Çevrimiçi veya fiziki olarak gerçekleştirilen, eğitmen liderliğindeki canlı Proje Yönetimi eğitimleri, uygulamalı çalışmalar yoluyla projelerde belirli hedeflere ulaşmak için etkin yönetim süreçlerinin nasıl uygulanacağını öğretir.
Proje Yönetimi eğitimi, "çevrimiçi canlı eğitim" ya da "fiziki olarak yerinde eğitim" formatlarında sunulur. Çevrimiçi canlı eğitim (diğer adıyla "uzaktan canlı eğitim"), etkileşimli bir uzak masaüstü aracılığıyla gerçekleştirilir. Fiziki eğitimler ise Istanbul konumundaki müşteri sahasında ya da Istanbul adresindeki NobleProg kurumsal eğitim merkezlerinde düzenlenebilir.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), veri odaklı karar verme ve iş akışlarını optimize etmek için ClickUp'ın raporlama ve gösterge paneli özelliklerinde ustalaşmak isteyen ileri düzey profesyonellere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
ClickUp içinde gelişmiş gösterge panelleri oluşturma ve özelleştirme.
Temel performans göstergelerini (KPI'lar) izlemek için ClickUp'ın raporlama araçlarını kullanma.
Veri toplamayı ve görselleştirmeyi otomatikleştirme.
Kapsamlı analizler için harici veri kaynaklarını entegre etme.
Ekip işbirliği ve yönetici raporlaması için gösterge panellerini optimize etme.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), MSP® prensiplerini, yönetim temalarını ve dönüşümsel akışı öğrenmek isteyen orta ve üst düzey program ve proje yöneticilerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
MSP® prensiplerini, yönetim temalarını ve dönüşümsel akışı anlayabilecektir.
MSP® en iyi uygulamalarını gerçek dünya program yönetimine uygulayabilecektir.
Program hedeflerini organizasyonel stratejiyle uyumlu hale getirebilecektir.
Bir program içindeki riskleri, paydaşları ve faydaları yönetebilecektir.
MSP® Foundation & Practitioner sınavlarına hazırlanabilecek ve geçebilecektir.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), iş operasyonları için ClickUp'yi uyarlamak, süreç verimliliğini artırmak ve ölçeklenebilir iş akışları için otomasyonu entegre etmek isteyen ileri düzey profesyonellere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
İş operasyonları için ClickUp'nin çalışma alanlarını, görünümlerini ve şablonlarını özelleştirmek.
Süreç yönetimi için iş akışları geliştirmek ve optimize etmek.
Tekrarlayan görevler için gelişmiş otomasyon uygulamak.
ClickUp'yi diğer iş araçları ve veri kaynaklarıyla entegre etmek.
ClickUp raporlamasını kullanarak süreç verimliliğini izlemek ve analiz etmek.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), proje yönetimi ve görev takibi verimliliğini artırmak isteyen yeni başlayan seviyedeki son kullanıcılara yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Smartsheets'in temel işlevlerini anlayabilecektir.
Görevleri, projeleri ve iş akışlarını etkili bir şekilde yönetmek için Smartsheets'i nasıl kullanacaklarını öğrenebilecektir.
Sayfalar, raporlar ve panolar oluşturma ve yönetme konusunda uygulamalı deneyim kazanabilecektir.
Gerçek zamanlı proje takibi ve yönetimi için Smartsheets kullanarak ekip üyeleriyle işbirliği yapabilecektir.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), büyük ölçekli projeleri yönetmek, işlevler arası işbirliğini sağlamak ve kurumsal düzeyde verimliliği artırmak isteyen ileri düzey profesyonellere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
ClickUp'i en iyi uygulamalarla kurumsal ölçekte uygulamak.
Büyük ekipler için çalışma alanlarını, alanları ve projeleri yapılandırmak.
Yöneticiler için gelişmiş raporlama ve panoları kullanmak.
ClickUp ile iş akışlarını otomatikleştirip kurumsal sistemlerle entegre etmek.
ClickUp içinde yönetişimi, uyumluluğu ve güvenliği artırmak.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), kuruluşlarının projelerini ve süreçlerini yönetmek için Asana'yı kullanmak isteyen yeni başlayan seviyedeki proje yöneticilerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Hemen çalışmalarına uygulayabilecekleri ilk projelerini Asana'da oluşturacaklardır.
Proje yönetiminde en iyi uygulamaları öğrenecek ve projelerini daha etkili bir şekilde yönetebileceklerdir.
Hedefleri ve öncelikleri belirleme konusunda etkili yöntemler öğrenecek ve istenen sonuçları elde etmek için nelere odaklanmaları gerektiğini anlayacaklardır.
Ekiple yapılan çalışmaları özetlemeyi, başarısızlıkları ve hataları değerlendirmeyi ve iyileştirmeler uygulamayı keşfedeceklerdir.
Asana'daki şablonlar ve otomasyonlar ile diğer platformlarla entegrasyonlar sayesinde haftada birkaç saat tasarruf etmeyi öğreneceklerdir.
Asana'nın istatistikleri ve raporları aracılığıyla projelerdeki darboğazları analiz etmeyi ve daha verimli proje yönetimi sağlamayı öğreneceklerdir.
Ekip içindeki operasyonları ve iletişimi kolaylaştıran, önemli bilgilerin veya eylemlerin gözden kaçırılmasını engelleyen bir ortam oluşturmayı keşfedeceklerdir.
Zaman yönetimi, proje yönetimi ve ekip yönetimi becerilerini geliştirerek daha etkili bir lider olarak hareket edebileceklerdir.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), ClickUp'nin otomasyon ve entegrasyon özelliklerini kullanarak iş akışı verimliliğini artırmak isteyen orta seviyedeki profesyonellere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
ClickUp'nin otomasyon yeteneklerini ve kullanım senaryolarını anlayabilecektir.
İş akışlarını düzene koymak için otomasyonlar oluşturabilecek ve yönetebilecektir.
