bireysel ve ekip başarısı, bireylerin başkalarıyla yüz yüze ve sanal ortamda iletişim kurma becerisine bağlıdır. Her bir kişiyle yapılan etkileşim, sizin nasıl algılandığınızı belirler ve her etkileşim, güven geliştirmek ve olumlu etki yaratmak için bir fırsattır. Tek bir kişiye sunum yaparken veya bin kişilik bir kitleye hitap ederken, bir proje ekibine bilgi aktarırken veya zor bir mesaj iletirken, etkili iletişim, hedeflerinize ulaşmak için en güçlü becerilerden biridir.
Bu kurs, sonucunuza odaklanma, hedef kitlenizi anlamaya çalışma ve mesajınızı netlik ve etki için geliştirme becerinizi geliştirir. Açık tartışma ve sürekli diyalog için bir ortam yaratma yeteneğiniz, iletişim başarısı için çok önemlidir. Bu kursta ele alınan iletişim becerileri, her türlü konuşmada seçim yapma ve kontrol etme yeteneğinizi, otorite olmadan etkileme yeteneğinizi, ilişkilerin kalitesini ve üretkenliği artıracaktır.
Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
14 SaatGoal
Bu eğitim, bireysel çalışmalarında ve ekip çalışmasında iş hedeflerine ulaşmak için gerekli yetkinlikleri gözden geçirmeyi ve geliştirmeyi amaçlamaktadır. Bu, katılımcıların aşağıdaki becerileri kazanması yoluyla gerçekleştirilecektir:
- Başkalarıyla etkili bir iletişim tarzı oluşturma
- İletişim engellerinin pratik analizi ve bunların oluşmasını önlemek için aktif teknikler
- Destekleyici ilişkiler kurma
- Etkili ekip çalışması
- Ekip-birlik ve birlik-ekip ilişkisi bağlamında karşılıklı etkileşimin farkındalığı
- Çatışmayı yönetmek için çeşitli teknikleri kullanma becerisi
- Yapıcı (örneğin, iddialı duruş) tutum ve davranışları modelleme
Çalışma Yöntemi
Eğitim, katılımcıların zamanının %80'inden fazlasını paylaştığı interaktif bir şekilde tasarlanmıştır. Her oturum benzer bir dinamik izler: yeni alışkanlıkları açma (farkındalık oluşturmak için), teknikler üzerine mini ders (bilgi), yeni taktik ve teknikleri uygulama (beceriler). Her oturumun sonunda, katılımcılar tartışılan oturumlar için destek materyalleri alırlar.
Pratik materyal, katılımcıların eğitim odasında çalışırken deneyimledikleri teorik temeli ve temel psikolojik mekanizmaları açıklayan mini bir dersle özetlenmektedir.
Team Building and Management
14 SaatKursın Amacı:
Yönetim için: takım liderleri, kariyerlerinin başında olan yöneticiler ve geliştirilmek üzere seçilmiş yüksek potansiyelli çalışanlar. Eğitim aynı zamanda bireysel liderlik rolleri ve insan kaynakları yönetiminin geliştirilmesine bir ön hazırlıktır.
Kursu Tamamlamanın Faydaları:
Takım yönetiminin verimliliğini artırmak, yönetimsel işlevlerle ilgili etkili karar alma, takım durumuna uygun liderlik stilini seçme, iş büyümesi, çatışma çözme becerilerini güçlendirme, zaman yönetimi becerileri kazanma.
Eğitim Yöntemi:
kısa tematik dersler, bireysel egzersizler, simülasyonlar, vaka çalışmaları, rol oyunları
Business Communication Skills
35 SaatProfesyonel başarı için uzun zamandır Communication beceriler vazgeçilmez olarak kabul edilmektedir ve iletişim becerisi eksikliği nedeniyle birçok kariyer duraklamış, tökezlemiş veya çıkmaza girmiştir. Şehir efsanesinin aksine, çoğumuz bu beceriyle doğmuyoruz; bunun yerine çoğu kişi ya pratik yaparak ya da hatalarından ders çıkararak bu beceriyi kazanmıştır. Bu kurs, delege adaylarının iletişim becerilerini geliştirmelerine ve sonuç olarak başkalarıyla çalışma yeteneklerini artırmalarına yardımcı olmak üzere tasarlanmıştır.
Arabuluculuk becerileri ise ince fakat anlamlı bir şekilde farklıdır. ExcelEtkili iletişim ön koşuldur, ancak daha önemlisi söylenenleri dinleme ve not alma yeteneğidir. Arabulucunun rolü, tarafların sorunlarına bir çözüm bulmalarına ve her iki tarafın da kabul edebileceği bir sonuca varmalarına yardımcı olmaktır. Arabulucular taraf tutmaktan, yargıda bulunmaktan veya rehberlik etmekten kaçınırlar. Onların sorumluluğu, etkili iletişim geliştirmek ve taraflar arasında fikir birliği oluşturmaktır. Bu kurs ayrıca, etkili bir arabulucu olmak için gerekli olan iletişim becerilerinin yanı sıra daha geniş bir beceri yelpazesini de kapsamaktadır.