ClickUp'yi Slack, Google Drive ve Zapier gibi üçüncü taraf araçlarla entegre edebilecektir.
Otomatik görev yönetimi için tetikleyiciler, koşullar ve eylemler ayarlayabilecektir.
Otomasyon ve entegrasyonlar aracılığıyla ekip işbirliğini optimize edebilecektir.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), orta düzeydeki proje ve program yöneticilerine yönelik olup, MSP çerçevesini bir program yaşam döngüsüne yerleştirmek için temellerini öğrenmeyi amaçlamaktadır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
MSP® ilkelerini, yönetişim temalarını ve dönüşümsel akışı anlayabilecektir.
Paydaş katılımı, yönetişim, liderlik ve risk yönetimi de dahil olmak üzere MSP® ilkelerini programları etkili bir şekilde yönetmek için uygulayabilecektir.
Riskleri yönetirken ve kaliteyi sağlayarak programları planlama, yürütme ve kapatma becerilerini geliştirebilecektir.
Programları kuruluş stratejisiyle uyumlu hale getirmeyi ve faydaların gerçekleştirilmesini sağlamayı öğrenebilecektir.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), Agile proje yönetimi ilkelerini ClickUp’in özelliklerini kullanarak uygulamak isteyen orta seviyedeki profesyonellere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
ClickUp’i Agile proje yönetimi için kurmak ve yapılandırmak.
Sprintleri, geri kalanı ve epikleri etkili bir şekilde yönetmek.
ClickUp’in Kanban, Liste ve Zaman Çizelgesi görünümlerini Agile iş akışları için kullanmak.
Ekip hızını, yakılan grafiklerini ve performans metriklerini izlemek.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), Jira becerilerini geliştirmek isteyen, başlangıç seviyesinden orta seviyeye kadar profesyonellere yöneliktir. Bu eğitimde Xray eklentisini entegre etme ve kullanma, kullanıcı rolleri ve izinlerini yönetme, veri içe aktarımını optimize etme ve depolama yönetimini etkili bir şekilde gerçekleştirme yöntemleri öğretilecektir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Test yönetimi için Xray eklentisini entegre edin ve yapılandırın.
Jira kullanıcı profillerini yönetin ve uygun rolleri ve izinleri atayın.
En iyi uygulamaları takip ederek Jira’ye verileri verimli bir şekilde aktarın.
Jira depolama kullanımını optimize edin ve veri yönetimi stratejileri uygulayın.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), temel düzeydeki proje yöneticileri, ekip liderleri ve ekip üyeleri için tasarlanmıştır. Amaçları, Microsoft Planner'ın temellerini öğrenmek ve sezgisel, işbirlikçi, görsel görev yönetimi ile ekip çalışmasını düzenlemek ve yönetmek için nasıl kullanılacağını anlamaktır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Microsoft Planner'ı kurmak ve kullanmak.
Ayrıntılar ve ekler ile görevleri oluşturmak ve yönetmek.
Görevleri panolar, çizelgeler ve takvimler ile görüntülemek ve düzenlemek.
Ekip üyeleriyle sohbet, e-posta veya Teams aracılığıyla işbirliği yapmak.
Microsoft Planner'ı diğer Microsoft 365 uygulamaları ve hizmetleriyle entegre etmek.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), Jira yöneticilerinin Jira Service Management'yı verimli bir şekilde kullanmayı öğrenmelerini amaçlamaktadır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Jira Service Management'nın temellerini öğrenip anlayacaklar.
Bir hizmet masası kurup yapılandıracak ve talepleri yönetebilecekler.
Jira Service Management arka ucunu ve entegrasyonunu yönetebilecekler.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), ClickUp'ün gelişmiş özelliklerini kullanarak ekip işbirliğini optimize etmek isteyen orta seviyedeki profesyonellere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Ekip için işbirliği alanlarını kurmak ve yönetmek.
Ekip koordinasyonu için ClickUp'ün gelişmiş görev yönetimi özelliklerinden yararlanmak.
ClickUp'ün yerleşik araçlarını kullanarak ekip iletişimini iyileştirmek.
Ekip performansını izlemek için ClickUp'ün raporlama ve gösterge panellerini kullanmak.
Ekip süreçlerini düzene koymak için iş akışlarını otomatikleştirmek.
ClickUp'ü diğer işbirliği araçlarıyla entegre etmek.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), Oracle Primavera Cloud'u kullanarak projeleri etkili bir şekilde oluşturmak, yönetmek ve izlemek isteyen orta seviyedeki proje yöneticilerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Primavera Cloud arayüzünü ve yeteneklerini anlayabilecektir.
Proje çizelgelerini etkili bir şekilde oluşturabilecek, yönetebilecek ve izleyebilecektir.
Kaynak tahsisi ve optimizasyon tekniklerini anlayabilecektir.
Proje risklerini belirlemeyi, analiz etmeyi ve azaltmayı öğrenebilecektir.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), yazılım geliştirme projelerine Scrum'ü uygulama konusunda bilgi ve becerilerini göstermek isteyen uzman düzeydeki geliştiricilere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Scrum çerçevesini, değerlerini ve ilkelerini sağlam bir şekilde anlayacaklardır.
DevOps uygulamalarını sürekli entegrasyon, sürekli teslimat ve otomasyonu desteklemek için Scrum ile nasıl entegre edeceklerini öğreneceklerdir.
Scrum ilkelerini ve uygulamalarını gerçek dünya yazılım geliştirme senaryolarında ve vaka çalışmalarında uygulayabileceklerdir.
Professional Scrum Developer™ Sertifikasına hazırlanabileceklerdir.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), görev ve proje yönetimi ile kişisel üretkenlik temellerini öğrenmek isteyen yeni başlayan seviyedeki profesyonellere yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
ClickUp'nin arayüzünde gezinmek ve çalışma alanı yapısını anlamak.
Görevleri, listeleri ve projeleri verimli bir şekilde oluşturmak ve yönetmek.
Daha iyi organizasyon için Liste, Panolar ve Takvim gibi görünümleri kullanmak.
Öncelikler, etiketler ve özel durumlar gibi üretkenlik özelliklerini uygulamak.
Yorumlar, etiketlemeler ve paylaşılan alanlar kullanarak etkili bir şekilde işbirliği yapmak.
Günlük görevleri yönetmek için kişisel üretkenlik iş akışları kurmak.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), Jira içinde formlar oluşturmak, yürütmek ve yönetmek isteyen orta düzeydeki proje yöneticilerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Jira'nın temel kavramlarını, sorun türlerini, iş akışlarını ve projeleri anlayabilmek.
Verileri etkili bir şekilde toplamak ve düzenlemek için özel alanlar geliştirebilmek ve yönetebilmek.
Çeşitli proje türleri ve ekipler için formla ilgili süreçleri optimize edebilmek.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), Oracle Primavera P6 proje yönetim çözümü yardımıyla bir projeyi başarıyla yönetmek isteyen proje yöneticilerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Primavera P6 arayüzünü anlayabilecektir.
Bir proje takvimi oluşturup kontrol edebilecektir.
Proje aktivitelerini ekleyip organize edebilecek ve yönetebilecektir.
Tüm proje yaşam döngüsünün ilerlemesini takip edip izleyebilecektir.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), iş analiz araçlarını ve tekniklerini öğrenmek ve PMI-PBA sınavına hazırlanmak isteyen orta seviyedeki iş analistlerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
PMI tarafından özetlenen iş analiz araçlarını, tekniklerini ve uygulamalarını öğrenmek.
İş analizinin beş alanında ustalaşmak.
Paydaşların ihtiyaçlarını belirleme, gereksinimleri yönetme ve başarılı proje sonuçları sağlama konusunda pratik beceriler geliştirmek.
PMI-PBA sertifikasyon sürecini anlamak ve sertifikasyon sınavına hazırlanmak.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), dinamik ve zorlu ortamlarda başarılı bir ürün sahipliği için ileri düzey teknikler öğrenmek isteyen ürün sahiplerine yöneliktir ve Professional Scrum Product Owner II (PSPO II) sertifikası almayı amaçlamaktadır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Ürünün sağladığı değeri en üst düzeye çıkarmak ve karmaşık durumlarda etkili bir şekilde önceliklendirmek için ileri düzey stratejileri anlayabilecektir.
Ekibin en değerli öğeler üzerinde çalışmasını sağlamak ve kullanıcı hikayelerini iyileştirmek ve bölümlere ayırmak için paydaşlarla işbirliği yapmak üzere geliştirilmiş backlog yönetimi tekniklerini uygulayabilecektir.
Çeşitli paydaşlarla etkileşim kurabilecek, beklentilerini yönetebilecek ve geri bildirimlerini ürün geliştirme sürecine etkili bir şekilde dahil edebilecektir.
Scrum ölçeklendirme, birden fazla Ürün Backlog'u yönetme ve daha büyük ürün geliştirme ortamlarında çabaları koordine etme konusunda bilgi edinebilecektir.
“Scrum için İleri Düzey Scrum Ustası + PSM II'ye Hazırlık” eğitimi, becerilerini geliştirmek, Scrum'in derinlemesine işleyişini anlamak ve çevik yaklaşımda gerçek liderler olmak isteyen deneyimli Scrum Ustalarına yöneliktir. Kurs, Scrum Kılavuzu'nun Scrum.org vizyonuna uygun yorumlanmasını kapsar; bu, PSM II sınavı bağlamında çok önemlidir. Katılımcılar, karmaşıklık, ampirik yaklaşım, Scrum değerleri ve Scrum Ustası'nın bir lider olarak rolü hakkında pratik bilgi edinirler. Ayrıca, kurs, Kasım 2020 tarihli Scrum Kılavuzu'nun en son sürümüne dayalı PSM II sınavına hazırlık sağlar.
Bu 2 günlük kurs, Waterfall modelini kullanmakla ilgilenen ve geleneksel olarak bu modelin eksiklikleriyle başa çıkmaya çalışan tüm BT profesyonelleri için uygundur - Agile yaklaşımları da dahil olmak üzere.
1. günün amacı, bu yaklaşımlara genel bir bakış sunarak, bunların sizin ortamınızda neyin uygun olabileceğine karar vermenizi sağlamaktır.
2. gün, Agile’den belirlenen proje yönetimi tekniklerini ve iyi uygulamaları ve bunların Waterfall veya Agile bağlamında nasıl uygulanabileceğini inceler.
İş analizi, iş gereksinimlerini inceleme, anlama ve tanımlama sürecidir; bu da bu gereksinimleri karşılayan çözümler geliştirmeyi amaçlar. Jest Bir organizasyonda değişim yönetimi sürecinin ve yeni iş çözümlerinin tasarlanmasının temel bir unsurudur. İş analizinin amacı, teknolojik, süreçsel veya organizasyonel çözümlerin iş hedeflerini ve ihtiyaçlarını karşılamasını sağlamaktır. Jest Uygulanan çözümlerin yerinde, uygulanabilir ve iş gereksinimlerine tam olarak uygun olmasını sağlayarak projelerin ve organizasyondaki değişikliklerin etkinliğini sağlamanın temel bir unsurudur.
Istanbul'da gerçekleştirilen bu eğitmen yönetimi altında olan canlı eğitim (çevrimiçi veya yerel), Data Scientist beceri kümesinin bir parçasıdır (Alan: Danışmanlık & Leadership) ve veri bilimi veya analiz ekibi içinde başarılı olmak için etkili iletişim, problem çözme ve liderlik becerilerini geliştirmek isteyen profesyonellere yönelik olup, bu amaçla tasarlanmıştır.Eğitim sonunda, katılımcılar şunları yapabilecektir:
Yapılandırılmış problem çözme ve kök neden analizi tekniklerini uygulayabilme.