Effective Diversity in the Team with Prism Brain Mapping
21 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), takım liderleri ve üyelerinin Prizm Beyin Haritalamayı kullanarak takım üyelerinin güçlü yönlerini, ihtiyaçlarını ve motivasyon kaynaklarını keşfetmelerini ve çeşitliliği daha etkili bir şekilde yönetmeyi öğrenmelerini amaçlamaktadır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Davranış tercihleri, iletişim, güçlü yönler, ihtiyaçlar ve çalışma motivasyon kaynaklarına ilişkin daha iyi bilgi edinerek takım üyeleri arasında güçlenen bir anlayış oluşturmak.
- Takım güçlü yönlerinin keşfedilmesi ve hedeflere ulaşmada verimliliği artırmak için bunların nasıl kullanılacağı.
- İşbirliği zorluklarına çözümler bulmak ve takımın daha etkili bir şekilde çalışmasını sağlamak.
- Her bir üyenin güçlü yönlerini ve potansiyelini daha iyi kullanabilmesi ve iş yerindeki stres faktörlerini en aza indirebilmesi yoluyla takım üyeleri için iş memnuniyetini artırmak.
- Takım üyelerinin güçlü yönlerini, tercihlerini ve motivasyon kaynaklarını keşfederek ve bireysel çalışan raporlarını tartışarak takımda daha etkili çeşitlilik yönetimi ve insanlara görevlerin daha iyi uyarlanması.
- Liderin liderlik profilini ve bunun takım üzerindeki etkisini keşfederek liderin yönetim tarzı hakkında daha iyi bir anlayışa sahip olmak.
Hosting Online Meetings
7 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), farklı sanal platformları kullanarak web konferanslarını verimli ve etkili bir şekilde yönetmek isteyen tüm alanlardaki eğitimciler, danışmanlar, liderler ve iletişimciler için tasarlanmıştır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Uzaktan katılımcılar için çevrimiçi toplantıları etkili bir şekilde nasıl yönetileceğini öğrenecekler.
- Doğru tonu ve zihniyeti belirleyerek web konferansları için güvenli ve ilgi çekici bir sanal ortam oluşturacaklar.
- Uygun bir platform seçerek ve teknolojiye aşina olarak çevrimiçi toplantıları daha verimli bir şekilde yönetecekler.
- Çevrimiçi sohbetleri teşvik ederek katılımcıları etkileşimde tutacaklar.
- Katılımcılar ve diğer uygulayıcılarla daha derin bağlantılar kurarak kolektif olarak öğrenecek ve değerli bilgiler edinecekler.
Influence in Action
14 SaatPfizer, Hewlett Packard, DellEMC and VMware have benefited from this programme, developing a better balance in their influencing style and demonstrating a resilient response to challenges in the work place. If you want to : • Create high-performing work teams • Consistently win contracts from pitching • Successfully negotiate the best deals • Build shareholder value, year on year... then you need our influencing programme
Managing Remote Teams
7 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), uzaktan ekipleri yönetmek için doğru araçları, becerileri ve metodolojileri uygulamak isteyen yöneticilere ve yöneticilere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Uzaktan liderliği, yapıları ve bileşenleri keşfederek uzaktan çalışma kurulumuna başarılı bir şekilde uyum sağlayabilecektir.
- Güven, hedefler, kültür ve takım çalışması geliştirerek etkili ve üretken bir uzaktan ekip oluşturabilecektir.
- Mevcut araçları ve teknolojileri sanal iletişimi ve işbirliğini geliştirmek için kullanabilecektir.
- Bir uzaktan ekibin performansını ölçmek için hedef belirleme ve proje yönetimi yöntemlerini uygulayabilecektir.
Personal Efficiency and Managing Meetings
7 SaatHedef Kitle
Yöneticiler, Takım Liderleri ve şunları hisseden çalışanlar:
- Çok fazla toplantıya katılıyorlar
- Zamanları başkaları tarafından “çalınıyor”
- Planlama, öngörü veya önceliklendirme eksikliği nedeniyle günlerinin işlerine yetişemiyorlar
Kurs Formatı
Kurs, yüksek düzeyde etkileşimli bir kombinasyon olacaktır:
- Kolaylaştırılmış Tartışmalar
- Slayt Sunumları
- Egzersizler ve Vaka Çalışmaları
Kursun sonunda, katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Toplantıları etkili bir şekilde yönetme ihtiyacını kavrayacaklar – davet ettikleri kişilerin zaman baskısını gözetecekler
- Toplantı çağrısı, yönetimi ve çıktısının hazırlanması için standart süreçleri takip edecekler
- Kendilerini ve zamanlarını daha verimli bir şekilde yönetmenin bazı yollarını daha geniş bir şekilde kavrayacaklar: daha akıllı çalışmak, daha çok çalışmak değil…
People and Team Management
21 SaatHedef Kitle
İnsanlar ve Ekip Management ile ilgili konuların tam olarak farkında olması gereken personel şunlar için:
- Kendileri
- Meslektaşları (eşdeğerleri)
- Amirleri
- Ekip üyeleri
- İç ve dış müşterileri ve paydaşları
Kurs Formatı
Kurs, yüksek düzeyde etkileşimli bir kombinasyon olacaktır:
- Kolaylaştırılmış Tartışmalar
- Slayt Sunumları
- Egzersizler ve
- Vaka Çalışmaları
Kursun sonunda, katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Kendi davranışlarını yönetme ihtiyacını takdir etmek, başkalarının davranışlarını etkilemeden önce
- Kullanılabilir çeşitli iletişim ortamlarının güçlü ve zayıf yönlerini anlamak
- Ekip üyelerini nasıl yöneteceklerini, motive edeceklerini ve geliştireceklerini takdir etmek
- İç ve dış müşterilerini ve paydaşlarını yönetmek
- Ofiste karşılaşabilecekleri zor durumlarla nasıl başa çıkacaklarını açıklamak
Team Collaboration
7 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), ekiplerinde ekip işbirliği ilkelerini ve en iyi uygulamaları öğrenmek ve uygulamak isteyen ekip üyeleri ve ekip liderleri için tasarlanmıştır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Ortak bir yön oluşturarak kolektif vizyon, misyon ve hedefler belirleyebilecekler.