Etkileyici hikaye anlatımı ve görselleştirme yoluyla bulguları etkili bir şekilde iletişim kurabilme.
Değişimi yöneten girişimleri yönetmek ve güvenle ilgili tarafları etkileme.
Açık ve uygulanabilir bir çerçeveyi kullanarak veri ile ilgili projeleri yönetme.
Bu kurs, Agile projelerinde başarılı olmak için iş analisti rolüne odaklanmaktadır. Kurs katılımcıları, Ekip, Ürün Sahibi, Scrum Ustası ve Müşteri ile işbirliği yaparak geliştirme sürecini nasıl kolaylaştıracaklarını öğreneceklerdir. Katılımcılar, yaygın senaryoları uygulamak için örnek bir projeden geçeceklerdir.
Hedef kitle:
BT Direktörü, Proje Yöneticisi, Teknik Ekip Lideri, Analist, Yazılım Geliştiricisi, Test Uzmanı
Öğrenme hedefi:
Bu eğitimin amacı, Kanban atölyelerinin ve Agile temellerinin bilgi ve pratiğini kazanmaktır.
Bu kurs, projelerini yönetmek için Agile (özellikle SCRUM), Lean ve Kanban'ı birleştirmesi gereken kişiler için oluşturulmuştur.
Ürün tasarımı ve yazılım tasarımı dünyalarını bir araya getirir.
Kimler katılmalı?
Bu 2 günlük kurs, yinelemeli Agile ve Scrum metodolojilerini yazılım geliştirmeyi yönetmek için uygulamakla ilgilenen tüm BT profesyonelleri için uygundur. Bu kurs özellikle proje yöneticileri, ekip liderleri, geliştiriciler ve yazılım geliştirme sürecinde pay sahibi olmak isteyen müşteriler için uygundur.
Bu kurs, test yöneticileri, kalite güvence personeli, test uzmanları, yazılım geliştiricileri, proje yöneticileri ve yönetim kademesi için, Agile proje yönetimi çerçevelerinin (özellikle SCRUM) test süreçleriyle nasıl başa çıktığını açıklamak amacıyla oluşturulmuştur.
Kursun sonunda, katılımcıların her biri örnek bir uygulama için bir test planı tasarlayacak ve uygulayacaktır (mümkünse gerçek bir müşteri uygulaması kullanılabilir).
Genel Bakış
Bu 2 günlük kurs, Agile yazılım testlerine kısa bir giriş sunar. Agile (Scrum) geliştirme bağlamında temel test kavramlarını ele alır ve çağdaş Agile test ilkelerini ve uygulamalarını keşfetmek için Crispin & Gregory’nin (Daha Fazla Agile Testi, 2014) Agile Testi Dörtlüleri modelini bir çerçeve olarak kullanır.
Hedef Kitle
Bu kurs, Agile bağlamında test uygulamalarını iyileştirmek isteyen geliştirme ekipleri için tasarlanmıştır.
Ayrıca, testleri belirli bir kariyer olarak sürdürmeyi planlayanlar için de uygundur ve iSQI Sertifikalı Agile Test Uzmanı kursu için uygun bir ön koşuldur.
Bu kurs, Süreç Sahibi sorumlulukları konusunda rehberlik sağlar, böylece yaptıkları işi bir süreç olarak tanımlayabilirler ve BT Hizmeti Yönetimi (ITSM) süreçlerinin tasarımı, yeniden mühendisliği ve iyileştirilmesi konusunda gerekli eğitimi alırlar; özellikle Agile Hizmeti Management bağlamında. Katılımcılar, Süreç Sahibi sorumluluklarına Scrum uygulamalarını nasıl uygulayacaklarını ve ‘tam yeterli’ süreci uygulamak ve süreç performansını genel iş hedefleriyle sürekli olarak uyumlu hale getirmek için Agile ve Lean ilkelerini ve uygulamalarını nasıl kullanacaklarını öğrenirler.
Öğrenin, Agile Hizmeti Management kullanarak süreçlerinizin müşteri değeri yaratmasını nasıl artıracağınızı ve hızlı tempolu, yıkıcı bir dünyada nasıl rekabet edeceğinizi. Sertifikalı Agile Hizmet Yöneticisi, bir geliştirme Scrum Ustası'nın işlevsel karşılığıdır. Birlikte, Scrum Ustaları ve Agile Hizmet Yöneticileri, tüm BT organizasyonuna Agile düşüncesini yerleştirebilir ve bu düşünceyi DevOps kültürünün temeli olarak oluşturabilir.
Zarządzanie zmianą bir organizasyonda istenen hedeflere ulaşmak ve değişen çevreye uyum sağlamak amacıyla etkili bir değişimi başlatmayı amaçlayan bir süreçtir. Değişimin neden gerekli olduğunun anlaşılması, değiştirilmesi gereken alanların belirlenmesi ve değişimin getireceği amaç ve faydaların açıkça tanımlanmasını gerektirir. Zarządzanie zmianą dinamik bir süreçtir; esneklik, geri bildirime açıklık ve insanların tepkilerine ve değişen koşullara bağlı olarak stratejiyi uyarlama isteği gerektirir. Ayrıca, değişimlerin her zaman kolay olmayabileceğini anlamak önemlidir; bu nedenle hem organizasyonel hedefleri hem de değişim sürecindeki bireylerin ihtiyaçlarını dikkate alan bir plan oluşturmak önemlidir.
Bu kurs, müşterilere daha iyi değer sunmaya yardımcı olacak IT Hizmet Management anlayışına ihtiyaç duyan herkes için tasarlanmıştır. Tüm BT personeli ve yönetimi, ayrıca BT ile yakın işbirliği içinde çalışan ve iş gereksinimlerini destekleyen müşteriler için uygundur. Bu kurs aynı zamanda ITIL® 4 Foundation sertifikasını almak isteyen ve ITIL® 4 Foundation sınavına hazırlanmak isteyen öğrenciler için de tasarlanmıştır.
ITIL 4® Foundation, adayların IT Hizmet Management'ü, teknolojiyle sağlanan ürün ve hizmetlerin oluşturulması, sunulması ve sürekli iyileştirilmesi için uçtan uca bir işletim modeli aracılığıyla değerlendirmesini sağlar.
ITIL 4® Foundation adaylara şunları sağlar:
Müşteriler ve diğer paydaşlarla ürün ve hizmetler şeklinde değerin ortak yaratımını kolaylaştırmaya yönelik bütünsel bir yaklaşım
ITIL 4®'ün rehber ilkeleri
Hizmet Management'ün dört boyutu
Lean, Agile, DevOps'ten temel kavramlar ve bunların iş değeri sağlamak için neden önemli olduğu
ITIL 4®'te açıklanan ITIL uygulamalarının, mevcut ITIL® süreçleri tarafından sağlanan değeri ve önemi nasıl koruyacağı ve aynı zamanda hizmet yönetimi ve BT'nin farklı alanlarına, talep oluşturmadan değer sunmaya kadar nasıl entegre edileceği.
ITIL 4® Foundation kimler için uygundur:
ITIL 4® Foundation, ITIL® çerçevesi hakkında temel bir anlayışa ihtiyaç duyan ve bunun bir kuruluş içindeki BT hizmet yönetimi kalitesini nasıl artırabileceğini öğrenmek isteyen kişiler için uygundur. Bu sertifika, ITIL®'i benimsemiş bir kuruluş içinde çalışan ve genel hizmet iyileştirme programına farkında olmak ve katkıda bulunmak isteyen BT profesyonelleri için de geçerlidir.
ITIL 4® ITSM topluluğunu desteklemeye devam ederken, dijital dünyada çalışan daha geniş bir profesyonel yelpazesine de uzanır ve BT'nin daha geniş iş stratejisiyle nasıl etkileşim kurduğunu ve ona liderlik ettiğini gösterir.
Sınav zorunludur: 40 sorudan oluşan tek seçimli test Sınav süresi: 75 dakika (ITIL® için anadili olmayan adaylar için ek 15 dakika) Sınavı geçmek için 40 üzerinden en az 26 puan almak gereklidir.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitimde (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), katılımcılar bir JIRA örneğinin kurulumu konusunda yönlendirilecektir. Katılımcılar, JIRA'nın gelişmiş kullanımını, JIRA kurulumunu, yapılandırmasını, yükseltmesini ve geçişini, projeleri için JIRA'yı nasıl özelleştireceklerini, kullanıcıları, grupları ve proje rollerini nasıl ekleyeceklerini, yöneteceklerini ve atayacaklarını, gösterge panellerini nasıl yapılandıracaklarını ve yöneteceklerini, e-postaları ve bildirimleri nasıl tanımlayacaklarını, JIRA güvenlik şemalarını uygulayacaklarını, JIRA izinlerini yöneteceklerini, JIRA sorun giderme işlemlerini gerçekleştireceklerini, JIRA Service Desk'i kuracaklarını ve özelleştireceklerini, bir bilgi tabanı kuracaklarını, Service Desk kullanıcılarını yöneteceklerini ve hizmet isteklerini işbirliği içinde ele alacaklarını öğreneceklerdir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
JIRA yönetimi konusunda derinlemesine bir anlayışa sahip olacaklar.
JIRA'yı kendi iş ihtiyaçlarına göre özelleştirebilecekler.
JIRA e-postalarını ve bildirimlerini tanımlayabilecekler.
Kullanıcıları, grupları ve proje rollerini yönetebilecek ve atayabilecekler.
JIRA izinlerini ve güvenlik şemalarını yönetebilecekler.
JIRA sorun giderme işlemlerini gerçekleştirebilecekler.
JIRA Service Desk'i dağıtabilecek ve özelleştirebilecekler.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim Istanbul’da JIRA’nın gelişmiş yetenekleri tanıtılmaktadır; farklı türde JIRA projeleri oluşturma ve yönetme, JIRA’yı çevik projeler için kullanma, çevik panoları yapılandırma, yerleşik ve özel alanları yönetme, ekranlar ve filtreler oluşturma ve yönetme, temel ve gelişmiş sorun aramaları yapma, ekran şemaları uygulama, iş akışlarını yönetme ve güncelleme, iş akışı şemalarını yapılandırma ve uygulama, analiz yapma ve raporlar oluşturma konuları işlenmektedir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Sorunları etkili bir şekilde yönetebilecekler.
Scrum ve Kanban projeleri oluşturup çalıştırabilecekler.
Yerleşik ve özel alanları yönetebilecekler.
İş süreçlerini, iş akışlarını ve iş akışı şemalarını anlayıp yönetebilecekler.
Temel ve gelişmiş aramalar yapıp analizler gerçekleştirebilecekler.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim Istanbul’da, JIRA’nın yazılım planlama, izleme ve yayınlama yaklaşımını tanıtarak katılımcıları bir JIRA projesi oluşturma ve yönetme konusunda yönlendirir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
JIRA kullanıcı arayüzünün ve iş akışlarının arkasındaki kavramları ve işlevselliği anlayın.
Sorunları ekleyin, değiştirin, kopyalayın, bağlayın ve önceliklendirin.
JIRA Software, Project Management için güçlü bir araçtır ve insanlar genellikle aracın kendisine, yöntemin kendisine odaklanma eğilimindedir.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim, katılımcıları Jira ve Confluence'nin gücüne tanıtacak ve tek amaçları ekibin ürünü/projeyi başarılı bir şekilde teslim etmesine yardımcı olmaktır. Ekip, bu araçları Kullanıcı Gereksinimlerini, Testleri, Communication'ü tek bir yerde merkezileştirerek daha verimli kullanmayı öğrenecektir.