- Pozitif değerler geliştirmek ve ekipleri motive etmek için işbirliği kültürünü teşvik edebilecekler.
- Ekip oluşturma etkinlikleri, yenilikçilik ve çatışma yönetimi yoluyla ekipleri dahil ederek işbirliğini artırabilecekler.
- Ekip çalışmasını ve ekip verimliliğini analiz etmek için ekip işbirliği performansını ölçebilecekler.
Building Team Identity through Personality Types
7 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), takım liderleri ve yöneticilerin, kişilik tiplerini anlayarak ve bunlardan yararlanarak daha güçlü takım uyumu oluşturmalarına, iletişimi geliştirmelerine ve takım dinamiklerini etkili bir şekilde yönetmelerine yardımcı olmayı amaçlamaktadır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Farklı kişilik tiplerini anlayarak ve bunlardan yararlanarak takım uyumunu güçlendirmek.
- Çeşitli kişilikleri etkili bir şekilde yönetmek.
- Takım iletişimini ve çatışma yönetimini geliştirmek.
- Psikolojik güvenliği ve takım kimliğini teşvik etmek.
Leader Coach and Team Coach Capability for managers
40 SaatHizmetlerimizi genişleyen uluslararası ortak ağımızla işbirliği içinde dünyanın dört bir yanındaki müşterilere çevrimiçi olarak sunuyoruz. Dönüştürücü 10-haftalık grup odaklı öğrenme programlarımız, uzman danışmanlar ve koçların yönettiği çevrimiçi platformda günlük çalışma akışı içinde rahatça sunulmaktadır...
Bu eğitim sonunda, katılımcılar aşağıdaki becerileri geliştirmiş olurlar:
DUYGUSAL ZEKA
Takımlar, insanlar arasındaki ilişkilerin gücü kadar güçlüdür.
KOÇLUK
Liderlerin etkili olması ve çalışanlarından en iyi performansı alması için temel becerilerdir.
LİDERLİK
Management, görev ve süreçle ilgilidir. Leadership, insanlar ve gelişimle ilgilidir.
KÜLTÜR
Sürdürülebilir katılım, yüksek performanslı bir takımın alışkanlıklarını ve normlarını oluşturur.
TAKIMLAR
Bir grup birey bir takım değildir. Go iyi liderler harika takımlar kurar.
Workplace Harassment Prevention
7 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), çalışanlar, ekip liderleri ve İK profesyonelleri dahil olmak üzere, iş yerinde tacizi anlamak, önlemek ve kapsayıcı ve saygılı bir iş yeri kültürü oluşturmak isteyen tüm seviyedeki katılımcılara yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- İş yerinde tacizin ne olduğunu ve çeşitli biçimlerini anlayabilmek.
- Saygılı bir iş yeri ortamına katkıda bulunan davranışları belirleyebilmek.
- Taciz olaylarına etkili bir şekilde yanıt verebilmek.
- Taciz önlemesine ilişkin yasal ve örgütsel politikaları tanıyabilmek.
- Olumlu, kapsayıcı ve saygılı bir iş yeri kültürü teşvik edebilmek.
Generational differences in management. Employees of Generation XYZ. How to function with them
14 Saat“Yönetimde Kuşak Farklılıkları. X, Y ve Z Kuşağı Çalışanları. Onlarla Nasıl Çalışılır?” eğitimi, ekip liderlerine yönelik olup, X, Y ve Z kuşaklarının çalışanlarıyla iletişim ve motivasyon alanında bilgi ve beceriler sunar. Etkileşimli bir metodolojiye dayanan kurs, pratik egzersizlere ve mini derslere odaklanarak, kuşak çeşitliliği gösteren bir ekip yönetimi için gerekli becerilerin etkili bir şekilde kazanılmasını sağlar.