JIRA projeleri, Confluence alanları, iş akışları, panolar (Kanban & Scrum), planlama ve bağımlılıklar, Jira/Confluence bağlantısı, raporlama, önemli alanlar ve özel alanlar, sorun türleri, ekran ve filtreleme incelenecektir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Scrum veya Kanban projesi oluşturmak
Projeyi doğru bir şekilde yönetmek için Jira'ü yapılandırmak
Sorunları etkili bir şekilde yönetmek
Sorun türlerini işlemek için gerekli ekranı oluşturmak
İş akışlarını ve panoları oluşturmak ve etkileşimlerini anlamak
Temel ve gelişmiş aramalar ve analizler yapmak
Ekip ve yönetim için gerekli raporları oluşturmak ve incelemek
Kanban Management Profesyonel 1 (KMP1), Lean Kanban Üniversitesi (LKU) tarafından akredite edilmiş, yüksek düzeyde etkileşimli iki günlük bir kurstur. Öğretim, grup tartışmaları ve tamamen sürükleyici bir simülasyonu birleştirerek Kanban Yöntemi'nin bireylere, ekiplere ve kuruluşlara ürün ve hizmetlerin müşterilerine sunulmasını yönetme ve iyileştirme konusunda nasıl yardımcı olduğunu göstermektedir.
Kanban Yöntemi, başarılı evrimsel değişim için pragmatik, uygulanabilir, kanıta dayalı rehberlik sağlar. Mevcut durumda yaptıklarınızla başlar ve mevcut rollere, sorumluluklara ve unvanlara saygı duyarak ve her düzeyde liderliği teşvik ederek evrimsel değişimi sürdürür. Bu, kuruluşların iş süreçlerini kademeli olarak geliştirmesine, ilerlemeyi ölçmek için ilgili metrikleri tanımlamasına ve kullanmasına ve karmaşık değişim programlarıyla ilişkili riskleri önemli ölçüde azaltmasına olanak tanır.
Bu kurstan Kanban ilkeleri ve genel uygulamaları hakkında bilgi ve kuruluşunuzda Kanban'ı güvenle uygulamanızı sağlayacak becerilerle ayrılacaksınız.
Neler Öğreneceksiniz? - İç ve dış memnuniyetsizlik kaynaklarını belirleme - Talebi ve kapasiteyi analiz etme - Bilgi keşif sürecini modelleme - Kanban sistemlerini ve görselleştirmelerini tasarlama - İyileştirmeleri belirleme ve önceliklendirme - Etkinlikler için kadansları seçme - Hizmet sınıflarını belirleme
Bu Kurs Kimler İçin? Ürün geliştirme veya bilgi işiyle ilgilenen herkes. Bu, aşağıdakileri içerir ancak bunlarla sınırlı değildir: Program ve teslimat yöneticileri Ürün ve proje yöneticileri Ürün geliştiriciler, yazılım geliştiriciler ve test uzmanları Operasyon veya destek alanında çalışanlar Business analistler Üst düzey yönetim Kuruluşlarında Agile uygulamakla ilgilenen herkes
JIRA, yazılım geliştirmedeki çevikliği artırmak için proje ve sorun takibi sağlayan Java tabanlı bir web uygulamasıdır.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitimde katılımcılar, kuruluşları içinde Agile için Kanban yaklaşımını uygulamak üzere Jira'ü nasıl kullanacaklarını öğreneceklerdir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Agile ve Kanban'ın arkasındaki ilkeleri anlayabilecekler
Jira kullanarak bir Kanban projesi oluşturup yönetebilecekler
Jira'ü kuruluşlarının ihtiyaçlarına göre özelleştirebilecekler
Temel ve gelişmiş aramalar ve analizler gerçekleştirebilecekler
Raporlar oluşturup inceleyebilecekler
Hedef Kitle
Ürün yöneticileri
Yazılım geliştiricileri
Test mühendisleri
Business analistleri
Kurs Formatı
Kısmen ders anlatımı, kısmen tartışma, alıştırmalar ve canlı laboratuvar ortamında yoğun uygulamalı çalışma.
Not
Bu kurs için özelleştirilmiş bir eğitim talep etmek için lütfen bizimle iletişime geçerek ayarlama yapınız.
This instructor-led, live training in Istanbul (online or onsite) is aimed at beginner-level to intermediate-level professionals who wish to develop their capabilities in project planning, initiation, and delivery to achieve consistent and sustainable results.
By the end of this training, participants will be able to:
Develop a deeper understanding of the principles governing effective and efficient project management processes.
Build techniques for high-level capabilities to tackle challenges in project transitions and changes.
Apply project management methodologies to daily tasks for improved outcomes and sustainable results.
Appreciate realistic project management approaches to secure project success.
Bu 1 günlük çalıştay aracılığıyla katılımcılar, projelerini daha verimli bir şekilde nasıl yöneteceklerini öğrenecek ve projelerin kapsam beyanlarına uygun olarak zamanında ve bütçe dahilinde teslim edilmesini sağlayacaklardır. Katılımcılar, Proje Yöneticileri olarak güçlü ve zayıf yönlerini belirleyecek, projelerini başlatma, planlama, yürütme, kontrol etme ve değerlendirme becerileri kazanacaklardır.
Through this 3-day workshop, 21 hours, participants will learn how to manage projects more efficiently, ensuring the projects are delivered on time and within budget according to their scope statement. Participants will identify their strengths and weaknesses as Project Managers; gain skills in initiating, planning, executing, controlling and evaluating their projects.
PMP® sınavına hazırlık için yazar eğitimi (Project Management Professional®). Her eğitim katılımcısı, tamamlanma sertifikası PMP-Prep (35 saat) alır. Hedef kitle:
Prestijli Project Management Professional - (PMP®) sertifikası ile niteliklerini geliştirmek ve uluslararası alanda doğrulamak isteyen deneyimli proje yöneticileri.
Proje yönetimi bilgi ve becerilerini genişletmek isteyen daha az deneyimli proje yöneticileri ve proje ekipleri üyeleri.
Yönetim ve proje denetimi yetkinliklerini genişletmek isteyen orta ve üst düzey yöneticiler.
Proje yönetimi konusunda deneyimi olan ve yetkinliklerini geliştirmek isteyen kişiler.
Eğitim hedefleri:
Sahip olunan bilgileri sistematikleştirmek ve PMP® sınavının özelliklerini öğrenmek yoluyla Project Management Professional (PMP®) sertifikası almak için kapsamlı hazırlık.
PMP® sınavına katılmak için resmi şartın yerine getirilmesi, yani 35 saatlik “temas saati”nin elde edilmesi.
Proje yönetimi uygulamaları, teknikleri ve araçları hakkında bilgi edinme.
Ders formatı:
Proje yönetimi konularının sunumları.
PMP® sınav konularıyla ilgili sorular ve sınavlar.
PMP® sertifikasyon soru tarzı sorular ve analizler.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Istanbul çevrimiçi veya yerinde), projelerini Trello ile yönetmek isteyen proje yöneticilerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Proje iş akışlarını iyileştirmek ve ekip verimliliğini artırmak için görevleri yönetmek ve izlemek.
Karmaşık projelerin ilerlemesini izlemek için standart Trello'e dahil olmayan işlevsellik ve uzantılar eklemek.
This instructor-led, live training in Istanbul (onsite or online) is focused on the application of advanced Scrum principles, facilitation, coaching, leadership techniques, and agile product delivery strategies. It also prepares participants to take the Scrum Master II (PSM II) certification exam through targeted exercises and a sample test.By the end of this training, participants will be able to:
Deepen their mastery of the Scrum framework and its principles.
Effectively facilitate Scrum events and coach agile teams.
Drive continuous improvement and deliver business value through agile practices.
Apply leadership, mentoring, and self-management techniques in team settings.
Confidently prepare for and pass the PSM II certification exam.
This two-day course teaches teams who are part of an Agile Release Train (ART) how to work in an Agile environment using Scrum, Kanban, and XP. The teams will learn how to become Agile Teams, build their backlog, and plan and execute iterations. Agile teams learn about their ART and their role in it, planning, executing, and improving with other teams.
This class prepares teams to run a Program Increment (PI), including all meetings at the Team and Program level with a specific focus on the upcoming PI planning. Attending the class prepares participants to take the exam and become a certified SAFe® Practitioner (SP).
After this course, you should be able to:
Apply SAFe to scale Lean and Agile development in your enterprise
Know your team and its role on the Agile Release Train
Know all other teams on the train, their roles and the dependencies between the teams
Plan iterations
Execute iterations, demo value, and improve your process
Kuruluşunuzda Agile'yi uygulamakta zorlanıyor musunuz? Değişim çok mu kısıtlayıcı? Takımlarınız aşırı yüklenmiş ve daha az üretken mi, ancak yine de devrim niteliğinde bir değişikliğe direnç gösteriyor mu?
“Çeviklik Alternatif Yolu”nu seçin ve sürecinizi değiştirmek yerine iyileştiren evrimsel ve insancıl Change Management Yöntemini uygulayın.
Kanban Yöntemi, başarılı evrimsel değişim için pragmatik, uygulanabilir, kanıta dayalı rehberlik sağlar. Mevcut yaptığınızla başlar ve mevcut rollere, sorumluluklara ve iş unvanlarına saygı duyar. Bu, kuruluşların iş süreçlerini kademeli olarak geliştirmesine, ilerlemeyi ölçmek için ilgili metrikleri tanımlamasına ve kullanmasına ve karmaşık değişim programlarıyla ilişkili riski önemli ölçüde azaltmasına olanak tanır.
Ekibiniz bunalmışsa, Kanban işinizi kontrol altına almanıza yardımcı olabilir. Kanban, sürecinizi dinamik olarak yönetmek ve darboğazları ortaya çıkarmak için yeni bir tekniktir.
Bu eğitim, Kanban'ı işinize uygulamak için gereken beceri ve bilgileri sağlar ve şimdi hangi üzerinde çalışacağını, hangisini daha sonra bırakacağını ve hangisini yapılacaklar listesinden sonsuza dek çıkaracağını öğrenmenizi sağlar.
Öğrenme Çıktıları
Bu 1 günlük kurs, Kanban Yöntemi®'nin temellerini öğretir ve alternatif bir çeviklik yoluna giriş seviyesi ve başlangıç noktasıdır.
Katılımcılar Kanban Yöntemi'ne aşina olmalıdır. Temel bir Kanban panosu tasarlayabilmeli ve uygulayabilmelidirler. İş öğesi türlerini ve belirli iş öğeleriyle ilişkili riskleri anlayabilmelidirler. Çeşitli Team Kanban panosu tasarımları ve stilleriyle aşina olmalı ve bağlamlarına en uygun tasarımı nasıl seçeceklerini bilmelidirler. “Çeviklik alternatif yolu” üzerindeki her adımda elde edilecek değer ve faydaları bilmelidirler.
Kimler Katılmalı
Bu kurs, ürün geliştirme veya bilgi iş ortamının bir parçası olan ve Kanban'ın çalışma ortamlarını nasıl iyileştirebileceğini keşfetmekle ilgilenen tüm profesyoneller için tasarlanmıştır. Kanban, Lean Management'u benimsemek isteyen üst düzey yöneticilerden, çalışma uygulamalarını iyileştirmek isteyen teslimat ekibi üyelerine kadar bir kuruluşun çeşitli fonksiyonlarında çalışır. Önceki kurs katılımcıları şu rollerdeydi:
Üst Düzey Management Pozisyonları (CxO)
Program ve Proje Yöneticileri
Ürün Yöneticileri, Ürün Sahipleri ve Business Analistleri
Scrum Ekip Üyeleri
Scrum Ustaları, Takım Liderleri ve Değişim Temsilcileri
Ürün ve Yazılım Geliştiricileri ve Test Uzmanları
Agile Koçları ve Uygulayıcıları (Scrum, XP, DSDM, AgilePM, vb.)
İnsan Kaynakları ve Finance profesyonelleri gibi diğer roller
Daha Fazla...
Son Güncellenme:
Danışanlarımızın Yorumları (25)
I like the way how Sebastian was taughting about too many complicated things in such an interesting way and having only 2 days, the training wasn't boring. In my opinion he's a guy with a great knowledge, knows very well what he is talking about, the language which he tries to talk with the audience is intelligible. Just keep the level I think.
Marcin - Polski Zwiazek Pilki Noznej
Eğitim - Jira Service Management
team exercises
Dan
Eğitim - SAFe® for Teams
I liked the break outs and the chance to work with my peers taking the course. I also liked the small group we had although I understand this is not the norm
David - Home Office
Eğitim - Professional Scrum Product Owner II
Fantastic course, would love to do a longer course to learn more!
claire
Eğitim - Scrum for Managers and Executives
Trainer is very knowledgeable on the subject and able to provide real world examples through his experience.
Nouf
Eğitim - Agile Software Testing with Continuous Integration
Xavier expertise and his answers to our question/remarks
Sebastien - Chantier naval de Marseille
Eğitim - MS Project for Software Managers
The practical examples and exercises
Mohamed Amine - Thales Group
Eğitim - Oracle Primavera P6
Great attiude of trainer and real life examples not just dry theory.
Mariusz - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Eğitim - Professional Scrum Master II | PSM II (Scrum.org accredited training course)
great examples, cooperation between host and trainees, nice atmosphere, good balance between lecures, exercises, taking panels and breakes
Bartosz Stasiun - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Eğitim - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with exam )
The interactive sessions, debates and getting to use actual examples for the session
JACOLIEN VOGES - Pernod Ricard
Eğitim - Kanban Management Professional 1
sharing experiences and sharing other materials not included in the package.
BRYAN SANTOS - Mizuho Bank Ltd - Manila Branch
Eğitim - Agile Business Analysis
The fact that I have learnt a new approach for writing unit tests is the part I liked most about the training.
I also liked the free talk we had, the fact that we debated certain topics, I liked the team work we had, it made us analyse from a different perspective the requirements of user stories and I also appreciated the intervention of the trainer that suggested us different solutions when we were stuck on taking some decisions.
Crina-Maria Rosu - ACCENTURE
Eğitim - Agile and TDD with C
I really enjoyed this training! As much interactive as it could be given current virtual set up. Very structured and clear way of sharing the knowledge! It definitely feels that the trainer has an extensive expertise in working in SAFE. I'd recommend this trainer a lot!
Joanna Kulpa - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Eğitim - SAFe® Product Owner/Product Manager with POPM Cerification
The trainer made it easy to learn the topics and I liked having access to the training site so I could play along as we went.
Amy Bain - Metro Bank
Eğitim - JIRA for Beginners
Marek was AWESOME. And I insist... he really was awesome. His level of knowledge, enthusiasm, organisation... he really was well prepared and in-control of the course material. I loved he did demonstrations instead of diagrams... it was a lot more interactive, and we could answer questions related to the situation we were seeing.
Eliane Champagne - Bell Solutions techniques
Eğitim - JIRA for Administrators
The theory, the examples, the excercices, the explanations.
bao thanh n guyen van - EDQM - Council of Europe - Conseil de l'Europe
Eğitim - Agile Software Testing
Trainer's friendliness and willingness to correct trainee
Benjamin Yang
Eğitim - Project Management with Trello
I liked very much the mood and the peace of the trainer.
Daniel Iliescu - Provident Polska S.A.
Eğitim - Effective Agile Project Management with Jira & Confluence
That was amazing! I've never been to a training like that before: mix of knowledge, professionalism, politeness, amazing contact with the audience.
Karolina Wronska - Spartez Sp. z o.o. sp. k.
Eğitim - Scrum Product Owner
Students were provided the opportunity to freely discuss the topics and ask questions to the trainer
Krzysztof Sikorski - British American Tobacco
Eğitim - Project Management Fundamentals
That after 3 days of training I have the entire overview on Agile how to use them in my case, how to calculate efficiency, approach negative employees and many more.
Joanna Meza - Zurich Insurance
Eğitim - Managing Agile Projects with Lean and Kanban
The training covered all the topics I was interested in.
Kim Hassan - Litera Microsystems
Eğitim - JIRA for Advanced Users
I really enjoyed the real examples and exercises.
Dmitry Baranovsky
Eğitim - Introduction to Domain Driven Design
All of it. Having had no previous exposure to Jenkins, I was a little concerned about my ability to keep up. IPad provided appropriate coaching/support, when I asked for help, so that I was able to follow the presentation at a level I was happy with.
Graham Congdon
Eğitim - Jenkins: Continuous integration for Agile development
Online Project Management training in Istanbul
Weekend Proje Yönetimi training in Istanbul
Evening Proje Yönetimi courses in Istanbul
Proje Yönetimi coaching in Istanbul
Proje Yönetimi boot camp in Istanbul
Project Management instructor in Istanbul
Proje Yönetimi trainer in Istanbul
Proje Yönetimi instructor-led in Istanbul
Project Management classes in Istanbul
Project Management on-site in Istanbul
Project Management private courses in Istanbul
Proje Yönetimi one on one training in Istanbul, Proje Yönetimi classes in Istanbul, Weekend Proje Yönetimi training in Istanbul, Proje Yönetimi trainer in Istanbul, Evening Project Management courses in Istanbul, Project Management instructor in Istanbul, Proje Yönetimi one on one training in Istanbul, Proje Yönetimi boot camp in Istanbul, Project Management private courses in Istanbul, Project Management on-site in Istanbul, Proje Yönetimi instructor-led in Istanbul, Online Proje Yönetimi training in Istanbul, Project Management coaching in Istanbul